A magyarországi online kereskedelmi forgalom idén 20 százalékos növekedéssel megközelítheti a 440 milliárd forintot.

Várkonyi Balázs, az Extreme Digital társalapítója és ügyvezetője kiemelte, hogy az idei bővülésben jelentős szerepet játszott a nyári labdarúgó-világbajnokság, amelynek hatására 70-80 százalékkal nőttek a televízióeladások.

A Világgazdaságban  az is kiderül, hogy az online értékesítés már a teljes hazai kiskereskedelmi volumen 6 százalékának felel meg, ami régiós összevetésben is versenyképes mutató.

Jobban szeretünk a számítógép előtt vásárolni, mint a kis közértben

Magyar trend, hogy koncentrálódik a piac, a forgalom mind nagyobb százaléka realizálódik a tíz legnagyobb webáruháznál.

Cikk- és címlapkép: Pixabay 

(MTI)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.