A hétvégén zajlik a villányi vörösborfesztivál, emiatt sokan Pécsről vonattal mentek a településre, és azzal is szerettek volna hazautazni. Valahogy ezt a MÁV már figyelmen kívül hagyhatta, az esti vonatra sokan ugyanis nem fértek föl, pedig a vasúttársaság munkatársa még kutyás rendőröket is hívott, hogy visszafogja az utazni vágyókat. Végül megoldották a problémákat.
Az Index cikke szerint tumultuózus jelenetek zajlottak le szombat éjjel a villányi vasútállomáson, mivel sokkal többen akartak felférni a Pécsre induló járatra, mint ahánynak ez sikerülhetett volna.
Fotó:
A dél-baranyai településen vörösborfesztivál zajlott, emiatt nagy számban érkeztek az érdeklődők is a megyeszékhelyről, akik a vasutat választották volna a hazajutásra is. Csakhogy az este 10 órás vonatnak a MÁV három Bzmot(Piroska)-szerelvényt állított be, ami nem volt elég a feladatra.
Az utasok már a lépcsőn lógtak, így a MÁV dolgozói rendőröket hívtak a helyzet kezelésére. A rendőrök kutyákkal meg is érkeztek, le is szedték a lépcsőn állókat a vonatról, és körülbelül fél óra alatt sikerült még egy szerelvényt hozzácsatolni a pécsi vonathoz.
Egyébként volt egy mentesítő járat is még éjfél után tíz perccel, erről azonban sokan nem tudtak, emiatt próbálták meg feljutni a menetrend szerinti utolsó pécsi vonatra annyian.
Az Index kereste a MÁV-ot, hogy mégis miért nem sikerült nagyobb szerelvénnyel készülni, ha már előre bejelentették, hogy felkészültek a forgalomnövekedésre.
27 hozzászólásarrow_drop_down_circle
hív a vasút, vár a MÁV..
GRATULA máv !!!
m.blog.hu/av/avakkomondor/image/vonat.jpg
Hív a vasút, vár és terjeszkedik a MÁV. A projekt elnevezése a Karib Tenger Kalauzai. Mivel a szigetek viszonylag kicsik, ezért a munkaidő is jóval rövidebb lesz. Így szabadidejükben a dolgozók a hajókon portyázgatva bírságolhatják a jegy nélküli utasokat. Posztgraduális képzés keretében a kincskeresést is elsajátíthatják, hogy hazatérve a MÁV deficitjét csökkentsék, a Csepel-sziget aranytartalékait kiaknázva. A munkafelvételkor az 50 % -os látóképesség nem akadály.
A szakmaiatlanság magas foka. Olyan felső vezetősége van a MÁV-nak akiknek fogalma sincs a MÁV-ról, pl. A BKK vitézi modelező ner társ munkássága.
Lepusztult vonalak, szerelvények, csak a Budapest környéki vonalakat fejlesztik a többi le van sz@rva.
Sok időt töltöttem a MÁV-nál, mielőtt a fitymaszosok elkezdenek okoskodni.
Volt rálátásom.
Akkor viszont nem értem, miért nem mondták ezt be a hangosbemondón?! Ezt a kutyás rendőrök mondták meg?
mint tudjuk, a MÁV két problémával küzd évtizedek óta. az időjárással, és az utazni vágyó utasjelölttel...
Kínában, Indiában is fellelhető mindkettő, "csak" ott keményebb az időjárás(jutub) és a tömeg mérete..(szintén jutub)...
amúgy vasút ez is, az is...
Új hozzászólás