A hétvégén zajlik a villányi vörösborfesztivál, emiatt sokan Pécsről vonattal mentek a településre, és azzal is szerettek volna hazautazni. Valahogy ezt a MÁV már figyelmen kívül hagyhatta, az esti vonatra sokan ugyanis nem fértek föl, pedig a vasúttársaság munkatársa még kutyás rendőröket is hívott, hogy visszafogja az utazni vágyókat. Végül megoldották a problémákat.

Az Index cikke szerint tumultuózus jelenetek zajlottak le szombat éjjel a villányi vasútállomáson, mivel sokkal többen akartak felférni a Pécsre induló járatra, mint ahánynak ez sikerülhetett volna.

Kutyás rendőröket hívott MÁV, mert sokan szerettek volna hazavonatozni Villányból

Fotó: 

A dél-baranyai településen vörösborfesztivál zajlott, emiatt nagy számban érkeztek az érdeklődők is a megyeszékhelyről, akik a vasutat választották volna a hazajutásra is. Csakhogy az este 10 órás vonatnak a MÁV három Bzmot(Piroska)-szerelvényt állított be, ami nem volt elég a feladatra.

Az utasok már a lépcsőn lógtak, így a MÁV dolgozói rendőröket hívtak a helyzet kezelésére. A rendőrök kutyákkal meg is érkeztek, le is szedték a lépcsőn állókat a vonatról, és körülbelül fél óra alatt sikerült még egy szerelvényt hozzácsatolni a pécsi vonathoz.

Egyébként volt egy mentesítő járat is még éjfél után tíz perccel, erről azonban sokan nem tudtak, emiatt próbálták meg feljutni a menetrend szerinti utolsó pécsi vonatra annyian.

Az Index kereste a MÁV-ot, hogy mégis miért nem sikerült nagyobb szerelvénnyel készülni, ha már előre bejelentették, hogy felkészültek a forgalomnövekedésre.

27 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Eladott Ország
Így megy tönkre minden abban az országban, ahol szakemberek helyett NERtársak ülnek minden állami kulcspozícióban. Amit itt feltétlenül meg kell jegyezni: a kismillió igazgatóval, 5 millió forintos fizetésért körmöt lakkozó vezérigazgatókkal felszerelt MÁV pontos keresztmetszete a honi állapotoknak, egy szelete annak, ami egyébként majdnem mindenhol másutt történik. Ha betartod a szabályokat kirúgnak, ha nem tartod be, akkor azért. Béremelés helyett a dolgozókon spórolnak a hölgyek, urak. Pontosan ugyanolyan pofátlanul szakadtak el a valóságtól, mint az ország vezetése, akiknek akaratából hozzá nem értő, lojális, szervilis dilettánsok egymás hegyén hátán igazgatóskodhatnak. A MÁV egy ilyen pénznyelő, veszteségesen működő, csókosoknak megélhetést biztosító, állami vállalatnak csúfolt kifizetőhely.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Clavigo
"Ne tömörüljünk elvtársak,,ne tömörüljünk",...Gondolom,,volt besz@rás,,,hogy politizálni,,qrmányt dönteni jöttek ennyien össze,,,engedély nélkül.. Még jó,,hogy nem kezdték el @nyázni,,kegyes Urunkat,,meg az 5 millát kereső máv-vezérigazgató pajtást.
wagabund
-kis türelmet kérünk a kedves reklamáló utasainktól, valamint a sajtó munkatársaitól, még nem sikerült senkit rábeszélni, hogy vigye el a balhét, a szóvivő meg felmondott..ha találunk egy balekot, azonnal jelezzük.

hív a vasút, vár a MÁV..
Cicamama55
Ilyen nagyszabású rendezvényekkor ezt előre be kellene tervezni a MÁV-nak. Ha mással nem, vonat pótló autóbuszokkal kellene ugrásra készen állni. Ez a probléma látszik minden területen. Nincs tervezés, ütemezés sehol, a káosz és kapkodás lett úrrá mindenhol. Már a törvények alkotása a Parlamentben így zajlik! Jelentkezik valami baj, gyorsan hozunk rá egy törvény...:(((Ezek a tények azt mutatják, hogy nem megfelelő szakemberek fogják össze az ágazatokat, maguk sem látják át a feladatokat. A Parlamenttől indulva a kicsi intézményekig nagy a gond.
advocat
Havi 5 milláért még gondolkozzon is! Talán ezt is a kedves miniszterelnöknek kellene megoldani, hiszen annyi mindent jól megold! Jóval kevesebbért!!!
Eladott Ország
Így megy tönkre minden abban az országban, ahol szakemberek helyett NERtársak ülnek minden állami kulcspozícióban. Amit itt feltétlenül meg kell jegyezni: a kismillió igazgatóval, 5 millió forintos fizetésért körmöt lakkozó vezérigazgatókkal felszerelt MÁV pontos keresztmetszete a honi állapotoknak, egy szelete annak, ami egyébként majdnem mindenhol másutt történik. Ha betartod a szabályokat kirúgnak, ha nem tartod be, akkor azért. Béremelés helyett a dolgozókon spórolnak a hölgyek, urak. Pontosan ugyanolyan pofátlanul szakadtak el a valóságtól, mint az ország vezetése, akiknek akaratából hozzá nem értő, lojális, szervilis dilettánsok egymás hegyén hátán igazgatóskodhatnak. A MÁV egy ilyen pénznyelő, veszteségesen működő, csókosoknak megélhetést biztosító, állami vállalatnak csúfolt kifizetőhely.
papa.49
Na ez a baj itthon a fütyisz közeli állami vezetők teljes alkalmatlansága, egy normális országban a vasút társaság igazgatója már le is mondott volna, na itt ilyenről SZÓ SEM LEHET, INKÁBB KUTYÁS RENDŐRÖKET VETNEK BE A MENTESÍTŐ SZERELVÉNY HELYT !!!
GRATULA máv !!!
Eladott Ország
@wagabund: nyultam.com/wp-content/uploads/2014/01/mav-kozlemeny.jpg
m.blog.hu/av/avakkomondor/image/vonat.jpg
Hív a vasút, vár és terjeszkedik a MÁV. A projekt elnevezése a Karib Tenger Kalauzai. Mivel a szigetek viszonylag kicsik, ezért a munkaidő is jóval rövidebb lesz. Így szabadidejükben a dolgozók a hajókon portyázgatva bírságolhatják a jegy nélküli utasokat. Posztgraduális képzés keretében a kincskeresést is elsajátíthatják, hogy hazatérve a MÁV deficitjét csökkentsék, a Csepel-sziget aranytartalékait kiaknázva. A munkafelvételkor az 50 % -os látóképesség nem akadály.
desiro
2010 óta meg szaporodtak a balesetek, nincs utánpótlás, szakértők hiánya.
A szakmaiatlanság magas foka. Olyan felső vezetősége van a MÁV-nak akiknek fogalma sincs a MÁV-ról, pl. A BKK vitézi modelező ner társ munkássága.
Lepusztult vonalak, szerelvények, csak a Budapest környéki vonalakat fejlesztik a többi le van sz@rva.
Sok időt töltöttem a MÁV-nál, mielőtt a fitymaszosok elkezdenek okoskodni.
Volt rálátásom.
desiro
Idióták nem rendőr, hanem több szerelvény kellett volna.
vacsi
@desiro: A nagyapám valaha vasutas volt, ezt mindig büszkén emlegette. Ma, ha élne, nagyon szégyellné!
Eladott Ország
ma, 13:16 kiegészítése: Az 5 millió forintos fizetésért körmöt lakkozó vezérigazgatót a leváltott Dávid Ilonát nem más, mint Homolya Róbert váltotta. Akinek ez a név ismerős, az nem puszta véletlen eredménye, Homolya Róbert ellen ugyanis OLAF nyomozás folyt 8 éven keresztül. Az EU csalás elleni hivatala az ügyben a teljes támogatási összeg visszafizetését javasolta, ugyanis összeférhetetlenség gyanúja merült fel a férfival kapcsolatban. Az OLAF jelentés pedig mit jelentett Homolya számára? Természetesen egy MÁV vezérigazgatói kinevezést, mi mást? Ez pedig ismét bizonyítja, hogy a NER háza táján lopni és csalni bizony erény. Csupán évek kérdése és akár még köztársasági elnök is lehet a fiatalemberből.
wagabund
@Eladott Ország: ..14.13... az a "megpakolt" személyvonat sajnos nem díszlet, az igazi közlekedő szerelvény...számtalan ilyen videóm van, főleg Indiai, és Bangladeshi vasutakról...ha rémületre vágyom, néhányat megnézek...a mi MÁVunk csak kisvasút hozzájuk képest. (azért az tényleg érdekelne, hogy a klajzi hogy kezeli a jegyeket?)
nezelodo
Nem csoda, hogy azok a fránya utasok megrohamozták a szerelvényt, ugyanis ritkán láthatják belülről Európa legmodernebb, minden kényelemmel felszerelt vasúti járművét. Lehet, hogy még szenes kályha is van benne, meg a belevaló tojásszén. Ezekkel nem lesz nehéz lekerülni még Ausztriát sem.
emerencia
@Eladott Ország: Megy ez alacsonyabb szinteken is. Pl. 22 milliós költségvetési károkozásért elítélt nertárs simán maradhat a munkahelyén, ahol a bűncselekményt elkövette. Lassan már nekünk kell szégyellni magunkat mert nem loptunk az államtól.
mackoka46
Ugye, ugye eddig csak a határon használták, ma holnap a népet harapdálja ez a feslett erkölcsű botrány kormány. Ez a hatalmi arrogancia és a cinikusság a válasz a problémákra.
desiro
@vacsi: Erre a MÁV-ra én sem vagyok büszke. A munkámat pedig becsületesen végeztem.
Eladott Ország
@wagabund: Az Indiai Vasúthoz 6867 pályaudvar tartozik, hogy a vállalat 7500 mozdonyt és több mint 280 000 személy- és tehervagont üzemeltet, valamint hogy a mellékvágányokat is beleszámítva összesen 108 000 kilométernyi sínpályára felügyel, megértjük, miért van szüksége úgy 1,6 millió alkalmazottra. Nincs a világon még egy vállalat, mely ennyi embert foglalkoztatna. Igen, egy valódi óriásról van szó! A világ 10 legszebb vasútvonalának egyike a Palace on Wheels (Palota Kerekeken). India átszelésének ez a legelegánsabb módja. A mozdony Delhi városából indul, hogy megtegye az egy héten át tartó utat a királyi birtokhoz Rajasthanba. Az út során a vonat megáll az elefántjairól ismert rózsaszín városban, Jaipurban, egy teve szafari erejéig a sivatagi Jaisalmerben és természetesen Indiai talán legfőbb nevezetességénél, a monumentális Taj Mahalnál is.
wpym
@Eladott Ország: Ne a mezei ketkezi vasutast gunyold, az ilyen hulyesegekrol nem ok tehetnek.
vacsi
" volt egy mentesítő járat is még éjfél után tíz perccel, erről azonban sokan nem tudtak"

Akkor viszont nem értem, miért nem mondták ezt be a hangosbemondón?! Ezt a kutyás rendőrök mondták meg?
Eladott Ország
@wpym: Nem is gúnyoltam egyetlen szóvak sem a mezei vasutast ha nem vetted volna észre. A korrupt fidesz bűnbandáról szóltam, arról hogy kineveznek egy új vezérigazgatóz, aki az EU-s pénzből milliárdokat sikkasztott, hiába tette szóvá az OLAF.
wagabund
@Eladott Ország: és mégis működik ez a kontinensnyi ország..úgy, ahogy, de működik...eme óriás irányítása igazi embertpróbáló kihívás...
Eladott Ország
@wagabund: A több mint egymilliárd lakosú Indiában a vonatok a közlekedés és a szállítás legfőbb eszközei. A megszokott, mindennapos utazás mellett India hagyományokra épülő kultúrája megkívánja, hogy az a sok millió ember, aki távol él a rokonaitól, rendszeresen útra keljen, hogy részt vegyen a családi összejöveteleken, illiberalizmus nélkül.
wagabund
@Eladott Ország: ehhez csapjuk hozzá Kínát, ott ha holdújév ünnep van, hárommilliárd vasúti jegyet adnak el...ami elképesztő, hogy ezeket fel is használják...

mint tudjuk, a MÁV két problémával küzd évtizedek óta. az időjárással, és az utazni vágyó utasjelölttel...

Kínában, Indiában is fellelhető mindkettő, "csak" ott keményebb az időjárás(jutub) és a tömeg mérete..(szintén jutub)...

amúgy vasút ez is, az is...
Eladott Ország
@wpym:.. És az emberek a vonaton beszélik meg az illiberális család fogalmát, a milliárdokba kerülő konzultációs kérdőívek nélkül.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.