Két mozdony is bedobta a törölközőt menet közben, volt olyan utas, aki hajnal négykor került ágyba.

A bama.hu cikke szerint a vasárnap délután öt órakor Szombathelyről Pécsre tartó személyvonat nem a gyorsaságáról híres, a 250 kilométeres utat ugyanis bő négy óra alatt teszi meg.

Négy helyett kilenc óra alatt ért le a vonat Szombathelyről Pécsre

Fotó: Illusztráció/pixabay.com CCO

Ám a most vasárnapi ennek több mint a duplája alatt érte el a baranyai megyeszékhelyet, ugyanis két mozdonyt is "elfogyasztottak" menet közben.

A lapnak egy, a vonattal utazó számolt be az élményeiről.

A vonat már Szombathelyen megtelt, és a hosszú út során tanulással múlatták idejüket a diákok (sok egyetemista utazik ezzel a vonattal – a szerk.). Babócsa után a mozdony lerobbant, küldtek egy mentesítő mozdonyt, ami Szentlőrincnél kigyulladt. Akkor már jóval elmúlt éjfél. Mindenki állt a peronon, volt aki ismerősét hívta, aki eljött érte autóval, ők voltak a szerencsésebbek. Én körülbelül négyre kerültem ágyba.

A bama.hu a MÁV-tól megtudta, hogy 

vasárnap este, röviddel fél 9 előtt, Péterhida-Komlósd állomáson egy Szombathelyről Pécsre tartó személyvonat mozdonya meghibásodott, a vonat nem tudta folytatni az útját. A szerelvény mihamarabbi továbbítása érdekében egy segélymozdony indult Pécsről, azonban Szentlőrinc állomáson a motortere kigyulladt. A mozdonyvezető eloltotta a tüzet a tűzoltóság kiérkezése előtt, személyi sérülés nem történt. A következő mozdony Mecsekalja-Cserkútról érkezett, a személyvonatot végül ez vontatta el Pécsre. A vasútállomásra 2 óra 18-kor érkezett meg a járat, 400 utassal.

Az is kiderült, hogy ugyan be lehet nyújtani kártérítési igényt, ám az üzletszabályzat szerint "átalány kártérítés a feláras, pót- és/vagy helyjeggyel igénybe vehető járatok késése esetén igényelhető, személyvonatok esetében nem".

9 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
Nessy
A Budapest - Vác menetidő még pár éve azonos volt a beinduláskori menetidővel. Most nem tudom mennyi.
Azért ezt a "gyorsaságot" nehezen viseli el az emberi szervezet. 250 km 9 óra alatt. De a 4,5 óra sem piskóta. Mindez a XXI. századi Magyarországon!
kokopelli
@wpym: ..ott a hiba,hogy azt nem TEREMTIK,hanem CSINÁLJÁK!
Lepényleső
Még örüljenek az utasok,hogy leszálláskor nem kértek dupla viteldíjat,hiszen több mint kétszer
annyi időt töltöttek utazással mit amennyire jegyet váltottak. Egyébként a jó munkához idő kell!
csak úgy....
9 óra alatt ?,ezt a távot? egy dübörgö,vezetö szerepet játszó közép európai országban? MÁV?
M-megy?
Á-áll
V-vagy az utasok tólják?
namihami
Ez a mai világ rákfenéje. Ez az őrült száguldozás. Ebből lesz az a rengeteg baleset is.
Ez is egy módja a vasúti átjáróban bekövetkező balesetek elkerülésének. Egy ilyen vonat esetében még el is lehet futni a vonat elől. Sőt, a szomszéd faluból hívni egy lovaskocsit, amelyik még az autót is lehúzza a sínről.
nezelodo
Mi ez a nyafogás? Végül is odaért, nem? Tessék megnyugodni, a harsonák a hazai sikerekről így a MÁV sikereiről is szépen és hangosan szólnak a Göbbelst utánzó propagandában! Végül is ingyen kaptak az utasok egy csomó többletszolgáltatást, kétszer annyi ideig élvezhették a vasút profi szolgáltatását!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.