Delmagyar.huTegnap reggel bementek az áramszolgáltató ügyfélszolgálatára, ahol elismerték nekik, hogy az NKM hibájából nincs áram a házban, és tévedésből szerelték le a villanyórát. Erről egy nyilatkozatot is kiállítottak. Azt azonban hozzátették, visszaszerelni csak a cég valamelyik szerződött partner-villanyszerelője tudja. Majd kaptak egy listát róluk azzal, hogy telefonáljanak, és egyeztessenek valamelyikkel időpontot. Legtöbbjük január végénél előbb nem tudott volna jönni. – Egyszerűen megdöbbentő. A szolgáltató hibájából elviszik a villanyóránkat, és nekünk kell telefonálgatnunk, hogy találjunk egy szerelőt, aki visszateszi – mondta a házaspár kínjában nevetve az abszurd helyzeten.

Forrás: delmagyar.hu
Feltöltő: 1magyar
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

1magyar
Ez jellemi az áramszolgáltatót. Van egy szemét húzásuk, hogy csak az általuk regisztrált szerelő végezhet munkát egy villanyóránál, pld. H energiához is, de regisztrált szerelő meg nem vállalja mert nem akar ujjat húzni velük, mert következő munkájukat bosszúból nem veszik át, kötözködnek. Ami sok pénzébe kerül mindenkinek és ez egy mókuskerék.
Eriksson
Hogyha csupán az általuk regisztrált szerelő végezhet munkát, akkor küldjenek egyet, de mielőbb. Ha tudtak kérés nélkül, akkor tudjanak most is.
Úgy lenne ésszerű.
wagabund
Csak regisztrált szerelővel lehet ezt a munkát elvégeztetni. Az elismerő nyilatkozttal a kézben perbe kell hívni a szolgáltatót, méghozzá azonnal. Fogadok, rögtön lesz szerelő, méghozzá a szolgáltató költségén...Simán fel kell jelenteni a szolgáltató igazgatóját alkalmatlanság címén, méghozzá ügyvédi segédlettel...
..
intézkedik.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.