Zugló állomás jövőre megújulhat, de Kőbánya-Kispestre még nagyjából öt évet kell várni Homolya Róbert, a nyáron kinevezett MÁV elnök-vezérigazgató szerint. Megtudtuk, miért akadozik a reptéri gyorsvasút építése, és azt is, hogy is volt az a történet Mészáros Lőrinccel és a jachttal. Interjú.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
A MÁV illetékes elvtársai ennyire tudatlanok, vagy ennyire fityeszesek?
Homolya Róbert, a MÁV nyáron kinevezett elnök-vezérigazgatója a hvg.hu-nak adott interjút. Az interjú során több más finoman szólva is sajátságos kijelentés mellett érintette a reptéri tömegközlekedés megoldása – ha és amennyiben abban a téveszmében vagyunk (bevesszük azt a marhaságot), hogy egy szárnyvonal rittyentése érdemi megoldás – újabb késlekedését. A derék párt-csinovnyik úgy fogalmazott: „a reptéri gyorsvasút” kérdése. Amire az UE-tól kapott néhány milliárdot már el is tapsoltak, de arra még nem sikerült választ kapni, hogy a kivitelezésre is adnának-e pénzt, ahogy arra sem, hogy repülőtérnek mi erről a véleménye! =))
Mondott egy érdekes dolgoz – igaz mással kapcsolatban, de erre hatványozottan igaz -: „az egész nem értelmezhető a Budapesten belüli elhanyagolt vonalhálózat fejlesztése nélkül. Hiába lesz ott alagút, ha utána kijön a vonat, és 40-nel tud csak továbbmenni. Ezt az egész problémát együtt kell kezelni.”. Ami lássuk be igencsak kérdésessé és/vagy irgalmatlanul drágává teszi/tenné a reptéri vonatot.
No de a lényegről; mitől is lenne ez gyorsvasút? Ahogy a minap (most nem említette) – újra felreppent – most már Varsó – Kolozsvár viszonylatban – a derék külgarázdánk 17-végi blődlije a Kolozsvár – Budapest nagysebességű vasútjáról! =))