Az újonnan érkezők pedig sokszor szinte azonnal felmondanak. A szakszervezeti elnök szerint a buszsofőrök sokszor „élőhalottként” mennek dolgozni. A munkatörvénykönyve vagy a vállalat hatályos kollektív szerződése megköveteli azt, hogy kipihenten érkezzen a járművezető, de Naszályi szerint ez jelenleg elképzelhetetlen. A távolsági buszoknál is több éve folyamatos a létszámhiány. A Közúti Közlekedési Szakszervezet elnöke, Baranyai Zoltán szerint ezen tovább ronthat a túlóratörvény megváltoztatása.

Forrás: 24.hu
Feltöltő: 1magyar
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

6 hozzászólásarrow_drop_down_circle

sokanvagyunk
...és mit tesz egy kemény magyar szakszervezeti vezető? - hát nyilatkozik.
1magyar
Szerencsétleneknek nem elég a túlzsúfolt forgalomban az emberek életére vigyázva vezetni még a jegyet is nekik kell kezelni.
Na de akik törvényt alkotnak nem utaznak buszon, hanem fizetjük nekik a drága autót és sofőrt.
sokanvagyunk
...és mit tesz egy kemény magyar szakszervezeti vezető? - hát nyilatkozik.
tulipan
MÉG RÁ IS JÁTSZIK, EZ A POFÁTLAN RABLÓ, NARANCSOS HARAMIA-HORDA!!!
namihami
Betört az ablak--b@sztassuk a sofőrt. Egyébiránt semmi baleset, sérülés. Csak (CSAK) némi anyagi kàr és némi hideg a buszon.
A vége az lesz, hogy aki még van, az is veszi a sátorfát. És a buszokat tolhatja a cégvezetés, karöltve a dolgozó alá a megállóban nyilatkozó és bevágó szakszervezeti vezetővel.
Majd keres odakint ötször annyit.
Clavigo
@sokanvagyunk: ,,és egyeztetnek,,a saját fizetésemelésükről.Elvégre ,,nem kis munka,,lefékezni a birka munkavállalót.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.