A Fidesz szerint a Gyurcsány Ferenc vezette Demokratikus Koalíció (DK) is feliratkozott a Soros-listára, a májusi választáson a bevándorláspárti erők oldalán akarnak bejutni az Európai Parlamentbe (EP).

A Fidesz reagált Dobrev Klára EP-listás első helyére

A nagyobbik kormánypárt ezt arra reagálva közölte pénteken az MTI-vel, hogy Molnár Csaba, a DK ügyvezető alelnöke és EP-képviselője bejelentette: Dobrev Klára vezeti a pártjuk EP-listáját.

A Fidesz közleményében kiemelték, a májusi választáson

a DK a bevándorláspárti erők oldalán akar bejutni az Európai Parlamentbe, hogy ott továbbra is segítse a bevándorlást fokozó brüsszeli terveket.

A DK jelenlegi EP-képviselői – Niedermüller Péter és Molnár Csaba – mindezt eddig is aktívan tették.

Közölték továbbá: Magyarországnak olyan képviselőkre van szüksége, akik Magyarországot képviselik Brüsszelben, és nem Brüsszelt Magyarországon.

78 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Qqberci
A fütyesz részéről beszarás minősített esete állt be...
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
namihami
De hiszen eddig is mindig azt szajkózták, hogy rajta van. Mondják már meg, hogy mikor is kerültek oda?
Most már tényleg ki kellene a Gulyást vagy a Rezsibuzit állítani a pulpitusra, mert itt állunk kétségek között. Lassan azt se fogjuk tudni, hogy ki van listán. Vagy ki nincs. Vagy ki van a felkerülésre folyamatban.
Kétség kétség hátán...
CsipkeRózsa
A fidesz vegye tudomásul, hogy most Dobrev Klára a soros!
Qqberci
A fütyesz részéről beszarás minősített esete állt be...
tudode
Lesújtó, hogy a fidesznyikeknek európai állampolgárként nem jutott el a tudatukig, hogy miről is szól az Európai Unió tevékenysége!
.
Erről szól dióhéjban:
.
europa.eu/european-union/about-eu/eu-in-brief_hu
.
Vajon hány magyar európai állampolgár veszi be ezt a SÜKET DUMÁT!
.
Sámannus
A ki a fideszre szavaz az putyin listájára szavaz. Aki miatt ezeket a geciket nem lehet megállítani.
relatív
Már megint ez az ellenzékben való politizálás, ahelyett, hogy észrevennék a regnálók, hogy ők vannak - remélem már nem sokáig - hatalmon.
Sajnos azt csak a pénzek zsebükbe tömködéseként észlelik, de kormányozni már nincs eszük. A napi tűzoltás folyik minden esetben, mint ahogy a magát budapesti főpolgármesternek képzelő IS csak a bunkó beszédet gondolja a főpolgármesterség feladatának.

Arról véleményt mondani, hogy más pártok kiket jelölnek delegáltnak, pedig végkép nem kellene foglalkozniuk. A maguk jelöltjeinek pedig olyanokat kellene választaniuk - a gyakorlatukkal ellentétben -, akik a magyar nép érdekeit képviselhetnék az Unióban, és - például trágár, hozzá nem értők helyett - azok viselkedésével emelhetnék a magyarok megbecsülését IS !
papa.49
Mi közötök fütyiszek ahhoz hogy a dk. kit indít ???
Semmi az égvilágon, ne a szomszéd pályát szapuljátok a magatokén ténykedjetek !!!
Már nagyon belejöttetek a másik dolgába való BELEPOFÁZÁSNAK, míg egyszer valaki jól pofán nem vág benneteket !!!
Desischado
Hűű, foschnak az elvtársak, tele a gatya úgy látom! Mivel valódi szakember került a listára, be vannak sz@rva! Hehehe...! Jól látom, ugye?
Peller Anikó
"A gecipárt közölte továbbá: Magyarországnak olyan képviselőkre van szüksége, akik Magyarországot képviselik Brüsszelben"

Akkor hajrá, mi is pont ezt akarjuk. Hogy végre kitakarodjatok a politikából és egy Magyarországot képviselő képviselők kerüljenek a parlamentekbe. Bruxelben és Butapesten.
Clavigo
@Pegero: Mindenesetre Dobrev Klára jóval alkalmasabb,,,mint pl. Dojcs Tompika,,Tőkés püspökelvtárs,,stb..
solidedge
A Fidesz annyira el van foglalva a lopással, hogy közben nem volt idejük tájékozódni hogy mi történik Európában.
Nessy
Tessen mondani, a fidesznek mindenről Soros jut eszébe?
Mórickának azért értelmesebb dolog jutott mindenről az eszébe!
Oly nehéz elhinni, hogy azért mert nem díjazom a lopást, az állandó mellébeszélést még nem vagyok bevándorlás párti?
Mint ahogy a huszonegy néhány ezer ilyen,olyan jogcímen "bevándorlótól" sem vagyok elmosva, akiknek még vissza is kell a fizetni a körvények árát kamatostól, miközben magánemberek milliárdokat tettek zsebre. Érdekes, erről nem trombitál egyfolytában a királyi média! Erről, nem volt konzultáció!
csipetke
@solidedge: 21:54 Nincs igazad,mert lopás közben sose felejtenek el egy jóízűt Sorosozni,Soros-ügynöközni,bevándorlás-párti izéééket szajkózni.Egytől egyig olyanok,mint a papagájok.Ha Bözsi néni kutyáját megkufircolja egy kóbor kutya,ezt is biztos Soros intézte,és a kóbor kutya Soros ügynök.Ez már annyira beteges,hogy arra már szó sincs.Dobrev Klára egy dekoratív,nagyon okos nő,százszor inkább ő,mint bármelyik Sorosozásba belezakkant fideszes.
desiro
@Pegero: Emlékeztető:
Stumpf István – jelenleg alkotmánybíró, volt MSZMP-tag, a Hazafias Népfront volt alelnöke,
Járai Zsigmond – jelenleg a Költségvetési Tanács elnöke, volt MSZMP-tag, volt kormánytag, III/II-es együttműködő,
Matolcsy György – az Orbán-kormány nemzetgazdasági minisztere, volt MSZMP-tag, III/II-es együttműködő,
Martonyi János – jelenleg külügyminiszter, volt MSZMP-tag, kormánytag, III/II-es együttműködő,
Pintér Sándor – jelenleg belügyminiszter, volt MSZMP-titkár,
Boross Péter – jelenleg a Fideszt segíti, volt MSZMP-tag,
Pozsgay Imre – részt vett az új alaptörvény megalkotásában, volt MSZMP KB-tag,
Csintalan Sándor – jelenleg a Fidesz házi csatornájánál, a Hír TV-nél dolgozik, volt MSZMP- és MSZP- tag,
Schmitt Pál – jelenleg köztársasági elnök, 1989 előtt pedig miniszterhelyettes
Kerényi Imre – miniszterelnöki megbízott, volt MSZMP alapszervezeti titkár,
Szita Károly – jelenleg fideszes kaposvári polgármester, volt III/III-as együttműködő,
Mikola István – az első Orbán-kormány egészségügyi minisztere, 2006-ban a miniszterelnök-helyettesi poszt jelöltje, a Hazafias Népfront alelnöke volt,
Fónagy János – jelenleg a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium államtitkára, volt MSZMP-tag,
Varga Mihály – jelenleg fideszes országgyűlési képviselő, a Miniszterelnökséget vezető államtitkár, volt KISZ-titkár,
Deutsch Tamás – jelenleg EP-képviselő, volt KISZ-titkár,
Orbán Viktor – miniszterelnök, volt KISZ-titkár
Kövér László – fideszes országgyűlési képviselő, a narancsos kormány házelnöke, volt KISZ-titkár, a Forradalmi Munkás-Paraszt Kormány és Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársaként is dolgozott.
desiro
@Pegero: Igen, legfőképp a LOPÁSRA, CSAK A BIRKÁK MINT TE NEM VESZIK ÉSZRE!!
desiro
migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros,migráncs, soros, én már unom, új lemez nincs birkák.
desiro
Dobrev Klára kis újában több van mint az összes fideSS birka fejében együtt .
Peller Anikó
@desiro: 03.27, Igen, de nem ám ez a bűnük.

Hanem az, hogy egész úton hazafelé csak a lopásra gondolnok. Az ipari méretű harácsolás, hazudozás, csalás, hülyítés, visszaélés, hűtlen kezelés. Amelyik képviselő az képviseli a saját, a családja és a geci érdekeit.

(Akinek neminge gatyája)
Csizmás Kond
...és mondjátok a feleség mivel különb a férjtől ?
kereső
Magyarország az EP választáskor egyetlen egy nagy választókerület. Akiket az EP-be küldünk Magyarországot kell képviseljék, nem pártérdekeket.Csak kérdezem,hogyan képviselheti egy lecsúszott kokós,egy erdélyi püspök, egy kárpátaljai magyar származású Magyarország érdekeit? Hogyan képviselheti Magyarország érdekeit egy "nyilas barbie"? Olyanok képviseljék az országot, akik nyelveket beszélnek, intelligensek-akik képesek az ország érdekeiért hatékonyan fellépni.
Mert az nem az ország érdeke,hogy amint tette a fidesz képviselőcsoportja,mindennek keresztbe- csak a pénz kikövetelése az megy.Úgy gondolom,hogy ideje lenne tájékoztató kampánynak, felvilágositásnak- hogy ne az itthon már lecsúszott,leszerepelt politikusok gyüjtőhelye legyen az EP! Az örszág jövőjének érdekében!! Csak NE a fidesz!Legyen Momentum, dk,pm-Jávor Benedek igen sokat dolgozott az elmúlt években!-és az mszp és válogathatna a csapatán!
Európai páártok képviselőit az EP parlamentjébe! A fidesz-kdnp nem európai párt!
Kookas
@Peller Anikó: pedig ez minden neres geci képviselőre ILLIK !!!
emerencia
@kereső: Intelligens emberek kellenek oda. Nem árt, ha tudnak legalább angolul valamennyire de a nyelvtudás hiánya sem tragédia, ha az illető európai mentalitású kultúrember. (A profi tolmácsok segítenek.) Orbán pl. beszél angolul mégsem tudta levetni magáról a suttyóságot. Nem akarom többé szégyellni magam miattuk! Klára abszolút alkalmasnak tűnik a feladatra.
kolnidre
@Csizmás Kond: Csak annyival,hogy a seggibe több van mint az egész fidesz frakciónak együttvéve beleértve a grázi kezeltet
silber13
@Clavigo: Hát Dlobrev Klára és a két félnótás fidesznik között szakértelem dolgában nehogy célfotnak kelljen már dönteni!
advocat
És mi a túró köze van ehhez a Fidesznek? Ők meg folyamatosan hazudnak,ahhelyett, hogy a kilépésen gondolkodnának! Mert ez lesz a vége! Csak előbb ismét sokuknak be kell jutni! És mi meg bevesszük. Megérdemeljük! Ezért kell elmenni szavazni a nem Fideszesekre! Mindegy melyik párt!
Clavigo
@silber13: A Hölgyben sokkal "több van",,mint egy EP-képviselőben.. Bár kezdetnek ez sem rossz.. . Ha itt sikeres lesz,,talán beszáll a következő hazai parlamenti választásokba is..mint m-elnök jelölt..Persze ez egy privát vélemény,,de nagyon drukkolok Neki.
silber13
@Pegero: Dehogynem! Ez bizony Dobrev Klára alkalmasságának erős kétségbevonása!
Eriksson
@desiro: Kissé elavult a lista. Frissíts!
Csizmás Kond
@Horizont: ..persze hogy igen de csak hogy tudd...milyen a mosakodás olyan a törölköző...és meglátjuk ki fut a falnak először.
Csizmás Kond
@kolnidre: ...hát akkor egyed ami a seggében van...jóétvágyat...
Eladott Ország
A Fidesz-KDNP idehaza már megindította EP-kampányát, ami azt jelenti, hogy ugyan továbbra sem álltak elő egyetlen nyomorult választási programmal sem, viszont gyűlöletkampányt indítottak minden másként gondolkodóval szemben. Soros, bevándorlók, betelepítés. Másról sincs szó a Fidesz háza táján az elmúlt években, mint ezekről a kreált ellenségekről, akiknek végtelenített, elborzasztó kontextuban való emlegetésétől remélik májusi győzelmüket. A kormánypárt azért – biztos ami biztos alapon – a fideszes Domokos László vezette Állami Számvevőszék segítségével ellehetetleníti minden, az EP-választáson ellenfélként induló, potenciálisan veszélyt jelentő ellenzéki párt működését. Miközben a Fidesz-KDNP közpénzből uszít – ezt konrétan tekinthetjük ama bizonyos választási kampánynak –, addig az ellenzéktől minden lehetőséget elvesznek, amivel eljuttathatnák választási programjukat választóikhoz. A kormánypártok gyakorlatilag a magyar költségvetésből finanszírozzák kampányukat, de a nekik dolgozó ÁSZ ezt természetesen meg sem vizsgálja, így fény sem derülhet a tiltott pártfinanszírozásra. Hogy ez szó szerint megint a választási csalás gyanúját veti fel? Na és? Ki vonná őket felelősségre?
desiro
@Eriksson: A pofádat elnézve. A parlamentben ül az összes néz utána, együgyű.
silber13
@Pegero: A fityisz reagálása egyenértékű a Hernády -féle " Közhelysztárból" véres verejtékkel, keservesen összeollózott és saját szellemi termékként tálalt plágium cunamival.
silber13
@Csizmás Kond: Mkiben klönb?:-))))) Nézz a lábaid közé és keresd a tizedes vesszőt!:-)))))))
kereső
Na nem maradt csendben a fidesz-kdnp erkölcsi világitornya, a kokós eu-s képviselő.Azt mondja ez a majdnem emberszabású-hogy dobrevnek kell a mentelmi jog, mert kőkemény büntetőeljárások folynak. Hogy honnan veszi ezt?- mikor csak azt lehet tudni,hogy sorban nyerik a helyreigazitási pereket az ilyen hiresztelések miatt.
meg azt is mondja,hogy az úniónak kőkemények a pénzmosási szabályai.Akkor mit fognak szólni az oroosz bbankhoz, amely egyrészt pénzmosás céljából jön, másrészt meg az orosz kémek rezidenciája lesz. Erre mikor fognak felfigyelni az illetékesek?
Eriksson
@desiro: A kedvedért kikerestem néhány adatot, csak a pontosság kedvéért. Mielőtt tovább játszod a nemlétezőt, olvasd át a kis dolgozatomat:
Járai Zsigmond - 2010 áprilisától a MOL Nyrt. igazgatósági tagja.
Matolcsy - MNB elnök
Martonyi János- 2014-ig volt külügyér
Pozsgay Imre - Elhunyt 2016-ban
Csintalan Sándor - Régen nem Fideszes és nincs a parlamentben se, sőt mindenhonnan kirúgták.
Schmitt Pál - Mással foglalkozik, miután lemondatták 2012-ben
Kerényi Imre - 2018-ban elhunyt
Mikola István - 2018-ban kinevezték canberrai nagykövetté.
Fónagy János - Miniszterelnöki Kormányiroda államtitkára
Varga Mihály - Magyarország pénzügyminisztere és miniszterelnök-helyettese
szaboria1
@Eriksson: Pozsgay és Kerényi hiába halt meg akkor is a múltjuk megmaradt. A Te felsorolásod a múltjukkal kapcsolatban meg maradt min volt MSZMP-ések és KISZ titkárok.
Csizmás Kond
@silber13: ...szerintem is Klárának az tetszik valójában...mert az orra után ítélve Ferinek jó nagy vesszője lehet...
csipetke
@desiro: 03:27 Mikor '98-ban befutott a fidesz,bevallom,akkor rájuk szavaztam,mint sokan mások is.Azt gondoltuk,fiatalok,majd ők megváltják a világot.A nevükben is benne volt=fidesz=fiatal demokraták szövetsége.Hát,mára kiöregedett,kivénhedt kommunisták szövetsége lett belőlük,akik lerabolták ezt a nyomorult országot.
Eriksson
@szaboria1: Figyú. Akik a '90-es évek előtt is közéleti szereplők voltak, azoknak a módszerváltozás után pártot kellett választaniuk, mivel az addig működő MSZMP is megszűnt. S ha egyszer megszűnt, akkor ott nem lehettek tovább tagok. Tehát evidens, hogy a mai pártok prominensei mind-mind MSZMP berkeiből érkeztek. Ez nem csak a Fideszre jellemző, hanem az összes többi pártra is. Az elvtársak átmentették magukat, újabb tömörülésbe szerveződtek a túlélés érdekében.
Azok a nevek azért soroltam fel, hogy láttassam @desiro: -val, hogy elavult a listája, frissítenie kellene az ismereteit. Egyikük sem ül a parlamentben.
kissé felnőttem
az irigység hangja és ti hol kezdtétek? ki csinált emberformátumot jó néhányatokból ? soros ?akkor mire az irigykedés? ja magyaros mentalitás a másikra acsarkodni lejáratni ellehetetleniteni ?
Ja mert van sajtótok médiátok, nekünk lassan sajt se kerül.89-től sok viz folyt le a Dunán meg sok hazugság az emberekhez. mást igért mást tett, mehetne már odább.Egy ember kőlti el az ország pénzének 90 százalékát meddig még? marhaságokra 80 százalék.Kritizálja az ellehetetlenitett lassan földönfuitóvá tett ellenzéket?
desiro
@Eriksson: Frissítek: kövér Köteles laci, Sintér pintár sanyi, o1g, áder Aláíró jani, Arogáns rogán tóni folytassam még?
desiro
@Pegero: Bekaphatod TE NÁCI KÖCSÖG, ott van shikari játszál vele 69-t vagy bevehetitek durbincsot is.
simmering73
De aktív ez a három illiberális csatornapatkány. Öröm nézni a szánalmas vergődésüket.
desiro
@csipetke: Veled ellentétben, akkor sem bíztam bennük, és nem csak a komcsi múljuk miatt. Ha akkoriban a zöldek meg a fitymasz nem lábatlankodik a vízlépcső miatt, most nem kellene Paksról vitatkozni, nem kellene a Szlovákonak kártérítést fizetni, sok felsorolni való lenne még Pl. a kelebiai vasút, stadionok stb. Apropó Szombathelyen még 600 milla kell a jégcsarnok befejezéséhez, magyarul újabb pénz lopás.
Sajnos az én választottjaimban is csalódtam, Bár Kuncze Gábor, Hankó Faragó Miklós és még sokan mások nagyon hiányoznak a politikai palettáról.
kereső
@Pegero: tegnap 22:31, bocsi,de "linkkel" nem tárgyalok,és főleg nem beszélgetek.
Eriksson
@desiro: Nagggyon vicces vagy.
Tudod-e, hogy nevekkel viccelődni nem ízléses dolog?
Tudod-e, hogy a Keménymag szereplőit kirúgták a műsorból, mert Jakab Pétert Jákob Péternek nevezték? Sőt az is szóvá lett téve, hogy a műsorvezetőt is ki kellett volna, amiért nem szólt rájuk.
Szóval, ez a helyzet jobb körökben.
desiro
A Lendvay utcát megint ide szabadították.
desiro
@Eriksson: Emlékszel még?
arogáns tóni és a nővére vettek egy balatoni nyaralót 149 milláért és a gyökér azt hazudta, hogy a nagymamája adott kölcsönt, kb 80 millát.
Kérdezlek? Te ezt elhiszed? A mamája 83 évesen elhunyt részvétem. Nyugger volt, gondolom akkor jó zsíros nyögdíjja volt, amiből tudott ennyi pénz össze rakni. Az apja ÁFÉSZ bolt vezető volt.
Akkoriban nem voltak nagy fiztések. Az én apám 90 éves és nincs 90e Ft nyögdíjja.
Ismerem az ottani körülményeket, laktam a vend vidéken.
És ez igaz az összes köcsög NÁCI fidesznyikre, szargyártó peti is kölcsönből, mr 20% szint úgy és még sorolhatnám,
de a narancsosoknak ez nem jut el a tudatukig.
desiro
@durbincs: neked már nem kell, nagyon fogyatékos vagy. 1 bites!
desiro
@durbincs: A papucs állatkának több esze van mint neked bocskoros.
arcmás
Én egy állat vagyok, de ismerem az embereket. Te nem hasonlítasz rájuk.
Eriksson
@desiro: ma 10:47 Felesleges ilyesmin agyalnod, mert hasonló gyors gazdagodást minden oldalon, beleértve az elmúlt kormányok vezetői és tisztségviselői, vagy egyszerűen a mindenkori ellenzéki pártok vezetői között is erősen fellelhetőek a hasonló történetek. Nincs értelme egyet - egyet kiragadni, mert összességében van a lényeg.
A politikusoknak mindig van lehetőségük kihasználni a törvények hagyta kiskapukat, vagy a törvényeket igényhez szabni.
Csak szakértő ügyvéd tanácsadó kell hozzá.
advocat
Ezt kérdezték tőlük, vagy csak úgy jött? Mert egyébként mindenbe belepofáznak. Ha nem kérdezik, akkor is.
silber13
@durbincs: Hihihi!!-)))))))))))))))))))))) Véb buzi!!!:-))))))
silber13
@durbincs: Bruhaha!:--)))))) Nincs kapás?:-)))))))))))))))))))
cikicakk55
@relatív: Február 22 19:05
Szerinted találni a Fideszben egyetlen egy embert is aki ilyen? Szerintem a Fideszben nincs is olyan aki a Magyar emberek érdekeit képviselné tiszta szívvel. Orbán, a Fidesz , a kormány érdeket. A nép magasról le van... Legyen lóvé a luxus kéglikre,Tompikának drogra,Rezsi Sziszinek piára és kajára, a többinek meg luxus nyaralások,arany,gyémánt,híres festők képei. A legjobb és legújabb autók,stb. A Fidesznél ezek a maximumok.Semmi mást nem tudnak és nem is akarnak. Kormányozni főleg nem.Ameddig lehet elszórják ami van,vagy amit ad az EU,aztán tipli. Remélem nem fog nekik sikerülni és mindegyikre rárohad a lakat.
cikicakk55
Tegnap 14:10
Abból a 25.000 kötvényesből is jó sok volt akik pénzmosásból éltek és pont-e miatt körözték őket több országban.Persze volt köztük maffia tag,vagy éppen vezető( Pharaon) de volt korrupt politikus,terrorista( jó pár robbantás elkövetőjéről derült ki,hogy Magyarországon keresztül a kötvények által jutottak be az EU-ba,ahol aztán meg is tették azt,amivel megvoltak bízva. Tudod,emlékszel,mikor Amerika is reklamált,mert 700 olyan beutazni kívánót kaptak el,akik hamis útlevelekkel,Magyar kötvényekkel jutottak el odáig,csak szerencsére időben lekapcsolták őket.Persze ettől még jó párnak sikerülhetett oda is bejutni. Erről valahogy nem beszél,ír, és mutat képeket,vagy dokumentumokat a 95%-ban Fidesz Média.
cikicakk55
@Eriksson: tegnap 15:26
Igen,abban igazad van,hogy választaniuk kellett egy pártot az MSZMP megszűnése miatt. Ettől függetlenül még is érdekes,hogy sokkal több volt MSZMP tag van a Fideszben,mint a többi pártban összesen.Talán a Fidesz után még az MSZP-ben található volt cucilista politikus,de jóval kevesebb mint a Fideszben. Neked nem feltűnő,hogy a régi rendszer ellen legjobban ágáló ( csuhások térdre, Ruszkik haza, Tavaris konyec) szinte mind a Fideszben kötött ki és most pont azoknak hajbókolnak a legjobban,akikre akkoriban acsarkodtak. Azért ez már a napraforgó szokását is űbereli. Bár a napraforgó a fényre és a melegre vágyik,ezek meg a pénzre.
cikicakk55
@cikicakk55: A hszt amit 21:57-kor írtam keresőnek szántam.Elnézést a lemaradt névért
Eriksson
@cikicakk55: Persze, hogy a Fideszben van a legtöbb volt MSZMP-s, hiszen ők a legnagyobb párt a taglétszámot tekintve. Talán többen, mint a többi pártban összesen.
A napraforgó effektusra egy ide illő idézet Churchilltől: Ha 30 éves korodig nincsen liberális hozzáállásod, nincsen szíved, ha 30 éves korod után nem vagy konzervatív, akkor nincs eszed.
cikicakk55
Elég baj az nekünk,hogy a Fidesznek van a legnagyobb taglétszáma. Ez azt jelenti,hogy az adófizetők jóval több udvari bolondot kell,hogy eltartsanak,mint mikor másik pártok voltak kormányon. A Fidesz megveszi a tagjait közpénzből,még a többi párt tagjai önként és eleinte ingyen lettek a pártjuk tagjai.Az már más tészta,hogy ha hatalomra kerültek,akkor a pénz közelsége belőlük is kihozta a legrosszabbat,de elfigyelve mennyi milliárd ment el 9 év alatt és milyen kevés dolgot tudnak felmutatni abból a sok ezer milliárdból,be kell látnunk,hogy a Fidesz holdudvar a pénz miatt duzzadt fel így. Ennek az a hátulütője,hogy ha a vezér a bukáshoz közel kerül minden szívfájdalom nélkül hátba döfik,elárulják, bár mit megtesznek csak azért,hogy Ők megússzák. Orbán még nem sejti,hogy a slepp amelyik most a talpát nyalogatja,bár melyik pillanatban a fejéhez nyomhatja a fegyvert,hogy ne tudjon megszólalni soha többé. Ez olyan gusztustalan,mint az olyan pap,mely vizet prédikál és bort iszik,vagy a bűnről és Isten haragjáról szónokol,miközben pedofil+ meleg,vagy ha nem,akkor az apácákat hajkurássza.
nezelodo
Én is röhögök mert ha a zselés hajú meg a Réparobi meglátja, megint ina-szakadva rohannak előle, nehogy pofa pirulva meg kelljen hallgatni a gyenge nőt. Csak a parlamentben olyan bátrak, hogy mocskolják a nőket, mint a cigányok, bandában.
advocat
És ki a franc kérdezte ezügyben a Fideszt? Vagy ők az "illetékes elvtárs"-ak?
advocat
Azért szóljanak a DK-nak, hogy névsorban is a doktor nagybetűvel írandó. Közlönm, hogy a magyar helyesírás szabályai (12. kiadás) 151-es pontja alapján. Nem kellene MSZP-sedni! Mármint helyesírásilag. Sem.
Eriksson
@cikicakk55: február 24., 22:39
Te komolyan azt hiszed, hogy ha Orbánt valaki kinyírná, akkor változna a rendszer? Megnyugtatlak, nem változna. Az sokkal szilárdabb alapokon nyugszik. Ha a m.elnököt valami érné, rögtön teremne a helyébe másik, és minden menne tovább.
A rendszer nem egy emberre épül, ő csak az arcát adja. Lehet őt átkozni, gyűlölni, egy bokszzsák sok minden kibír. De valójában a szürke eminenciások viszik az ügyeket, különböző társadalmi csoportok elvárásai szerint.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.