A tömegközlekedés és a kerékpárosok lehetnek a következő években a közlekedésfejlesztések nyertesei a fővárosban a most nyilvánosságra hozott szakmai koncepció szerint.

A következő hetekben lehet véleményezni a főváros 2030-ig tartó közlekedési koncepcióját. A Világgazdaság csütörtöki lapszámában megjelent cikk hangsúlyozza, hogy bár a koncepciónak csak egyetlen részével, a dugódíj lehetséges bevezetésével foglalkozott a sajtó, ennél sokkal többről van szó a tervezetben.

A fejlesztési terv 143 projektet sorol fel, ezek közül a legnagyobb szabású Déli és a Nyugati pályaudvar között épülő vasúti alagút lenne, a lap szerint ez azonban inkább csak látomás.

Meghosszabbítanák a kisföldalattit

Napirenden van viszont a kisföldalatti északi irányú meghoszabbítása, a fogaskerekű felújítása és az M3-as metró kivitele Káposztásmegyerre.

A 2026-2030 közötti tervekben szerepel az 1-es villamos vonalának meghosszabbítása a külső Bécsi úton, és Dél-Budán a budai fonódó villamos kivitele a Kopaszi-gátra. A lap szerint az autókzlekedést érintő legfontosabb megvalósítandó terv a pesti és a budai rakpartok felújítása mellett a körvasút menti körút megépítése lehet.

Cikk- és címlapkép: Pixabay

(Világgazdaság)

15 hozzászólásarrow_drop_down_circle

papa.49
Álmodik a nyomor a mostani város vezetés a patkányokat se tudja kiirtani a városból, igaz azok nekik barátaik !!!
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
Qqberci
Álmodik a nyomor... Már kilencedik éve...
Eladott Ország
A mangalicaszerelő Lölö köszörüli már a csákányát ! Persze nem építeni fog vele, hanem bányászni, aranyat.
evacica
De minek is! Kinek az érdeke? Mert, hogy a miénk nem az biztos!
magyarbakancs
"Meghosszabbítanák a kisföldalattit"
Meddig Moszkváig,Ankaráig?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.