A Magyar Telekom anyák napjára készített egy igen furcsa reklámfilmet.

A Bocsi Anyu! – Egy rendhagyó Anyák napja című klip egy osztályteremben játszódik, ahol a gyerekek kivetítőn üzennek az anyjuknak, hogy miért nem érnek rá épp most. Ezzel kifigurázva az elfoglalt, mindig kifogásokat kereső anyákat.

Ezzel sokak szerint a gyermeknevelés mellett munkát vállaló anyukákat alázták meg, több száz komment érkezett már, a többség nem dicséri a videót.

12 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Nessy
Ejnye, csak nem érezte magát találva egy két édesanya!
Gondolom az is, aki a villamoson a telefonját nyomkodja, miközben a kisgyerek kérdezne, beszélgetne, ha figyelne rá.
Néha a félórás busz út alatt remekül elbeszélgetek ovis kis sráccal anyuka helyett.
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
papa.49
@namihami: Sőt tudnék rájuk sokkal erősebb jelzőt is mondani ...
ila51
Az a jó reklám , ami megéri az árát , bejut az intim szféránkba , ha jól esik , ha nem ...
staro2
Ha valaki nagyon akarja, akkor bármin képes megsértődni.
Addig sem kell a gyerekkel foglalkozni.
terlasz
Nekem tetszett, de korábban nem jöttem rá, hogy csak egy reklám.
Eriksson
Alapelvem a gyereknevelésben, hogy midig, minden körülmények között oda kell figyelni rájuk. Meghallgatni őket, bármiről is van szó. És őszintén, barátságosan elmondani, hogy mi felnőttek, mit gondolunk a dolgokról.
Nekem bejött. Merték elmondani szorongás nélkül, hogy minek örülnek, mi bántja őket.
Úgy látom, az unokáim is ebben a szellemben nevelkednek. Kedvesek, barátságosak, illedelmesek.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.