A joghurtok olyan egészséges baktériumokat tartalmaznak, amelyek megkönnyítik és felgyorsítják az emésztést. Általános szabályok a diéta alatt 2/9 Hétfő Reggeli: 150 g natúr joghurt, 2 kanál kukoricapehely, egy nagy mandarin Tízórai: 175 g natúr joghurt, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megkenve margarinnal, 1 szelet csirkemellfilé, paradicsom (maximum 1 darab) Ebéd: 2 főtt burgonya, 100g párolt halfilé, főtt zöldségek (sárgarépa, petrezselyemgyökér, zeller), zöldsaláta citromlével és 175 g natúr joghurttal elkészítve. Uzsonna: 175g natúr joghurt Vacsora: 1 szelet teljes kiőrlésű kenyér margarinnal vékonyan megkenve, 2 szelet sovány sajt, 175g natúr joghurt, fél grépfrút. stb

(Forrás: bien.hu, Mirabilis által)

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Mirabilis
Te, aki írtad egész nap otthon [email protected] a rezet, csak erre van gondod? Mert aki dolgozik, reggel bemegy a munkahelyére, biztos nem tudja megtartani a hülyeségedet.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.