Az összeveszett mozdonyvezetőkről szóló hír sem volt semmi, de még mindig van folytatása.

Forrás: hvg.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

8 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
wpym
@justhpeter: Eddig is az volt: egy első vh.-bús, mozgó közlekedési múzeum.
Eriksson
@justhpeter: @wpym: Amikor a nagyapám, és a nagybátyáim voltak MÁV alkalmazottak, nem így működtek a dolgok. Akkoriban a vasutasok voltak a világ legfegyelmezettebb munkavállalói.
tudode
Ahhoz képest, hogy Magyarország tranzitország, az egyik "vesztese" a közlekedési ágazat azzal, hogy csupán az Innovációs minisztérium egyik államtitkársága alárendeltségében működik egy főosztály
.
Hivatalos megnevezés: Innovációs és Technológiai Minisztérium, Közlekedési Hatósági Ügyekért Felelős Helyettes Államtitkárság, Vasúti Hatósági Főosztály
.
Hasonló helyzetben van a posta is, ahol már "csak" bugyit nem árusítranak, és a POSTAPALOTA is lehet, hogy már az ÚJ GAZDAGOK urallják
.
www.blikk.hu/aktualis/penz/megvan-az-uj-tulajdonosa-a-szell-kalman-teri-postapalotanak-14-milliardert-kelt-el/fgkh5yg
.
.
Pártunk, és kormányunk az 1848 óta működő klf. nevű KÖZLEKEDÉSI MINISZTÉRIUMOT "is" felcsúti színvonalára süllyesztette!!!
justhpeter
@Eriksson: És akkor még voltak olyan emberkék a MÁV vezetésében, akik rendelkeztek vasúti munkatapasztalattal. Ma már csak csókos menedzserek vannak a vezetésben nulla vasúti szakismerettel és tapasztalattal.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.