A speciális úszódaru leengedett gémmel 50 m hosszú és 20 m széles, illetve 200 tonna teherbírású.

Szerda reggel elindult Komáromból, majd sikeresen át is haladt a komáromi vasúti híd alatt a Clark Ádám úszódaru, amellyel megpróbálhatják kiemelni a Dunából a Hableány roncsait. A Margit híd mellett ez a híd volt útvonalának egyik legkritikusabb része: azért kellett várni a víz apadására, hogy átférjen a hidak alatt – írja a hirado.hu.Budapest felé halad a Hableány hajóroncs mentésére érkező  úszódaru

A speciális úszódaru leengedett gémmel 50 m hosszú és 20 m széles, illetve 200 tonna teherbírású, a legnagyobb ilyen jármű Közép-Európában – mondta Prokl Violetta , az M1 helyszíni tudósítója.

A daru, amely óránként 11-12 kilométeres sebességgel halad, várhatóan ma délután 4 és 5 óra között érkezik az újpest vasúti hídhoz, ám addig az esztergomi Mária Valéria híd alatti átkelésnél lehet nehézségekre számítani.

Az M1 úszódarun utazó tudósítója, Joó Csaba annyit mondott, hogy az elmúlt pár órában sajnos kissé emelkedett a víz szintje.

Cikk- és címlapkép: MTI

(hirado.hu)

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

jesz
Kiváncsi vagyok, hogy a hajó kiemelésekor le fogják-e takarni a már látható részt, hogy a katasztrófa-turistáká ne fotózhassák az esetleg látható halottakat...
Remélem ezt már eldöntötték.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.