Nyomozást folytat a rendőrség segítségnyújtás elmulasztása bűntett elkövetésének gyanúja miatt ismeretlen tettes ellen.
Honlapjukon azt írják, szombaton 12 óra körül az M5-ös autópályán, Kecskemét térségében ment egy ismeretlen sofőr Szeged felől Budapest irányába, amikor egy Ducati Multitrade motorkerékpár előzésébe kezdett úgy, hogy a külső forgalmi sávból áttért a belső sávba.
A manőver befejezésekor az autó sofőrje úgy sorolt vissza a külső forgalmi sávba, hogy a motorost fékezésre és hirtelen irányváltoztatásra kényszerítette az ütközés elkerülése érdekében. Ennek következtében a kétkerekű jármű sofőrje elvesztette uralmát a motor felett,
letért az útról, végül az árokba hajtott.
Az autós a baleset helyszínén nem állt meg, adatai hátrahagyása nélkül ismeretlen helyre távozott – fogalmaznak a rendőrök, akik ezért azt kérik, hogy a szemtanúk jelentkezzenek.
(Fotó: pixabay.com)
10 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Gyorsít? A saját sávjában? Teheti.
Vegyük már tudomásul (és nem csak itt), hogy az indexelés nem jelent sszabad sávváltást, pusztàn annyit, hogy SZERETNÉK sávot váltani és jelzem ennek szándékát. Legtöbbször a többsávos körforgalomból kihajtásnál tapasztalhatod a fentieket. Index, azonnal sávot váltana és még ő anyázik. Sokszor csak azért fékezel, mert a saját verdádat és magadat félted.
Azonban ha meggondolod azt, hogyan kerülhet olyan helyzetbe bárki, hogy előzzön, nyilván gyorsabban haladt, mint a másik !!!
Főleg a nagyáruházak előtti baromi forgalmas körforgalomban tapasztalni ilyent. Hab a tortán, ha még egy gyalogos is bátorkodik átkelni a zebrán...na az asztán...
"Fontos hangsúlyozni, hogy az előzés fokozott veszélye miatt azt az előzés alatt álló jármű sem akadályozhatja - sem gyorsítással, sem balra húzódással, de egyéb más módon sem."
DE ebben az esetben (autópálya, párhuzamos közlekedés) inkább a motoros találkozhatott egy barom önkéntesrendőrrel.
A motoros nem akadályozott, hiszen abban a sávban haladt, amelyikből az autós őt leszorította. Az autós nem mehetett volna be a sávba addig, amíg nem győződik meg a BIZTOS visszatérésről.
A motorozásról pedig annyit, hogy az autó mellett én is a harmadik motoromat használom és a kiszorítós játékkal nap mint nap módom van találkozni.
Még azt se lehet mondani, hogy a szembe jövők miatt kellett visszaállnia a szélső sávba, mert az autópályán elég ritkán jönnek szembe veled !!! Eléggé kevés információ adott a közlés, és főleg EGYOLDALÚT !!!
Nálunk, kevés kivétellel, még mindig az:: "" Erősebb kutya b@szik""-elv dominál a közlekedésben. És erre, szintén kevés kivétellel jó jellemző az autó bekerülési költsége illetve mérete. Lásd az ún. terepjárótulajdonos kategória. "" Dehogy fogsz te engem a Lexusommal (és társai) megelőzni a sz@r kir Renaultoddal"" és hasonlók.
És inkább a lerohadást látom, mint a javulást.
Új hozzászólás