A Ciprusról induló gép ajtajából fordították vissza a kis Zalánt, aki csak azért tarthatott mégis a családjával, mert valaki átadta neki a jegyét.
A Schobert-család tagjai épp Ciprusról indultak hazafelé, mikor a repülőtéren egy igen komoly problémával kellett szembenézniük. Már leadták poggyászaikat, be is csekkoltak és várták, hogy beszállhassanak, amikor szóltak nekik, hogy a 8 éves Zalán már nem fér fel a gépre.
Felháborító, hogy elfogadják a pénzt, feladom a bőröndömet, majd az ajtóban kiderül, hogy nem mehetek sehova, vagy reménykedhetek abban, hogy egy utas nem jön el, és lesz helyem
– mondta Schobert Norbi a Borsnak, majd folytatta:
Azt mondták, hogy tele van a gép, és a nyolcéves gyerek nem jöhet velünk, vagy döntsük el, ki marad Cipruson helyette, az apja vagy az anyja.
A lap által megkérdezett ügyvéd azt nyilatkozta az ügyel kapcsolatban, hogy a légitársaságoknál bevett szokás, hogy több jegyet adnak el, mint amennyi hely van a gépen. Ez pedig azért lehetséges, mert minden fapados cégnek van egy statisztikája arról, hány ülőhelyet szoktak visszamondani . Ha mégsem férnének fel az utasok, akkor vagy visszatérítik a jegy árát, vagy biztosítanak helyet a következő járatra. Az üzletember és családja is valószínűleg hasonló szituáció miatt került bajba.
Óriási szerencsénkre a fotóriporter barátunk felajánlotta, hogy ott marad, és egy másik géppel elmegy Bécsbe, onnan jön haza busszal, azért, hogy a családunk ne legyen szétszakítva.
Norbi hozzátette, ha lehetett volna, nem fapadossal utaznak, mert már sok rosszat hallott az ilyen cégekről.
Cikk- és címlapkép: Facebook/Norbi Update LOW CARB
4 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás