Ahogy azt korábban megírtuk, Tarlós István főpolgármester által vezetett budapesti közgyűlés elfogadta a főváros 2030-ig szóló közlekedési fejlesztéseit összefoglaló Budapesti Mobilitási Tervet. A tervben a H5-ös HÉV föld alá süllyesztése mellett számos, a III. kerületiek közlekedését érintő fejlesztési elképzelés is hangsúlyosan szerepel – írta meg kedden az Óbuda.hu.

A szentendrei HÉV föld alá süllyesztése, villamos a Bécsi úton Aranyvölgyig és a Pacsirtamező úton, Aquincumi híd – ezek a legfontosabb óbudai fejlesztések a főváros által nemrég elfogadott Budapesti Mobilitási Tervben, amiket most a III. kerületi önkormányzat foglalt össze a honlapján – szúrta ki az Index.

A Budapesti Mobilitási Terv keretén belül a Fővárosi Önkormányzat kezdeményezi a H5-ös HÉV vonal fejlesztését érintő kormányhatározatok módosítását annak érdekében, hogy a vonal Békásmegyer és a belváros közötti szakaszát metróüzemre alakítsák át, tekintettel a H5-ös HÉV fontosságára, utasforgalmának nagyságára. Az elgondolást az is indokolja, hogy Óbuda közlekedési problémái a várost kettészelő HÉV négy III. kerületi, szintbeli kereszteződésére vezethetők vissza, amelyek akadályozzák a helyi közúti közlekedést.

A közgyűlés arról is döntött, hogy a H5-ös HÉV vonalat, tekintettel annak fontosságára, utasforgalmának nagyságára, 2019. szeptember elsejétől a Főváros M5-ös metróvonalaként hivatkozza és felkéri a Budapesti Közlekedési Központot a szükséges módosítások átvezetésére

- írja az Óbuda.hu.

Erre a hírre reagált szerdán közleményben a DK.

Alább a közleményt változtatás nélkül közöljük:

Az 5-ös metró csak a kezdet, a DK tele van hasonló javaslatokkal

A hírek szerint szeptembertől 5-ös metró lesz a szentendrei HÉV neve. Az új módszer – amellyel az 5-ös metró megszületik – lehet a következő évek városfejlesztési csodafegyvere, amivel végre minden problémát egy csapásra megoldhatunk.

A Demokratikus Koalíció tele van javaslatokkal:

- A térkövet átnevezhetnénk kocsányos tölgyre, így pillanatok alatt Budapest lehetne a legzöldebb főváros.

- A magyar kórházak folyosói és várói megkaphatnák a rendelő és a műtő elnevezéseket, így többé senki nem mondhatná, hogy bármennyit is várnia kell arra, hogy bejusson.

- A futball NB1-et átnevezhetnénk Világbajnokságra, így nem csak, hogy mindig magyar csapat lenne a világbajnok, de a világméretű sikert garantáltan átélhetnénk minden évben.

- A magyar forintot a névérték változtatása nélkül átnevezhetnénk magyar euróra, az egész világ a csodájára járna a 100 ezer eurós minimálbérnek.

- A Margit- és Hajógyári-szigetet átnevezhetnénk összefoglaló néven Maldív-szigetekre, így végre minden budapesti elmondhatná magáról, hogy luxusnyaralásra tudta vinni a családját

- fogalmazott a DK Sajtóirodája.

Forrás: Index, Óbuda.hu

Címlapi kép: dkp.hu

34 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
@Csizmás Kond: Minek nevezzelek?

Tarlós Pisti vérzivataros elmebaja egykori koronagyarmatán

A kerület egykori polgija, Tarlós István főpolgármester által vezetett budapesti közgyűlés elfogadta a főváros 2030-ig szóló közlekedési fejlesztéseit összefoglaló Budapesti Mobilitási Tervet, ami elképesztő dolgokat tartalmaz a III. kerület vonatkozásában.
A tervezet két legblődebb momentuma:
a H5 elásása és addig is M5-re történt átnevezése, mert „akadályozza a helyi közúti közlekedést”
és
„Pacsirtamező utcai villamos kialakítása”!!! =))
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
RonaGyuri
@Csizmás Kond: Minek nevezzelek?

Tarlós Pisti vérzivataros elmebaja egykori koronagyarmatán

A kerület egykori polgija, Tarlós István főpolgármester által vezetett budapesti közgyűlés elfogadta a főváros 2030-ig szóló közlekedési fejlesztéseit összefoglaló Budapesti Mobilitási Tervet, ami elképesztő dolgokat tartalmaz a III. kerület vonatkozásában.
A tervezet két legblődebb momentuma:
a H5 elásása és addig is M5-re történt átnevezése, mert „akadályozza a helyi közúti közlekedést”
és
„Pacsirtamező utcai villamos kialakítása”!!! =))
Csizmás Kond
@RonaGyuri: Most ezzel gondolom azt akarod kimagyarázni, hogy a felszíni vasutat hülyeség levinni a föld alá egy zsúfolt városban...
papa.49
Bolondistók ez már a HATTYÚDALOD ))))))))))
jesz
a DK inkább kérdezze meg, hol a lóvé? Mert a terv marhasokba kerülne, lehet, hogy csak választási parasztvakítás...?
Csak az M5 földalávitelére is rámegy az adófizetők inge-gatyája, még akkor is,ha csak Megyerig
RonaGyuri
@Csizmás Kond: megint okadatoltad, hogy te egy korlátolt barom vagy, igen komoly olvasásértési gondokkal! =))
simmering73
Így lett mindenfelé kerékpárutunk. Csak egy sablon kellett hozzá,meg egy vödör sárga festék és már mázolták is fel az utakra.
Nessy
Az én olvasatomban a négy szintbeli kereszteződés megszüntetése a feladat. Szó sincs arról a jelenlegi szövegben, hogy az egész vonalat a föld alá vinnék.Csak a neve lesz metró, semmi köze nem lesz a valós föld alatti közlekedéshez! Legalább is egyhamar nem.
hangok a fejemben
A vezeték alatt haladó busz meg troli.

Pataky Attila, fideszes vezérszurkolónak ezzel biztos semmi problémája nincs. Neki más problémái vannak:

https://24.hu/elet-stilus/2019/07/17/pataky-a...
Csizmás Kond
@RonaGyuri: Gyuri, neked ismét köpködési rohamod van...direkt megszólítasz, hogy tudj szarháziskodni...na húzz a büdös picsába komcsimaradék...
RonaGyuri
@Csizmás Kond: te retardált ócska fityesz majom az retkes anyád az a komcsi, meg az imádott Orbánod! =))
Jozefina
A DK közleménye humoros, de valóságos!!! Elmebaj, amit tarlós művel!!!
verőce21
Nagyon eredeti ötletek a DK javaslatai...! :) Jók!
Mirabilis
@Csizmás Kond: Egy hévet metrónak minősíteni?
"ki mihez ért azt csinálja"
Hát orbánod és kormánya ehhez ért csak?! Haha! Röhej! Meg te az is az vagy, egy röhej!
RonaGyuri
„A pénz beszél, viszont a kutya, a kutya az csak ugat ”

azért a sok értetlenség mellett vannak stabil momentumok is

Mottó helyett:
https://youtu.be/vE21OqRPtAo...

Az elmúlt napok egyik – bár az igazat megvallva annyira nem meglepő – híre volt, hogy szeptembertől már utazhatunk az M5-ös metróval. Mint ismert ártunk és qurmányunk a derék független Tarlós Pistivel karöltve úgy határozott, hogy maga helyett a H5-ös HÉV-et ássa el, legalább egy részét. Pontosabban ennek ürügyén intézkedik. Ennek első – s várhatóan nagyon sokáig egyetlen – lépéseként átnevezik. Nyugi ezen is keres némi pénzt néhány csókos.
Az egyébként meglehetősen metró-ellenes kormányzatunk – ami a reptér bekapcsolását illeti az ön kormányzattal teljes összhangban – azért időnként el-el engedett egy paraszt-vakítást különféle metró-fejlesztésekről. Elképesztően sok pénzért és majd a Belgrádi vasút értelmetlenségét elérő szinten a gödöllői HÉV-et és az M2-t érintő fejlesztésről (aminek a csúcsa a repteret el nem érő, de a másik oldalon pár száz méterre megközelítő elágazás) is szoktak hablatyolni. Aztán voltak olyan ötletek is, hogy a H5-öt össze kell kötni csepeli HÉV-el. Ennek meg volt az bája, hogy az utóbbit el kellett volna ásni a MÚPA beruházás kapcsán, de a nem-rokon rokony metró-utálata, meg persze egy csomó kenőpénz okán ez elmaradt.
A mostani üzletet külön színesíti, hogy a közelmúltban adatták át a HÉV-eket a MÁV-nak.
Hozzáértők szerint az egész mögött az áll, hogy így még több pénzt sikerülhet az EU-ból kifacsarni.
RonaGyuri
@Csizmás Kond: örülök, hogy azért van némi önkritikád! =))
Csizmás Kond
@Mirabilis: ...miért mi a különbség a kettő között ?
Mirabilis
@Csizmás Kond: Melyik kettő között?
Csizmás Kond
@Mirabilis: a hév és a metró között...
Mirabilis
@Csizmás Kond: Te mennyire vagy öreg, elmerottyant, hogy nem tudod mi a különbség egy hév egy metró között?
Na meg: A H5-ös hév miért nem volt eddig metró?
Metró/Hév, Metró/Hév Öreg, vén agyad még tud külnbséget tenni? Nem szégyell a családod? Sok bajuk lehet veled.
Csizmás Kond
@Mirabilis: ..én tudom de látom a libafejeddel te nem tudod mirebili.
...mindkettő vonat, csak míg az egyik a felszínen közlekedik addig a másik a föld alatt. és ami a föld alá kerül az mind metró lesz...
advocat
@Csizmás Kond: Azért ez ennél bonyolultabb. Mert járnak ezek mindenhol. Egy biztos, a meronak nincs szintbeli kereszteződése. Majd lesz, ha a 2-est összekötik a gödi hévvel. Mikor is?
advocat
És miért nem jár a 4-es metro Újpalotáig?
Mirabilis
@Csizmás Kond: És a H5 felszínen közlekedik, vagy a föld alatt?
Csizmás Kond
@advocat: biztos, hogy egyszintben kötik össze ?
Mirabilis
@Csizmás Kond: "Megszólalt a szentendrei HÉV 5-ös metróvá nevezése ügyében Tarlós István főpolgármester, közröhejnek minősítve az ötletet."
http://propeller.hu/itthon/3438282-tarlos-sze...
Nahát öregem! Mit is védtél eddig?
advocat
Mi köze a BKK-nak a MÁV-hoz? Tudja valaki?
Csizmás Kond
@Mirabilis: ...mint mindig ismét nem értetted..nem védtem hanem kérdeztem hogy mitől mi az ami...és te támadtad Terlóst hogy hülye az ötlete holott a te kedvenceid találmánya a hülyeség...
...sokat kell te még tanulj míg rájössz, hogy nem tudsz semmit...
Mirabilis
@Csizmás Kond: "védtem hanem kérdeztem hogy mitől mi az ami" - na akkor idézd újra, mert nem látom.
Mirabilis
@Csizmás Kond: "Terlóst hogy hülye az ötlete holott a te kedvenceid találmánya a hülyeség..."
Eléggé értemletlen amit írtál.Fussál rá újra!
Mirabilis
@Csizmás Kond: "sokat kell te még tanulj míg rájössz, hogy nem tudsz semmit... "j!
Na mesélj! Mit kell még tanulnom?
Én úgy látom te nem tudsz semmit a magyarországi világról agymosott fideszes.
Neked mi a jó a fideszes érában?
over
@advocat: Bezony, ez eddig nem derült ki. A HÉV már a MÁV-é. Vasút (elővárosi vasút, ami nem metró sehol az egész világon).
Jogi problémák hegyekben.
De kb. 6 nap után Orbán Viktor megengedte Tarlósnak, hogy nevessen ezen a történeten. És tarlós kb. hat nap után nevetett is.

Autópálya: https://st2.depositphotos.com/1801483/12225/i...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.

További ajánlatok

Szórakozás - 2019. August 21., 08:29
Óriásit esett Delhusa Gjon, mentő vitte kórházba
Szórakozás - 2019. August 21., 08:12
Leveszik a Barátok köztöt a főműsoridőről