Az elmúlt napokban vidám pillanatoknak lehettünk részesei, amikor arra terelődött a szó, hogy Tarlós főpolgi egy tollvonással felépítette az 5-ös metrót. Péntekre fordult a kocka, - nem a renitens fa, ami kisiklatta a metrókocsit - a közszolgának beugrott Demszky neve.

Forrás: varosikurir.hu
Feltöltő: Városi Kurír
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

9 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
Ez a csúsztatás még a Tarlós NER-társtól is sok(k).
Ahogy a művelt alcsúti mondaná -
pro prímó előccör: akkor még a HÉV a városi közlekedés része volt
pro prímó másoccor: nem a Demszky ötlete volt
pro prímó harmaccor: szó sem volt a mai üres átnevezésről, hisz az "összekötött szentendrei és csepeli-ráckevei HÉV"-et akarták!
Csak úgy meg kell jegyezzem egy hasonló baromságot most is nyomatnak az m2 & gödöllői HÉV összekapcsolásával!+ =))
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
RonaGyuri
Ez a csúsztatás még a Tarlós NER-társtól is sok(k).
Ahogy a művelt alcsúti mondaná -
pro prímó előccör: akkor még a HÉV a városi közlekedés része volt
pro prímó másoccor: nem a Demszky ötlete volt
pro prímó harmaccor: szó sem volt a mai üres átnevezésről, hisz az "összekötött szentendrei és csepeli-ráckevei HÉV"-et akarták!
Csak úgy meg kell jegyezzem egy hasonló baromságot most is nyomatnak az m2 & gödöllői HÉV összekapcsolásával!+ =))
Qqberci
@RonaGyuri: Az M2 - gödöllői HÉV összekapcsolásában lett volna ráció, de ezt az M2 felújításakor kellett volna végiggondolni és - a müncheni rendszerhez hasonlóan - átállítani az M2-t felső táplálásúra...
RonaGyuri
@Qqberci: ráció??? felesleges értelmetlen pénzkidobás, sőt a főváros közlekedési gondjain semmit sem segít, sőt!!!
Qqberci
@RonaGyuri: Nem a fizikai "összekapcsolás", a sínek átvezetése a lényeg, hanem egy egységes, átgondolt közlekedési struktúra kialakítása. Ezzel jelenleg szembemegyünk: A kettes és a négye metró alstom szerelvényekkel jár. Hogy ez mit jelenthetne szervizelésben, alkatrész-tartalékolásban, azt nem kell bizonygatni. A kettes és a hármas metró között van egy átkötés a Deák tér alatt, a szerelvények át tudnak menni egyik vonalról a másikra. A négyeshez ezt már nem alakították ki, így annak saját szervízállomás kell, nem tudja használni a Fehéz útit. A hármas metró felújításánál nem vették figyelembe a már meglévő Alstom járműpark nyújtotta előnyöket, behoztak egy túlhaladott technológiai szintet konzerváló "rendszeridegen" megoldást. Az egyetlen koncepció - ha egyáltalán van ilyen - az, hogy "mindent máshogy csinálunk, mint ahogy azt az elődök kitalálták", kerül, amibe kerül...
RonaGyuri
@Qqberci: ebben tökéletesen igazad van!
namihami
--Hát persze hogy a Demszky volt! Ki más!?!?!
--Nővér, a ketteskének ideje lenne a gyógyszerein módosítani. Ennek már lejárt a szavatossága, de a NER-es betegcsoporton belül még korlátlan ideig felhasználható.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.