Százezreket érint, közel 14 milliárdos EU-pénzt szánnak rá. Bár a kormánydöntés már tavaly novemberben megszületett, csupán most augusztus 10-i dátummal bukkant fel a támogatott uniós projektek adatbázisában egy átfogó feladat 13,7 milliárd forintos keretösszeggel, amely az északi és a két déli HÉV-vonal felújításával, illetve az

Forrás: portfolio.hu
Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
Ha a fityesz-birkák tehetnék, akár el is gondolkodhatnának

A porfolio.hu számol be róla, pontosabban okadatolja, hogy a derék újrázásra vágyó főpolgi milyen pofátlanul hazudik.

Pár hete azon röhögött az egész ország – na jó csak azok, akiknek szabad és fel is fogták -, hogy a derék főváros pár hónappal azután, hogy átadta a MÁV-nak a HÉV-eket azzal hasít, hogy metrósítja a szentendreit, de minden estre átnevezi M5-re.
Ennek kapcsán a derék Tarlósch NER-társ is erősen terelt, sőt előkapta a saját Soros-át és Demszky-re kezdett mutogatni. Mondván az a barom akarta összekötni a ráckeveivel.
„Bár a kormánydöntés már tavaly novemberben megszületett, csupán most augusztus 10-i dátummal bukkant fel a támogatott uniós projektek adatbázisában egy átfogó feladat 13,7 milliárd forintos keretösszeggel, amely az északi és a két déli HÉV-vonal felújításával, illetve az észak-déli vonalaknak az összekötésével kapcsolatos tervezési feladatokat foglalja magában.” – írja a porfolio.hu.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.