Ismertségre vágyó politikusokról, a márkák világnézetéről, a Coca-Cola hirdetéseiről és a Pepsi hallgatásáról beszélgettünk a reklámszakemberrel, aki szerint Magyarországon egyetlen univerzális nyelv van: az erőé.

Forrás: 24.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Eladott Ország
A Coca-Cola ital éppen ugyanúgy termék, mint a fidesz politikája. Mindegyik mögött marketing (szociálpszichológiai felmérések, célzott és megtervezett reklámok) van. És ha már itt tartunk, többen isszák a Coca-Colát mint az Igazi Csiki Sört. Például ez utóbbi italt már csak a kormányzati hátszél miatt is ellenszenvvel kezeli a tömeg. Szóval: a fogyasztási szokások alapján megmutatkozó társadalmi felhatalmazás szerint az emberek jobban bíznak a Coca-Cola vállalatban mint jelenlegi kormányunkban. Ebből következően jön a kérdés: miért nem indul a választásokon a Coca-Cola? (Amúgy kilóra felvásárolhatnák az országot ha akarnák.) Egyébként mindig a leghangosabbak búzáznak, akik maguk is búzák: bayer, kocsis, szájer...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.