Az új BKV-s autóbuszok márciusban már forgalomba is állhatnak.

Az Inter Traction Electrics Kft. nyert a BKV új autóbuszokra kiírt tenderén, a felek az adásvételi szerződést aláírták, az új buszok márciustól forgalomba állhatnak

– írtja a Világgazdaság.

A BKV és a debreceni ITE 20-20 új dízel Mercedes-Benz Conecto szóló és csuklós jármű vásárlásáról állapodott meg. Az alapmennyiségen felül mindkét megrendelés további 80 autóbuszra vonatkozó opciót is tartalmaz, amely 2022 végéig hívható le. A beszerzést a BKV saját forrásból finanszírozza.

Az MTI szemléje szerint a 40 autóbusz szállítási határideje jövő február és márciusban már forgalomba is állhatnak a dél-pesti régióban. A szóló járművek egységára 80 millió forint, a csuklósoké 105 millió forint plusz áfa – írja a lap.

A BKV a Világgazdasággal azt közölte, hogy

a buszok alkalmasak lesznek az elektronikus jegyrendszer használatára.

Cikk- és címlapkép: Facebook/BKV

(MTI)

6 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Eladott Ország
Ehhez még csak annyit lehet hozzáfűzni, hogy aranyáron készül el a budapesti elektronikus jegyrendszer. "Utánanéztünk, a 29 milliárd forintos (91 millió eurós) gigaberuházás mennyire számít olcsónak. Rövid összehasonlítás: Bukarestben 2006-ban 4 milliárd alatt megoldották. És a példáinkból az is látszik, hogy a föld minden táján vannak hasonló rendszerek Afrikától Ázsiáig, így egyáltalán nem különleges a pesti rendszer. Drágábbat viszont nem nagyon találtunk, az egyetlen kivétel London. A 7 milliós város közlekedési rendszere sokszorosa a budapestinek, itt az Oyster bevezetését 150 millió fontból (ami végül 190 lett), 63 milliárd (végül 81) forintból oldották meg, ami az 1,7 milliós fővárosunkra vetítve 19 milliárdot jelentene."
Eladott Ország
Ehhez még csak annyit lehet hozzáfűzni, hogy aranyáron készül el a budapesti elektronikus jegyrendszer. "Utánanéztünk, a 29 milliárd forintos (91 millió eurós) gigaberuházás mennyire számít olcsónak. Rövid összehasonlítás: Bukarestben 2006-ban 4 milliárd alatt megoldották. És a példáinkból az is látszik, hogy a föld minden táján vannak hasonló rendszerek Afrikától Ázsiáig, így egyáltalán nem különleges a pesti rendszer. Drágábbat viszont nem nagyon találtunk, az egyetlen kivétel London. A 7 milliós város közlekedési rendszere sokszorosa a budapestinek, itt az Oyster bevezetését 150 millió fontból (ami végül 190 lett), 63 milliárd (végül 81) forintból oldották meg, ami az 1,7 milliós fővárosunkra vetítve 19 milliárdot jelentene."
RonaGyuri
az NTI azt írta, hogy a BKV vette/fizette mind a 40-et! =))
Borsodi
Akkor már Borsodban is lesz legalább klímás busz?
Eladott Ország
@Borsodi: Ritkán, mert akkor megnő az üzemanyag fogyasztás.
Lepényleső
A csuklós busz szülőhazájába venni csuklós buszt idegenből,mennyire nemzeti cselekedet?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.