Totális leállás volt: nem működtek két órán át se a jegykiadó automaták, se az online rendszer.

A Mávinform reggel 8:20-kor közölte Facebook oldalán, hogy

műszaki hálózati hiba, az adatbáziskezelő-rendszer leállása miatt jelenleg nem működnek a jegykiadó automaták, az online jegyvásárlási rendszerből sem lehet menetjegyet váltani. A korábban megvásárolt jegyeket pedig nem lehet átvenni az automatákból.

Hozzátették:

Javasoljuk utasainknak, hogy a jegypénztárakban vagy a MÁV mobilalkalmazás segítségével vásárolják meg menetjegyüket. Az applikációval váltott jegyet okostelefonon lehet bemutatni a vonatokon a jegyvizsgálóknak.

A hiba helyreállításáig az utasok a vonatokon is pótdíjmentesen vehetik meg menetjegyüket.

Az Index hétfőn írt arról, hogy olyan mértékű a munkaerőhiány a MÁV-nál, hogy a Keleti pályaudvaron vasárnap este nem voltak nyitva a pénztárak, mert az egyetlen éjszakás dolgozó lebetegedett.

Az utasoknak ekkor a jegyautomatákat vagy az online jegyvásárlást ajánlották helyette

– derült ki az RTL Híradóból.

Frissítés:

A Mávinform újabb közleménye szerint

elhárították a hibát, így ismét működnek a jegyautomaták és az internetes vásárlás.

Forrás: Index, RTL Híradó

Címlapi kép: MTI/Bruzák Noémi

5 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Qqberci
Mindenki üljön át egy másik MÁV-ba...
görbetükör
Dübörög a gazdaság.
Meglátjátok, lesz itt még újra vasfüggöny, nem csak drótkerítés!
rokker33
Én 15 éve nem ültem vonaton és az elkövetkezendő 15 évben sem szeretnék ezzel az elavult koszos eszközzel utazni! 12 éve megszerzett B jogosítványom van és a 4 éves autóm sem hagy cserben soha!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.