Ma délelőtt két órára a MÁV minden jegyvásárlási rendszere összeomlott.
Megjavították a MÁV-START internetes és automatás jegyvásárlási rendszerét, amely kedd reggel óta az adatbáziskezelő-rendszer leállása miatt nem működött. A vasúttársaság nem bírságolja meg azokat az utasokat, akik a műszaki hiba miatt nem tudtak érvényes jeggyel utazni – közölte a Mávinform kedden az MTI-vel.
Ahogy azt korábban megírtuk, a rendszerleállás miatt átmenetileg sem a jegykiadó automatákból, sem az internetes jegyvásárlási rendszerből nem lehetett menetjegyet váltani.
A korábban megvásárolt jegyeket pedig nem lehetett átvenni az automatákból.
Közölték: amennyiben az utasok az automatás, illetve az internetes jegyváltás meghibásodása miatt nem tudták átvenni menetjegyüket, az utazásuk megkezdésétől számított 15 napon belül, utólag igazolhatják az érvényes menetjegy meglétét.
Ehhez a vonaton a jegyvizsgálók által kiállított jegyzőkönyv, úgynevezett utasleadási lap sorszámát és a vásárlási azonosító adataikat (felhasználói név, jegyvásárlás időpontja) kell elküldeni az ügyfélszolgálat elérhetőségeinek egyikére.
Az utasok a menetjegyüket a jegypénztárakban, valamint a MÁV mobilalkalmazás segítségével vásárolhatták meg. Az alkalmazással váltott jegyet okostelefonon is be lehet mutatni a vonatokon a jegyvizsgálóknak.
A hiba helyreállításáig az utasok a vonatokon is pótdíjmentesen vehették meg a menetjegyüket
- írta a MÁV.
Forrás: MTI
Címlapi kép: MTI/Bruzák Noémi
6 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Attól, hogy ostoba, mesterkélt stílusban okoskodsz, még egy buta pöcs vagy ma is.
a klasszikus régi amit csak ßarnak szoktak nevezni?
Új hozzászólás