40 százalékkal nőtt a márkaértékük 1 év alatt. A fejlődő piacok elképesztően teljesítenek, Kína ezzel az értékkel is csak 10. növekedésben.

Forrás: Index
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

namihami
Mobiltelefonon kivül vajon mire igaz ez még?
Mert a jobb termékeik csak bérmunkában készülnek. A saját pedig olyan ""médincsájna"".
papa.49
Az egész hazugság a csutitetű megmondta Magyarország áll a gazdasági növekedés élén, csak azt nem tette hozzá a tetű, hogy HÁTULRÓL !!!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.