A Demokratikus Koalíció arra szólítja fel Orbán Viktor miniszterelnököt, hogy kormánya haladéktalanul kezdjen tárgyalásokat az euró bevezetéséről.
A DK frakciószóvivője arra reagált, hogy Matolcsy György, a Magyar Nemzeti Bank (MNB) elnöke a brit Financial Times pénzügyi lapban vasárnap megjelent cikkében azt írta, ideje lenne beismerni, hogy elhibázott lépés volt az euró bevezetése.
Gréczy Zsolt hétfői, budapesti sajtótájékoztatóján úgy fogalmazott: Matolcsy György ezzel bebizonyította, hogy tökéletesen alkalmatlan bármiféle gazdasági posztra. A DK politikusa kiállt amellett, hogy az euró bevezetése Magyarország nemzeti érdeke, és minden, ami ezzel szembe megy, a magyar nemzeti érdek nyílt elárulása. Csak az euró bevezetésével érhető el, hogy a magyar fizetések és nyugdíjak értéke ne csökkenjen még tovább – jelentette ki.
Kérdezték arról, hogy Lackner Csaba korrupciógyanúba keveredett volt szocialista kispesti önkormányzati képviselő a felszólítás ellenére sem mondott le mandátumáról. Gréczy Zsolt azt mondta, hogy az eset egy erkölcsi probléma, de az már nem az MSZP-t terheli. Hozzátette, Borkai Zsolt győri polgármestert is sokan kérték lemondásra, többek között fideszes politikusok is, de ő mégsem teszi meg ezt.
Amennyiben Lackner Csaba nem adja vissza a mandátumát, akkor "nyilván erkölcsi hullával van dolgunk", de ez igaz Borkai Zsoltra és a fideszes Simonka Györgyre is – fogalmazott.
Arra a felvetésre, hogy korruptnak tartja-e a volt szocialista politikust, azt felelte, hogy ha bírósági ítélet születik az ügyben, az eldönti a kérdést.
Újabb kérdésre válaszolva felháborítónak és arcpirítónak nevezte, hogy a parlament alkotmánybíróvá választhatja Handó Tündét és újra megválaszthatja legfőbb ügyésznek Polt Pétert. Ha a Gyurcsány-kormány idején egy EP-képviselő feleségét választották volna alkotmánybíróvá és egy volt DK-s vagy MSZP-s képviselőt legfőbb ügyésszé, akkor "a Fidesz felgyújtotta volna a várost" – értékelt, hangsúlyozva: "ezek a figurák, akik az orbáni rendszer legalját képviselik", a Demokratikus Koalíciótól semmiféle támogatásra nem számíthatnak.
(Kép: MTI/Kovács Attila)
Forrás: MTI
68 hozzászólásarrow_drop_down_circle
.
Őfélesége alárendeltségébe tartozó, jelenlévők úgy védik orbanisztánt, elvtelenűl, fiatal emberekként, mintha az életük függne tőle:
.
www.parlament.hu/plenaris-elokozvetites
.
Borzalmas hova züllött a parlamentiség!!!
Szerénység... m.blog.hu/b1/b1/image/12_01/orba_n_szere_ny.jpg
m.blog.hu/cs/csinnbummcirkusz/image/paks_mem_1.jpg
De jónak mondom, te tudod a legjobban. Ha nem így lenne, a magadfajta ártalmas gecikre nem lenne szükségük.
Azt hiszem, hogy sokat, nagyon sokat illetve mindent elmond a dologról a névsor
A hír: Ma azaz november 5.-én Palkovics László innovációs és technológiai miniszter előadást tart a KKV Stratégia Konferencián a Magyar mikro-, kis- és középvállalkozások megerősítésének stratégiája (2019-2030) témájában.
Már ez sem piskóta, de az igazi, hogy: „Az eseményen előadást tart Matolcsy György, a Magyar Nemzeti Bank elnöke, György László államtitkár, és Parragh László, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara elnöke.”!!! =))
@Horizont: @Dr plágium: @csak úgy.: @silber13: @solidedge: @SystemError: @görbetükör: @Aki Én: ...
@nevemnick: @Yoda69: @tudode: @jesz: @simmering73: @Lepényleső: @lusta: @namihami: @nusika: @Pálinkafőző Rézüst: @Dr.Doktorovics trinitron.: @Macskaszem: @advocat: @colibri: @Jozefina: @relatív: ...
@Maxipocak: @Nyírfa.: @szegfue: @Klubtag.: : @bakcsubakka: @vacsi.: @grincss: @nemfideszes: @SystemError: @Nyírfa: @koszpeko.: @Béla333: @Madácsi Pali: @Qqberci: @fahrenheit451: @dr. prédikátor: @Fantomasz: @F_Viktor: @nézelödö.: @kereső.: @ittott: @venestjun: @RonaGyuri: @terlasz .: @kakaósbögre: @azösszeskibanévfoglalt: @fideszes gyökér .: @luiz.: @magyarbakancs: index: @Yoda69: Valamint: Vukkocska: Manhattan: @reagens: @Rockxy: @Pegero: @veroce21: @division: Te budos halfarok! Biztosan egy heti munkadba kerult a te IQ-dal osszeszedni mindenkit, de igy legalabb konnyebb dolgom van:
HOGY MINDENKI TUDJA MEG! Ez a tetu elkezdte szemelyesen piszkalni Papa49-et, aki felvette a kesztyut, es ugyvedet fogadott ennek a szemetladanak a beszuntetesere. Az ugyved tette a dolgat, es a budos halfarok becsicskult: hugyozott-fosott a nadragjaba, de egy jo idore eltunt, mert az ugyved raadasul JOL tette a dolgat, nemcsak immel-ammal.
Eltunt, elo sem mert jonni a vackarol.
Mostanaban megint ide eszi a fene, es bomlaszt egy jo kozosseget a vadbaromsagaival.
Csak jelzem: maga a Propi es a modijai is egy kalap szart ero fideszes seggnyalok - elukon a maroknyi trollal, akiket rendszeresen ide es mas oldalakra is beesz a fene.
Ne etessetek a troll, megdoglik az magatol is!
memegenerator.hu/meme/durbincs-fidesztalib
keresztbe van a scheggén!..,hogy csattogna ha fidesznémberek üldöznék őt!!!
Hogy aztán a nagy barátság jegyében Gyurcsányék büntetlenül hagyják újra az egészet, a 2006-os ügyekhez hasonlóan.
1./ Én írom az írásaimat, nem kell a többesszám!
2./ "...a miniszterelnök kezdeményzhet-e büntetőeljárást olyan ügyben, amely a bűnüldöző szervek feladata lenne. "
Hát már hogyne! Pláne, ha bizonyítékai is vannak a bűncselekmény szervezőire!
3./ "...kezdeményezett-e a parlament ez ügyben mentelmi jog felfüggesztést a fidess elnöke ellen,"
Nem a parlament kezdeményezi a mentelmi jog felfüggesztését, ők max. megszavazzák, hogy igen vagy nem! De semmiféle vizsgálatról nem tudni, ami az Orbánék érintettségét vizsgálta volna. Ellenben vagy 1 éve Gyurcsány belengette, hogy bizonyítékai is vannak arra, hogy a Fidesz felső vezetői szervezték a megmozdulásokat, gyújtogatásokat, csak éppen most már nem tudja ezeket bemutatni, csak akkor, ha ő kerül kormányra?!?!
4./ Ha bizonyíték volt/van Orbánék érintettségére, akkor nem lehetőség, hanem kötelezettsége az állam első emberének hogy ezeket például egy nemzetközi sajtótájékoztató keretében az országnak-világnak bemutassa. Elvégre ha semmit sem tesz, akkor minek miniszterelnök?
5./ Gyurcsány balfaszoskodása a 2006-os események során hozta a nyakunkra ezt az erőszakos maffia hatalmat, ami most a nyakunkon van. Ez a történet bármennyire is Gyurcsány szemüvegén keresztül nézed az eseményeket, nem Gyurcsányról szól, hanem az országról A jelenlegi helyzet kialakulásában Gyurcsánynak a felelőssége igen nagy!
Ami a belengetett bankszámlákat illeti, igen adós vele- vagy legalábbis egy magyarázattal, hogy mi történt- lehhet, hogy orbán többet igért az eladónak?
Nem Gyurcsány szemüvegén keresztül nézek- hanem a demokratikuus jogállam szemüvegén keresztül. És most is azt mondom, hogy egy miniszterelnök demokratikus jogállamban nem kézivezérelhet ügyészséget, biróságot, rendőrséget.A bizonyitékok szerintem akkor kerültek nyilvánosságra, amikor már a fidess volt hatalmon. Ja és mivel kezdte az orbáni igazságszolgáltatás a működését- a balsai féle semmisségi tv-.el, majd a titok miniszter elleni perrel- amelynek anyaga máig titkos. Próbálj meg tárgyilagosabb lenni, és egyáltalán vonatkoztass el a szituban Gyurcsány személyétől- próbáld meg általánosságban végiggondolni mindezt a demokrácia szemszögéből. És értékeld már a kordonbontás "társadalmi veszélyességének csekély voltát is".
Már megint hülyeségre buzdít a DK.
"Mennyit érne a piacon egy magyar átlagfizetés, egy magyar átlagnyugdíj a nemzetközi piacon?"
Pontosan annyit ér a fizetésünk, ha Forintban kapjuk, mint ha ugyanennyit Euróban kapnánk! Csak ha Euróban kapnánk, akkor sok embernek leesne a szürkehályog a szeméről. Ha egy az egyben hasonlíthatná a jövedelmét a többi Úniós munkás bérével.
Észre lehetne venni, hogy például azok a szlovákok, akik 1990-ben mögöttünk kullogtak, már lehagytak minket még az átlag munkabér tekintetében is!
Nincs értelme ragozni, te sem tudsz tisztán látni! Pl. miért lenne kézi vezérlésű az igazságszolgáltatás, ha a miniszterelnök utasítja a belügyminisztert, hogy minden rendelkezésére álló eszközzel derítse fel a város dúlások, gyújtogatások szervezőit, irányítóit!?
Te elfogadod Gyurcsány miniszterelnök semmittevését, én ezt nem tudom elfogadni! Ez van! Fölösleges folytatni!
Egyébként meg lehet, hogy fogalombeli zavar van nálad:
"...egy miniszterelnök demokratikus jogállamban nem kézivezérelhet ügyészséget, biróságot, rendőrséget"
Kézivezérlés az, ha a nyomozásba beleszólva, a napi ügyek irányát megszabva próbálja egy irányba, a számára elvárt irányba terelni a nyomozást.
Ha a miniszterelnök azt látja, hogy randalírozók szervezett csoportjai feldúlják a várost, gyújtogatnak és a belügyminiszterének szól, hogy minden rendelkezésre álló eszközzel nyomozza ki, hogy egyéni hőbörgés-e, vagy valakik a háttérből szervezetten törnek-zúznak, akkor ezt nem nevezheted kézivezérlésnek.
Hadházi számos korrupciós esetben tett feljelentést ismeretlen tettes ellen, ez sem kézivezérlés. Ha a miniszterelnök tesz feljelentést, ha azt látja, hogy a törvényes rendet meg akarják dönteni, akkor az sem kézi vezérlése a nyomozó hatóságnak!
Csak hogy ne keverd a dolgokat!
"Akkor minek az euró?"
Visszakérdezek: Miért ne legyen? Arról nem is beszélve, hogy az Uniós belépéskor vállaltuk hogy belátható időn belül bevezetjük! Tehát: miért ne legyen Euró nálunk is?
És a fizetésed is feljebb fog menni!
Kivéve, ha a pótlékok valaminek a százalékában vannak megszabva, mert akkor összegszerűleg a fizetésekkel együtt azok is emelkednek. Én azt látom, hogy pl. a szlovákok cca 10 éve bevezették az Eurot és ők jól tudtak ezzel járni. Persze lehet, hogy ott nem ilyen maffiakormány van, mint itt és mondjuk sápítozás helyett tettek is valamit, hogy jobban menjen az országnak.
Munka nélkül semmi sem megy, csak a naplopás!
De azért kérdezz meg egy szlovákot is, hogy neki mi a véleménye erről.
Lehet! 12.57-kor te húztad a kormányt másik irányba...
Szoktam szlovákokkal beszélgetni! Pest megyében számos áruházba átjárnak bevásárolni! Nézd meg a Pest megyei bevásárló központok parkolóit, sok szlovák autó van ott!
Elnézést, 12:57-kor erre utaltam: "A Demokratikus Koalíció arra szólítja fel Orbán Viktor miniszterelnököt, hogy kormánya haladéktalanul kezdjen tárgyalásokat az euró bevezetéséről."
Feltételezem, hogy azért járnak át a szlovákok vásárolni, mert itt érdemesebb. Olcsóbb is, és a választék is más.
hu.wikipedia.org/wiki/Orsz%C3%A1gok_egy_f%C5%91re_jut%C3%B3_GDP_szerinti_list%C3%A1ja_(nomin%C3%A1lis)
Országok egy főre jutó GDP szerinti listája (nominális)
45 Szlovákia 19 579
54 Magyarország 16 484
Ha jó adatokat nézek! Ez 2018-as adat.
Megkeressem neked, hogy hogyan álltunk 1989-ben? (Nem fogom!) Biztos fordított volt a sorrend...
Jártam Szlovákiában éppen azokban az időkben, a rendszerváltozás előtt. Náluk is aprócska fizetések, aprócska nyugdíjak voltak, de az alapvető élelmiszerek kifejezetten olcsók minden más kereskedelmi termékhez képest. Feltételezem, hogy ez már másképpen van, de túl nagy eltérések nem lehetnek a mienkéhez képest a mai globális piacgazdaságnak köszönhetően.
"A bruttó hazai termék (angolul gross domestic product, GDP, ejtsd: dzsídípí) a közgazdaságtanban egy bizonyos terület – többnyire egy ország – adott idő alatti gazdasági termelésének a mérőszáma. Méri a nemzeti jövedelmet és teljesítményt."
hu.wikipedia.org/wiki/Brutt%C3%B3_hazai_term%C3%A9k
Akkor most magyarázd meg, hogy mi jobban élünk, mint a szlovákok! Nem akarlak bántani, de nem nézel véletlenül egy kicsit túl sok Hír TV-t?
A GDP-ben ha jól számolom így fejben vagy 20% különbség van! Az ő javukra!
Döntsd el magad, hol élnek jobban.
""benne van a statisztikai átlagban Budapest, és benne van az ország legszegényebb kisközsége is."
Mint ahogy a szlovákoknál is benne van Pozsony is és benne van a legszegényebb település is.
Mit akarsz ezzel mondani? A számítás alapja mindenhol ugyanaz!
Más a statisztika és más az életszínvonal.
Számold meg, Budapestnek hány hídja van a Dunán? És hány híd van összesen a magyar szakaszon?
"Bár jelentős mértékben emelkednek a nettó fizetések idehaza, európai összehasonlításban nemhogy előrébb lépnénk ennek köszönhetően a rangsorban, még egy helyet lejjebb csúsztunk. Így nominálisan számolva a magyar átlagos nettó bér már a negyedik legalacsonyabb - figyelmeztet az mfor.hu.
Miközben ugyanis 2017-ben még az ötödik legalacsonyabb volt a magyar nettó bér (8023 euró), tavaly az Európai Unió negyedik legalacsonyabb átlagfizetéséért (évi 8630 euróért) dolgozott egy alkalmazott Magyarországon - olvasható a portálon.
álunk kevesebbet így már csak három tagállamban keresnek a dolgozók:
Lettországban 8508,
Romániában 5874,
Bulgáriában pedig 5512 eurót.
Ha a visegrádi országokhoz mérjük a hazai nettót, akkor felemás képet kapunk, hiszen a szlovákokhoz és a lengyelekhez sikerült közelebb kerülni, a nem ritkán mérceként emlegetett Csehországhoz képest viszont távolodtunk. A magyar átlagos fizetés ugyanis tavaly
a szlovák nettó 93,
a lengyel 90,
a csehnek pedig 76 százaléka volt."
De tudod mit? Igazad van: Mi jobban élünk mint a szlovákok! Így most jó neked?
És az eredeti kérdés: ezért nem szeretné a politikai csapat, hogy azonos valutában számolják a jövedelmeket, mert ha az egyik Forintban van a másik meg Euróban, az ország fele össze sem tudja hasonlítani!
Addig jó a politikai "elit"-nek, amíg így van ez!
Hogyha bevezetik az eurót, nem lesz jobb az életszínvonal egy fikarcnyival se. Sőt!
Elmentem én is bokrot ültetni.
Szokták mondani: a tények makacs dolgok!
Jó ültetést!
"Ha a miniszterelnök azt látja, hogy randalírozók szervezett csoportjai feldúlják a várost, gyújtogatnak és a belügyminiszterének szól, hogy minden rendelkezésre álló eszközzel nyomozza ki, hogy egyéni hőbörgés-e, vagy valakik a háttérből szervezetten törnek-zúznak, akkor ezt nem nevezheted kézivezérlésnek."- ezt meg is tette, kapott is érte orbánéktól, hogy utasitotta a rendőrséget, meg kilövette az emberek szemét.
Hadházy egy országgyűlési képviselő, a helyzete nem azonos egy miniszterelnökével. (Egyébként nagyon csipem), tehát a példa nem jó.
Más: mi a véleményed arról, hogy az AB akkor úgy döntött, hogy mehet a szociális? népszavazás, mert a vizit,-a kórházi napi,-és a tandij nem érinti a költségvetést? Mi a véleményed arról, hogy az öszödi beszéd manipulált változata után a köztársasági elnök morális válságról beszélt, ma ez az ember hallgat mint a sir.
"..mi a véleményed arról, hogy az AB akkor úgy döntött, hogy mehet a szociális? népszavazás, mert a vizit,-a kórházi napi,-és a tandij nem érinti a költségvetést?"
Az alkotmánybírókról régebben sem volt jó véleményem, amióta meg a MANYUP pénzek ügyét még meg sem merték vizsgálni, azóta meg nulla a tekintélyük nálam!
"Mi a véleményed arról, hogy az öszödi beszéd manipulált változata után a köztársasági elnök morális válságról beszélt, ma ez az ember hallgat mint a sir. "
Azért ha nem lennél elfogult Gyurcsánnyal szemben, akkor azért elismernéd, hogy Öszöd az nem egy igazságbeszéd volt, hanem az MSZP politizálásáról kemény önkritika hangzott el. Egyebek mellett az is, hogy adatokat titkoltak el átmenetileg a választók elöl. Ez azért valóban egy komoly morális válság volt. Hogy ezt követően a beszéd megjelenése után meg egy mély szakadékba került az ország? Igen!
Hogy Sólyom László most nem politizál aktívan? Valóban, de azért jó néhányszor megszólalt, kritizálva a jelenlegi Fidesz kormányzást!
Azt se felejtsd el, ha a fizetesek euroban jonnek, akkor az arak is euroban ertendok, ami azt jelenti , hogy az arak 8-10 eurosok lesznek peldaul egy kilos hus aranal is, vagyis nem 1800-2000 forint egy kilo hus.
De azert nem akarjak bevezetni az eurot, mert kuszaszem a folytonos valutaarfolyam atszamitas kulonbozetebol lopja el a keletkezo penzeket.
Azok az orszagok lettek stabilak, amik eurot hasznalnak. Kivetel Olaszorszag, dehat ott is a maffia az ur. (Nekik van 130 %-os adossagallomanyunk. Nalunk ez kb 75 %-a GDP-nek)
Szoval elindithatnal egy ertelmes parbeszedet vele, de nem fog menni, mert mindig oda fogtok kilyukadni, hogy GYurcsany feketeseggu. Tudod, mindenki hulye, aki raszavazott, csak Belank a helikopter.
Te tudod, mennyire eri meg hanyni a borsot a falra...:o)))
valószínűsíthető,hogy újra lángolt volna a város? S számukra messze a polgárháború sem állott,ami még 2002-ben
talajt fogott? Ám azóta szakadatlan a gyűlöletet sulykolják,s lám most már a gyümölcsét mérhetetlen módon aratják?
Aztán ha már csak ők lesznek akiket sajátjaik gyűlölhetnek,az lesz a vége az egésznek,füst ha tolja a lokomotív gépet?
2010 előtt sem nagyon siettek bevezetni az eurót, s ennek kőkemény gazdaságpolitikai okai vannak. Ki a francot érdekel a magyar nép nyomora, meg hogy mire jön rá és mire nem.
Ugye nem tagadod te sem, hogy az euró kifejezetten német pénz, értéke a német gazdaság függvénye. Minden gazdasági eredmény a németekhez van viszonyítva. Ezért van az államokban pénzügyi és gazdasági zűrzavar, amióta csak bevezették az eurót az USA dollárral szemben.
Nézd csak meg a déli államokat! A saját pénzükkel nagyon jól elvoltak, mióta áttértek az euróra, sorra óriási deficitbe kerültek.
A magyarok adóssága viszont "csak" fele, negyede a többinek. Nem talán a forint miatt?
Es kerlek, hogy ne nezz hulyenek, a forint szart sem er, viszont a valtason rengeteget keres kuszaszem meg azok, akik a tozsden vannak a kotvenyeikkel. Es azt se felejtsd el, hogy a magyar GDP-bol fizetik vissza a letelepedesi kotvenyeseket, tavaly mar el kellett kezdeni az elso 487 kotvenyt visszafizetni. Ehhez kell am a buvesztudomany, mert a fejenkent 300 000 euro habony-roganon keresztul orbanhoz meg a tobbi kozeli csokoshoz kerult, viszont a kozvagyonbol, a te meg a tobbi magyar leadozott penzebol (tehat a GDP-bol ) kell majd visszafizetni. Ezert nem akarja kirugni kuszaszemet, mert csak o van olyan gatlastalan, hogy siman el fogja lopni a magyarok penzet., Tudod, iden voltam Olaszorszagban is, es nem sirdogalnak azutan, hogy most nem 13 000 lira egy feketekave, hanem 1.50 euro, es igencsak viragzanak a farmok, mennek az epitkezesek. Nem tudsz olyan orszagot mondani, aki megbanta volna az euro bevezeteset. Anglia nem mond le az eros fontjarol - megteheti - hat talan ennyivel konnyebb lesz nekik most kilepni. Nem tudom, hogy milyen "magyar adossag a fele"-rol beszelsz, jelenleg kb. 74-75 %-a a GDP-nek az adossagallomanyunk, tehat 3/4-ig mar megvan az eladosodas. Es ehhez jon majd meg az 50 ev roszatom, Paks2. Minek orulsz annyira?
Ez a beírásod viszont olyanra sikerült, mint egy moslékos vödör tartalma. Van benne mindenféle, de összességében egy katyvasz.
"A magyarok adóssága viszont "csak" fele, negyede a többinek. Nem talán a forint miatt?"
Hogy jol ertsd: ha bevezetik az eurot, akkor te ugyanannyi penzhez fogsz jutni, mint amennyit most kapnal, tehat ha eddig kaptal 99 000 forintot, akkor az euro bevezetese utan 300 eurot fogsz kezhez kapni. ami 330 forintos erteket tekintve ugyanugy 99 000 forint lesz, mint elotte. De ennek megfeleloen lesznek bearazva az arucikkek is, - egy 500 000 forintos TV- 1.515 euroba fog kerulni, es egy 600 forintos kave masfel euroba. Milyen felvilagositast olvastal az eurora torteno atallasrol? (Ami egyebkent meg az elso orban kormany szerint is 2020-ra volt eloiranyozva, mert akkortol szamitva kezdodik majd az unios tamogatasok csokkenese. )
Minden orszagban az ertekek az adott orszagban megkeresett jovedelemhez igazodnak (a tisztesseges orszagokban, mert Magyarorszagon orban pont leszarja a nyugdijasok meg a minimalberesek jovedelmenek a vasarloerteket).
Ezt hivjak piacgazdasagnak.
Neked azert lesz draga az euro is, mert nem kapsz annyi nyugdijat, mint egy nemet nyugdijas. Ott van szocialis halo, van egeszsegugy, amire nagy hangsulyt fektetnek, es ha valaki nyugdijba megy, az nincs lassu ehhalalra itelve.
Egyebkent roviden annyi a valaszom, hogy neked MOST dragabb a becsi meg a szlovakiai bevasarlas, mert azt a 99 000 forintos nyugdijadbol a veteli arfolyamon kell venned eloszor Pesten eurot, es azzal atmenni Becsbe. A magyar kormany meg szepen zsebrevagja azt a kulonbozetet, amin neked muszaj megvenni az eurot, (a magasabb arfolyamon), mert az allamnak az az euro stabil nemzetkozi arfolyamon megy a bankoknal.)
Persze, van egy jövedelem szint, ami fölött ezt nem érzékelik.
A jelenlegi pocsék kondiciókkal felvett hiteleket, meg még az unokáink is fizetik majd, amikor azok, akik felvették és finoman szólva "elköltötték" már máshol élvezik "munkájuk gyümölcsét"!
a nyugdíjbamenésig kereset! Az után állapítják meg az összeget!A nyugdíjintézet minden évben küld
egy lapot amin a munkábaállásától az utlsó évig keresett és az után hány ponja van!A visszamenőle-
ges pontok €-s értéke is növekszik!Kap egy előre-saccolást arról,ha a nyugdíjbamenetelig az átlaga ma-
rad akkor "ennyit" kaphat majd!Ha nem lenne elég a hiányzó évek,ill az alacsonyabb éves összegnél ak-
kor azt csak szociális segéllyel lehet feljavítani!A 2500€/hó min. nyugdíjat felejtsd el! (;-))
.
---- Orbán Viktor Bizottsági Meghallgatása 2006
.
www.youtube.com/watch?v=3cMoyq-zv6A&t=2288s
.
Az óta hazájában nem, de Brüsszelben Soros elnökként is akkora kokikat kapott, hogy fal adta a másikat
.
---- Daniel Cohn Bendit Orbánhoz (elöször) az EP-ben (magyar)
.
www.youtube.com/watch?v=0nytyd7Nn1A&t=180s
.
Más 2018-ban
.
---- Guy Verhofstadt-Hungary in the European Union
.
www.youtube.com/watch?v=FmWVHq75hn0
.
Ugyanügy lapit, mint amikor György Péter 1992-ben talán, feltette a kérdést: MI LETT A FIDESZBŐL! A székház eladási mutyi alkalmával:
.
----- György Péter vs. Orbán Viktor
.
www.youtube.com/watch?v=8NS7JC4Ykis
,
Az óta már rablógarázdálkodó rendszert épít népes családjának, és baráti körének, miközben a fél országnak kilóg az alfele
.
www.google.com/search?q=orb%C3%A1n+vcsal%C3%A1d+milli%C3%A1rdjai&oq=orb%C3%A1n+vcsal%C3%A1d+milli%C3%A1rdjai&aqs=chrome..69i57.23830j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8
.
Cinizmusból, és karaktergyilkolásból utolérhetetlen a csávó!!!
Új hozzászólás