Féltik a jó hírnevüket.

Megsértődött a Magyar Posta, mert listázzák, hogy hol van vele a legtöbb gond
Fotó:  MTI/Máthé Zoltán

Nemrég hozta létre egy programozó a fosta.info nevű oldalt, miután kegyetlenül berágott a Magyar Postára.

A weboldal egy térképen ábrázolja, hogy hol, milyen panaszuk volt a postai szolgáltatásokra az egyes bejelentőknek – hátha ezek hatására történik némi előrelépés.

A Magyar Posta nem köszönte meg az ötletet, a Blikknek elküldött közleményükben azt írják, aggályos az oldal működése.

Úgy fogalmaznak, egyrészt a bejelentések valódiságát semmi sem bizonyítja,

bárki, bármennyi, akár nem létező panaszt is bejelenthet, másrészt megalapozatlanul kelti rossz hírnevét a Magyar Postának.

Azt tanácsolják az ügyfeleknek, hogy panaszaikat továbbra is a vállalat ügyfélszolgálatán keresztül tegyék meg. Első félévi adataik szerint a felvett panaszok száma – az összes levélküldemény esetében – egy tízezrelék alatt van, a csomagoknál pedig 99,98 százalékos a panaszmentes arány.

10 hozzászólásarrow_drop_down_circle

justhpeter
A Posta rossz hírnevét maga a Posta kelti a működésével.
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
szép új világ
A postánál egy középvezetői állásban dolgozó jó ismerősömnek panaszkodtam a kézbesítőnkre, mert az sok esetben meg sem kísérelte kézbesíteni a küldeményt, csak bedobta az értesítőt. Tudjátok mi volt a nem hivatalos, de a valós helyzetet felfedő válasz? Nos ez:
- tudják és tisztában vannak azzal, hogy a kézbesítés színvonala a béka segge alatt van, de erről kifelé tilos beszélni.
- éppen ezért hiába megyek be személyesen panaszt tenni, semmit sem fognak tenni, mert annak is örülnek, hogy egyáltalán van még kézbesítő.
- ha mégis szóvá tennék a (vagy ne adj Isten, szankcionálnák) a hibát, már másnap be sem menne a kézbesítő dolgozni.
- a kiesett munkaerőt képtelenség pótolni, ha még is sikerült, akkor sem biztos, hogy kitölti a próbaidőt.

Ugyan olyan a posta mint a MÁV. A szakmailag impotens, nulla hozzáértésű párt katonák ücsörögnek a jól megfizetett vezetői pozíciókban, míg azok, akik a hátukon viszik az egész kócerájt - némi aprópénzt kapnak.
Ezek után nem kell azon csodálkozni, hogy egy aránylag szerény tehetséggel és képességekkel megáldott, de nagyon is ambiciózus és karrierista fiatal a fidelitasban látja a jövőjét.
jesz
Hála az elektronikának, amióta nem kapok papíralapú levelet, sem képeslapot, azóta kimondottan kedvelem a Postát.
Béla333
Ilyen történeteket hallva, olvasva nem hiszem, hogy okuk lenne megsértődni:

"Nem vitte ki a posta az értesítést, megvonták az ellátását egy rokkant nőnek"
"Elmaradt kézbesítések miatt nem jelent meg a felülvizsgálati bizottság előtt egy kecskeméti rokkant nő, ezért megvonták az ellátását.
Orbán Ildikó az RTL Klub Híradójának mesélt kálváriájáról, mint mondta, október elején késve kapta meg a felülvizsgálatra szóló értesítést a nyugdíjfolyósítótól. Mikor megtudta, hogy emiatt elmulasztotta a vizsgálatot, új időpontot kért, ám az erről szóló határozatot sem kapta meg. "
http://propeller.hu/itthon/3482976-nem-vitte-...

És még a Posta van megsértődve?

Mivel így a második vizsgálaton sem jelent meg, decembertől megvonták a rokkantnyugdíját.
Nessy
@jesz: Nekem is elektronikusan érkeznek a számláim, nem gyűlik a sok felesleges papír a fiókban. Igaz, ha valamit intézni kell, akkor nem egy esetben marad a papír alapú, személyes ügyintézés.
namihami
Érdekes, de eddig is a rossz hír hozóján csattant az ostor. Most se a gondok és kijavításuk a legfontosabb cél.
görbetükör
Ahol drámaian kevés az ember (kézbesítő) és maximálisan le vannak terhelve,ott csak probléma lehet.
És nem a kézbesítők hibájából.
A jó hírére aki vigyáz, az jól dolgozik, jól szervez és nem csak mondja.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.