Feszültségeket gerjesztő módon és feltételekkel ad pénzt a kormány a kórházaknak, hogy kifizethessék régóta a pénzükre váró hitelezőiket.
Az év végén csaknem nyolcvan milliárdot önt a kormány az egészségügybe: ennek majd felét a felhalmozott adósságokra címkézték, miközben azok keletkezésének okait ezúttal sem oldják meg, és a kifizetés módja is újabb feszültségeket gerjeszt.
A közvetlenül karácsony előtt közzétett, mintegy nyolcvanmilliárd forint felhasználásról szóló kormányhatározat mellett a szaktárca külön közleményben kissé meg is fenyegette a kórházak beszállítóit.
Jelezte: a pénzügyi tárca államtitkára személyesen vizsgálja át valamennyi lejárt tartozással kapcsolatos számlát, az ő munkáját pedig a kórházfenntartó, a Belügyminisztérium, valamint az adóhivatal egy-egy képviselője segíti. A hitelezők pedig csak akkor juthatnak pénzükhöz, ha a számlájukat nem találták indokolatlanul túlárazottnak.
A közlemény szerint az irreálisan magas beszállítói árak gyanúja jellemzően „a külföldi multiknál” vetődik fel: Fenyegetően hozzátetették:
Nem engedhető meg, hogy bárki is a magyar betegeken nyerészkedjen.
A főtárgyaló a tárgyalások eredményének függvényében javaslatot tesz a tartozás kiegyenlítésére, amire a pénzügyi- és humántárca előzetes engedélyezése után, várhatóan 2020. első negyedévében kerülhet sor.
(Népszava)
19 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Mondja ezt ez a velejéig romlott banda.
Mindenkinek jobb lesz, elsősorban a betegeknek.
És így az orvos, ha nem akarja a beteget addig ellátatlanul hagyni, bizony küldi mindenféle vizsgálatra.
Szóval ne az orvosokat okold, a baj gyökere egész másutt van. De gondolom ezt ciki bevallani.
Nem irigyellek benneteket, ha egyszer a lelkiismeretetek fellázad...
A pillanat mikor a Mészáros Lőrinc gázszerelőt dollármilliárdossá tevő Orbán kormány aggódik a túlárazás miatt :D :D :D
.
www.viszki.sulinet.hu/tananyagtar/gazdasagi/halasz/af.pdf
.
Tehát az állam NEM AD, hanem a gazdaság teljesítőképességének arányában gondoskodik az állampolgárokról!
.
Na nem úgy, ahogy a székháztolvaj őfélesége, aki nem elégszik/gedett meg a papi bányái szaporulatával, kipumpált közlóvéval, hanem
.
----ORBÁN 400 MILLIÁRDOS VAGYONÁVAL A LEGGAZDAGABB MAGYAR
.
nepszava.us/orban-400-milliardos-vagyonaval-a-leggazdagabb-magyar/
.
Legkisebb gondja a BUKSZA őrnek a tagország hatáskörében lévő ágazatok tiszességes finanszírozása!
.
Sajnálatos, tragédia az, hogy az ország bugyuta része KECSKÉRE KÁPOSZTÁT bízott!
O1G
100 milliárdot senki nem vitat, nem keres, de pár milliót igen!
És hogy akarják ellenőrizni, hogy pl. a felszívódó varratot leszállították e,és azt felhasználták e a műtét közben? Vagy minden implantátumot kapott beteget röntgen vizsgálatnak vetnek alá, meg van e térd implantátuma például? Az emberi ostobaság mintapéldája!
Gondolják, ha lesz "felügyelő", aki nem lehetőleg nem ért hozzá, mert pénzügyi szakember, vagy csak valakinek a valakije, de a nem valós finanszírozás marad, akkor abból lesz pénz?? Vagy majd megkeresik a legolcsóbbat, mint a gyógyászati segédeszközöknél, ami aztán használhatatlan sok esetben???
( Gondolj ide bármit )
mert akkor ezzel nem lehetne megváltóként tetszelegni hogy lám mi milyen kegyesen megoldottuk.
Ez olyan hogy megveregetik a saját vállukat hogy mi ... bezzeg (Micsoda kegyeket meg hegyeket oldunk meg.)
Ez a fenyegető stílus jellemző erre a bagázsra!
Szabadna kérdezni,hogy az irreálisan magas költségvetéseket,melyeket Mészáros cégei nyernek meg sorra és prsze Habony,Rogán,Vejkó és lehetne sorolni a többi céget is azok nem gyanúsak a kormánynak A Szege-Hódmezővásárhelyt összekötő Rémtrén ( tramtrén) eredetileg 29.milliárd ft költségvetésű volt. Most már 100 milliárdnál tartanak,de Hódmezővásárhely belvárosa már egy éve járhatatlan,még gyalog is. A Kormány megpróbálja a jelenlegi Polgármestert hibáztatni az ár elszabadulásáért,de nem Márky - Zay Péter kötötte meg a szerződést az építtetővel. Már augusztusban át kellett volna adni,de becslések szerint még 500 milliárdba és egy évbe telik,mire lesz is belőle valami( Azt már felesleges megírni,hogy semmi értelme nem volt az egész rémtrénnek,mert a menetidőt úgy kifogja tolni a rengeteg megállóval,hogy aki dolgozni,vagy iskolába jár át Szegedre,az inkább továbbra is busszal jár,mert az csak 20 perc.
Új hozzászólás