Pedig tavaly bejelentették, hogy megveszünk egy 300 méteres adriai partszakaszt Triesztben.

Forrás: Index
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

5 hozzászólásarrow_drop_down_circle

advocat
Ha létrejönne az Európai Egyesült államok, akkor ez már tény lenne! Vagy rosszul látom?
Csizmás Kond
...mert ugye ha valaki egy kikötőtől tengeri hatalommá válik akkor egy puskától fegyverhalommá lesz...
...ökörség...
tudode
Röfi bá'-nak úgy megjött az étvágya, hogy nem elégszik meg fatornyos falujában a csönaKÁZÓ tóval, neki már TENGERI KIKÖTŐ is kéne, ha vona
.
---- TŐLÜNK FÉLTIK A KOPERI KIKÖTŐT
.
www.magyaridok.hu/kulfold/tolunk-feltik-koperi-kikotot-2250253/
.
---- Orbán Viktor Koper helyett Triesztre tett – esett az árfolyam Szlovéniában
.
azuzlet.hu/orban-viktor-koper-helyett-triesztre-tett-esett-az-arfolyam-szloveniaban/
.
Röhej amit művel ez a szekta a KÖZLÓVÉVAL!
Eladott Ország
A trieszti gyártelep az első pillanattól hülyeség volt. Tengerjáró szállítóhajóknak alkalmatlan, még a vízmélység sincs meg. Amellett a hajózási cégek nem fognak csak azért oda menni, mert ártunk és ormányunk szerzett ott 300 m-t. Az egész inkább arról szól, hogy lesz Lölőnek egy jachtkikötője, közpénzen, hogy még kikötői illetéket se kelljen fizetni. Meg a többi oligarchának.
Eladott Ország
Nem elég, hogy már megkezdtük az űrkutatást is nemzetileg, a kormány kitalálta, hogy újra tengeri kikötővel kell rendelkeznünk, attól erősödik csak igazán a gazdaság. A 100 millió eurós beruházás a kormányzat szerint gond nélkül meg fog térülni, hiszen már eddig is nagy szükség lett volna egy magyar tengeri kikötőre. De hát mint kiderült, a felcsúti kisvasút is világsiker, máskülönben miért hosszabbítanák meg egészen Bicskéig? Nyugodjunk meg tehát, az a 100 millió euró közpénz ismételten csak nagyon jó helyre megy majd, a kérdés már csak az, hogy Szijjártóék a Nagy-Magyarország visszaszerzésén is gondolkodnak, vagy ez a trieszti gondolat csak úgy jött? Hogy a kikötő valójában egy elhagyott ipartelep, azon végképp felesleges fennakadni, ugye. Nem is akadt fenn rajta a propaganda. A bibi ugyanis ott van, hogy a szóban forgó partszakasz alig 300 méter hosszú és 13 méter mély. Rövid és sekély mivolta miatt csak kis hajókat tud fogadni, holott a tengeri hajózásban aztán igazán a méret a lényeg! Minél nagyobb a konténerszállító hajó, annál gazdaságosabb a szállíttatás és a környezet szennyezése is kisebb. Mivel a majdani mélytengeri kikötő – a kellő mélység hiányában – a nagyobb tengerjárókat nem tudja majd fogadni, a költséghatékonyságnak lőttek! És akkor ne is beszéljünk arról, mibe’ lesz a terület kármentesítése, a veszélyes anyagok ártalmatlanítása. A válaszra esélytelenek és a tévedésbe nem ejtettek nyugalmával kérdezem: a miniszterelnök és a kormány gazdasági holdudvarának használatában mind gyakrabban feltűnő yachtok vajh’ élhetnek-é ezzel a – mintha csak számukra kitalált – kikötőhasználati lehetőséggel? Kiköthet-é ott a parton az unga-bunga partik doyenje, a hajfestés olasz nagymestere, Silvio Berlusconi bulibárkája is? Aki jóbarátként úgy foglalt állást nemrégiben, hogy „mélységes meggyőződése” szerint a Fidesz kizárása a Néppártból „nagy politikai tévedés” lenne.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.