Luxemburg ingyenessé tette a tömegközlekedést. Egyesek szerint a hangzatos intézkedés mögött problémák rejtőznek.

Forrás: Index
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
Tanulságok 2 hét után?

A derék index.hu-s fiúkák megint Vekekéznek, de közben egy releváns kérdés is felmerülhet

Nem könnyű az ember dolga, ha az egyes portálok – most a kormány-médiát hagyjuk – irányultságát akarjuk szemlézni. Nincs ez másképp az index.hu-val sem (szintén hagyjuk az kormány-média címkéit is), kivéve két területet (legalább is nekem ezek tűntek fel, van számos amit nem is olvasok): egyfelől a sport, másrészt a közlekedés, pontosabban a tömegközlekedés. Egyik vonatkozásában sem igazán sikerül jobb jelzőt adnom: eklektikusan unortodox! A sportról manapság nem nagyon van mit írni, de a tömegközlekedés, na arról ezerrel vekekéznek. Csak azért nem nevezem őket félműveltnek, mert egy félművelt elvben akár sejthetné is, hogy mennyire nincs felkészülve, nos ezek az egykor civilek lelkesen foglakoznak a témával, de igazán értelmes ötletük kevés van, de azok átgondolásai s hibádzik.
A derék portál most a luxemburgi közlekedési szakemberekbe rúg egy méretest. „Megvalósult állom, vagy szemfényvesztés?” – címmel rittyentetek cikket arról, hogy „Luxemburgban ingyenessé tették a teljes tömegközlekedést. ”!
Már eleve legyinthetnénk a dologra lévén, mikor is „tették ingyenessé az országban a tömegközlekedést? Yesss, 2020 márciusától kezdődően”!!!
Talán még korai az értékelés, főleg a fanyalgás. Ráadásul a dolog elleni fröcskölődés zöme légből kapott, irreleváns, vagy éppen pozitívum. meg kell jegyezzem, hogy ez ettől még Budapesten nem biztos, hogy járható út: már csak a derék matyaros: ingyé van Wazze mentalitás okán sem!
Azonban a cikkben van egy érdekes kitétele, ami más contextusban akár releváns is lehetne: „tömegközlekedésnek van egy szociális jellege, így nem jellemző, hogy tisztán a bevételekből tartaná fenn magát, de általános szabályként azt szokták mondani, hogy a bevételek 30-40 százaléka jó, ha az eladott jegyekből jön be, a többit az adófizetők állják”! Ami hazánkban így nem is helytálló lévén itt is rengeteg a felesleges és az ab ovo ellopott...
Qqberci
Fanyalogni a legegyszerűbb, de ott valóban elkezdtek valamit...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.