Európai uniós szinten is bőkezűnek tartja az elektromosautó-vásárlás magyar támogatást Várkonyi Gábor autóipari szakújságíró.
A szakértő szombaton az M1 aktuális csatornán emlékeztetett, hogy Magyarországon a támogatás sávos beosztású, a kisebb elektromos autók után maximum 2,5 millió forintos támogatást ad az állam.
A koronavírus-járvány miatt 20 millióval kevesebb autóeladással számolnak a gyártók a világpiacon. Az autóipari cégek emiatt gyárbezárások, komoly leépítések nélkül nem élik túl a következő éveket, a kormányok ezért vásárlást támogató módszerekkel próbálják stabilizálni a gyártók helyzetét – mondta.
Hozzátette: a gyártóknak fontos, hogy a kis elektromos autókból minél többet adjanak el, mert ezekkel viszik le a flotta szén-dioxid-kibocsátását, így elkerülhetik, hogy az EU-nak milliárdokat kelljen fizetniük a kvóta túllépése miatt.
(MTI)
(Fotó: pixabay.com)
Mesélj te faszarcú, mire használod fel a pluszban megszerzett 40-70 percet? Család, sport, bármi aktív shit?
(és mire nem használod fel, hogy nem az úton rohadsz a dugóban, hanem mondjuk norvégul tanulsz?)
Nagyon nagy az ökológiai lábnyomod, te büdös zsidó - aki nem hisz Jézusban, Isten fiában.
Nagy a baj !!!
Az igazat írtam!
Ha nem igaz, amit írtam, cáfold - jogod van hozzá!
Meg bírod cáfolni?...
Szerintem sem, mert túl keveset tudsz.
Ha túl sokat tudnál, akkor sem tudnád, de mivel keveset tudsz, így semmi esélyed.
Az ember, aki túl keveset tudott (ez pl. egy jó film - nevethetsz rajta a halálodig)
@legott: @legott: A városon belüli tömegközlekedés tartHAT tovább is meg nem is. De pl. a metró vagy a buszsávval való buszozás biztos nem tart annyival tovább. A külső részeken pedig ez az idő, a külváros miatt is esetleges.
Tehát (a f@szarcommal egyetemben és bár nem vagyok zsidó, de ha lennék se érdekelne ebben az esetben), végül is az általad jelzett sportot nem biztos, hogy űzném a buszon, metrón. De pl. egy könyv vagy egy családtaggal való csevej (bocs, lehet, hogy ez ly---?) akár praktikus lehet.