Az elmúlt esztendőben számos baljós hír érkezett az M6-os Szekszárd és Bóly közötti szakaszának építéséről. A munkálatok során tíz hónap alatt négy halálos baleset történt. Tavaly nyáron földomlás állította meg a pálya leghosszabb alagútjának építését. Hallani lehetett arról is, hogy az alagútépítés túl nagy feladatot ró a hazai kivitelezőkre, hisz eddig a hazai autópályák egyikénél sem volt szükség erre a megoldásra. Sokan úgy vélték, nincs is szükség az alagútra, olcsóbb és gyorsabb lett volna, ha bevágásokkal küzdik le a geresdi lankákat.

Forrás: nol.hu
Feltöltő: latorkuvasz
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

rodeotigris
Ekkora baromságot és lehúzást még nme látott a világ.
Domb nélküli alagút,szakadék nélküli viadukt.Több milliárd zseton gurult át az illetékes elvtársak,családtagjaik és barátaik zsebébe.Ja és a privi cégeket ne felejtsük akik csinálták.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.