A New Yorkban működő tanácsadó cég, a Reputation Institute idén is elkészítette a világ cégeit értékelő listáját. 100 multinacionális vállalat, amelyeknek nagy része az egész világon jelen van. 55000 fogyasztó véleményét kérték ki, mielőtt kialakult a rangsor. Sokszor észre sem vesszük, hogy nem is nézünk körül a választékot illetően, hanem egyből a kedvenc márkánk termékét választjuk. Máskor pedig körülnézünk, és azt érezzük, hogy az egyik termékben jobban megbízhatunk majd, mint a többiben. Ezekben az esetekben, tudatosan vagy tudat alatt, de hat ránk az adott márka értéke, hírneve. Hiszen honnan tudnánk, hogy az az új BMW pontosan milyen, akár félóra próba után is. Bízunk benne, mert a többi modell is jó. Miért választunk Sony tévét? Mert már régen is volt és bevált, vagy mástól hallottuk, hogy neki mennyire tetszett, vagy csak annyit gyártanak és olyan színvonalon, hogy biztosan nem lehet rossz.

Forrás: firstman.hu
Feltöltő: Firstman.hu
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

lemma
most már tudjuk, hol a pénzünk ...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.