A Google 2014 szeptember végétől finomítani fogja a kulcsszavak célzását. Több lesz az átkattintások száma, több a látogató, azonban a hirdetési költségünk is nőni fog. Érdemes erre odafigyelni vagy nem? A napokban került fel az AdWords fiókokban az értesítések közé: “Közeli változatok pontos és kifejezésegyezéshez”. Mit is jelent ez a változás? Változás-e ez egyáltalán, vagy nem? Ennek jártam utána.

Forrás: aroland.hu
Feltöltő: AROLAND
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.