Egyre nagyobb szeletet hasít ki magának a kínai okostelefon piacból a három legnagyobb hazai márka a többi gyártó kárára - állapítja meg az amerikai International Data Corporation (IDC) távközlési és informatikai piackutató vállalat felmérése. A Huawei, az Oppo és a vivo az idei második negyedévben együttesen 47 százalékát uralták a kínai okostelefon piacnak az első negyedévi 45 százalék és a 2015 második negyedévi 43 százalékkal szemben. Apple Az Apple piaci részesedése eközben a 2015 második negyedévi 11,9 százalékról 7,8 százalékra csökkent az idei második negyedévre, az összes többi gyártóé pedig 40,9 százalékról 36,1 százalékra. Xiaomi Visszaszorult a három legnagyobbal szemben a Xiaomi is, amelynek piaci részesedése 9,5 százalékra csökkent 16,1 százalékról. Huawei Az idei második negyedévben a legtöbb okostelefon a Huawei értékesítette Kínában, 19,1 millió darabot, 15,2 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. Piaci részesedése ezzel 17,2 százalékra nőtt 15,6 százalékról.

Forrás: coolcity.hu
Feltöltő: CoolCity
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.