Mintha csöppet túlérzékenyek lennének a britek, a Leo Burnett ügynökség érzelmes szpotja messze van a bántó szándéktól, de sokan mégis úgy esnek neki, mintha gyilkolásra buzdítana.
Akadt jó pár szülő és gyerekvédő szervezet, amely felháborodott a Nagy-Britanniában készült kisfilm miatt. A Leo Burnett ügynökség reklámja ugyanis egy szomorkodó kisfiú történetét meséli el, aki nagyon szeretné, ha hasonlítana az elhunyt apukájára.
Hiába kérdezgeti anyját, mindenről kiderül, hogy az apja tökéletes ellentéte – a fociban sem jeleskedik, a csajokkal is béna. Aztán végre kiderül, mi az egyetlen közös vonás. Na, mégis micsoda? Hát az, hogy az apja is épp úgy imádta a mekis halburgert, mint ő.
Egy nap alatt 100 bejelentés futott be a brit reklámfelügyeleti hatósághoz. A McDonald's szóvivője kénytelen volt bocsánatot kérni, ám azzal a lendülettel közölte, hogy vissza azért nem vonják a filmet – ha úgy vesszük, vannak ennél botránbyosabbak is.
Mondja Anyú.
Apu,annyira béna a csajokkal,hogy anyut azért csak becserkelte.
Cshóringeeeeer?!
És mi van akkor, ha Itt Apu nem feldobta a pácskert,hanem egy másik troll-fosztóban reggelizik?