Minél nagyobb melle van egy vendégnek, annál olcsóbban ehet náluk – ez volt a kínai étterem faék egyszerűségű marketingstratégiája.
A Trendy Shrimp ötletét a helyiek kifogásolták, és nagy felzúdulás lett a plakátjaikból, amelyről kiderült, hogy például egy G kosaras mellmérethez 65 százalékos kedvezmény jár.
The bigger the breasts, the bigger the discounts. #china #TrendyShrimp #discrimination #CupSize https://t.co/0uoZEPY6Mc
— News Stream (@newsstreamworld) 2017. augusztus 8.
A plakáton vizuálisan is illusztrálták a mérettáblázatot, képregényszerű figurákon mutatták be az egyes kosárméreteket azzal a szlogennel, hogy
Az egész ország melleket keres.
Az augusztus elsején kikerülő plakátokat a nagy felháborodás miatt már levették, de az étterem forgalma a plakátok megjelenése után így is 20 százalékkal nőt. Az étterem vezetője megnyugtatott mindenkit, hogy a vendégek a női pincérektől kérhették a kedvezményeket, vagyis nem a férfi alkalmazottak ellenőrizték a mellméretüket.
(BBC)
Új hozzászólás