Minél nagyobb melle van egy vendégnek, annál olcsóbban ehet náluk – ez volt a kínai étterem faék egyszerűségű marketingstratégiája.

A Trendy Shrimp ötletét a helyiek kifogásolták, és nagy felzúdulás lett a plakátjaikból, amelyről kiderült, hogy például egy G kosaras mellmérethez 65 százalékos kedvezmény jár.

 A plakáton vizuálisan is illusztrálták a mérettáblázatot, képregényszerű figurákon mutatták be az egyes kosárméreteket azzal a szlogennel, hogy

Az egész ország melleket keres.

Az augusztus elsején kikerülő plakátokat a nagy felháborodás miatt már levették, de az étterem forgalma a plakátok megjelenése után így is 20 százalékkal nőt. Az étterem vezetője megnyugtatott mindenkit, hogy a vendégek a női pincérektől kérhették a kedvezményeket, vagyis nem a férfi alkalmazottak ellenőrizték a mellméretüket.

(BBC)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.