Ügyes reklámot akart csinálni az utóbbi időben botrányt botrányra halmozó áruházlánc, azonban ismét mellélőtt. A Lidl az egyik marosvásárhelyi plakátjára írta ki, hogy „Együtt védelmezzük a román nők szépségét”. Ez már csak azért is érdekes, mert a település ötven százaléka magyar. A magyarázat szerint ezzel a lépéssel a német áruházlánc vásárlásra buzdító PR-osztálya a magyar lakosságot próbálta megszólítani. Nos, ez nem sikerült. Az különösen szép, hogy a román nők szépségének védelmezését nem csak románul, de még magyarul is kiírták a biztonság kedvéért. A Lidl először szeptember elején került óriási botrányba, miután kiderült, hogy a német áruházlánc egyik templommal illusztrált termékéről nemes egyszerűséggel leretusálta a keresztet.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
10 hozzászólásarrow_drop_down_circle
En sem elek Magyarorszagon, de nem is varom el, hogy az uj otthonomban a magyarsagomra apellaljanak es az en szepsegemet akarjak apolgatni. A romaniai Lidl adjon a romanoknak meg minden jot, amit tud, a magyarorszagi Lidl pedig Magyarorszagon belul a magyaroknak adjon meg minden jot es elonyt. Mestersegesen csinalja a feszkot orban, nem is tudja, mennyire rosszat okoz a romaniai magyarok eletebe valo beleszolassal.
A vakember és a jóakaró átkisérő esete!
Új hozzászólás