Kína néhány év alatt a világ legnagyobb elektromosautó-piacává nőtte ki magát.
A Kínai hatóságok úgy döntöttek, hogy 2020 december végéig meghosszabbítják az elektromos és hibrid autók vásárlásakor az adómentességet, amit 2018 elején vezettek be.
Kína néhány év alatt a világ legnagyobb elektromosautó-piacává nőtte ki magát, a vásárlóknak és a gyártóknak egyaránt nyújtott különféle kedvezményekkel, támogatásokkal és ösztönzőkkel.
A nagy nemzetközi autógyárak azzal számolnak, hogy
2025-re kínai eladásaiknak már 35-50 százaléka részben vagy teljesen elektromos járművekből állhat.
A kínai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, a CAAM várakozása szerint
az idén 1,6 millió NEV autót adnak el az ázsiai országban, 27 százalékkal többet a tavalyi 1,26 milliónál, ami 61,7 százalékkal múlta felül a 2017. évit.
Az idei első négy hónapban 360 ezer elektromos és hibrid autót értékesítettek Kínában, 59,8 százalékkal többet az egy évvel korábbinál.
Cikk- és címlapkép: Pixabay
(MTI)
11 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Vagy ha kimerül az aksi befogják a kocsi elé a családot ???
Napi rutinhoz ideálisak, hosszabb útra kell vinni egy aggregátort, vagy bérelni egy belsőégésűt, vagy repülővel menni, és ott bérelni. ;-)
után el is lehet hinni az erölködésüket!Mivel pl. Peking alatt sok-százezren laknak komfortos
jól kiépített "katakombákban" (üzletekkel,klubbokal incl),el lehet képzelni,hogy milyen lehet ott
a halálolozási Quota)...miközben az autók száma (nem linerálisan!) nő!Sajnos azt hiszik sokan,
hogy az el.járgányokat nem kell tölteni! (a '80-as évek "zöldeket gúnyoló szlógen is az volt,hogy:
"Minek az erőmű,amikor az áram a dugaszolóaljzatból jön!"
@KisGenyo2: Írod vigyen aggregátot, az mennyire szennyezi a környezetéta 3-6 órás töltés alatt ???
Akkor azzal a káros anyag kibocsájtással, egy kis fogyasztású kocsival se ártasz többet a környezetnek !!!
@kokopelli: Ami pedig Kínát illeti én ugyan nem jártam ott, de a fiam igen, volt kint pár hónapot egy 10 milliós városban, azt mondta míg kint volt az eget tisztán csak akkor látta mikor legalább 40 km eltávolodott az ipari várostól !!!
Félre ne értsetek NEM A FEJLŐDÉS ELLEN VAGYOK, csak jelenleg nincs még a kezünkben az a technológia ami lehetővé tenné a vill. energia legalább olyan mértékű tárolását, mint azt a szénhidrogén üzemanyagok teszik...
kínai-európai autógyártást is megkérdőjelezem,holott én az összes német autógyárat bejártam!
Átálltam az "évi km-től függő kötelező biztosításra" és csak gyalog járok még bevásárolni is!
A villamos meghajtású szgk. vill.energiaszükségletének prorogjammját,már a kezdetben az e-
rőműveknél kellett volna megoldani! A volt NDK kalóriaszegény külszinifejtésének megmaradá-
dásért tüntetnek még mindíg az ottlakók! (Lauzitz és környéke)!Igazad van,mert hátulról nyer-
gelték fel a lovakat a politikusok,a voksok reményében!
Egy példát idehozok, busz motort hozattak be a cégünkkel egy kínai gyártású füstölőhöz, a beszerelés után jelezték rosszabb mint az eredeti, kiszedtük, én szedtem szét 1 cm volt a gyűrűk vége között mikor belepróbáltam a furatba !!! NEKEM EZ MÁR SOK VOLT, és EURÓ 6 NAK ADTÁK A MOTORT EL !!!
német autók lekoppintására,mivel "minden pénzt" megfizetnek a német "Wertarbeit"-ért,már-
csak azért is mert országnyi milliomosuk ill. milliárdosaik vannak! Egy babonás rendszámért
százezer $-okat fizetnek! Nem véletlenül van tele A.Merkel gépe az ipar vezetőivel.ha Kínába
látogat!(főleg az autógyárak képviselőivel ill. újságírókkal)
Amit én tudok, hogy a pl. a TCM japán gyártól megvették a gyártási jogot targikra, és gyártják is őket millió számra elég gagyi minőségben, de gyártanak ők ,,saját,, fejlesztésű masinákat is na azok még a ,,bolgár,, szintet se érik el !!! Pedig az már eléggé alacsony műszaki színt volt, főleg az alkalmazott anyagok minőségét tekintve !!!
Ugye én már az elmúlt huszonöt évben csak ezekkel foglalkozom ...
targoncákkat és épitőipari gépeket láttam,sőt a targoncákat néha bucherálnom is kellett! Én cca.
8évvel ezelőtt vettem az utolsót kézbe!Azok majdhogynem még elnyűhetetlenek voltak,termé-
szeten a kötelező "TÜV" betartásával!(Technikai Felülvizsgáló Egyesület egy szektora). Azonos
cég intézi országosan az autók időleges vizsgáit is!
Ami biztos rengeteg dolgot lemásolnak hol jól, hol rosszul !!!
rich-el és Linde-vel szabadott melózniok! Nem volt sok gondom velük,mert mindegyik "gépnek" meg
volt a "büszke" használója,és vigyázott rá,mint a szeme világára,különben "Handhubwagen"-nal kel-
lett vol-na a palettákat kicibálni a csarnokokból az egész műszakban! (Nevelés kérdése volt) (;-))!
Új hozzászólás