Magyarországnak nagy szüksége van az olaszországi Triesztben létesítendő tengeri kikötőre, ha fejleszteni akarja kapcsolatait – mondta Szomráky Béla Olaszország-szakértő az M1 aktuális csatorna szombat esti műsorában.
Hozzátette, számítani lehet arra, hogy nőni fog az Ázsiából érkező és az oda irányuló kereskedelmi forgalom is.
Magyarország egy 300 méter hosszú partszakasszal rendelkező 32 hektáros területet vásárolt meg Trieszt kikötőjében 31 millió euróért, 60 éves koncessziós szerződés keretében; az erről szóló szerződést pénteken írták alá.
(MTI)
(pixabay.com)
7 hozzászólásarrow_drop_down_circle
.
Arról nem is szólva, hogy ez a rusnya bandától kellene megérdeklődni, hogy
.
------ Miért szűnt meg a kamionszállítás Magyarországon?
vonattal-termeszetesen.blog.hu/2017/07/05/miert_szunt_meg_a_kamionszallitas_magyarorszagon
.
------- Az Ekol jelenetős beruházása Trieszt kikötőjében
logisztika.com/az-ekol-jelenetos-beruhazasa-trieszt-kikotojeben/
.
.Az Ekol Logistics megszerezte Europa Multipurpose Terminals 65%-át, mely a trieszti kikötő működtetője, amit a Ro-Ro hajók és vasúti szolgáltatások számára is használnak. Ez az akvizíció kapcsolódik a vállalat kikötő bővítési stratégiájának legutóbbi lépéshez, melynek eredménye egy Yalova-ban (Törökország) épített Ro-Ro kikötő, amely a régióban a legmodernebb."""
.
Az egy dolog, hogy LE VANNAK MARADVA a XXI. század szinte minden kihívásának, mert SZAKBARBÁR, félresikerült politiKUSOKK képesek bedumálni, hogy van egy tengeri kikötőjük, aztán hogyan juttatják el a cuccot, ha MEGKÚRTÁK a kamionok vasúton való elszállítását a kikötőig a mini pini ország 10 milliós ország, besegítve az 1,5 milliárd lakosságú Kínának!
.
A részletekben bújhatna már meg a NEMZET PATÁS őrDÖGE is, szakbarbárként a MONOMÁNIÁJÁVAL!
Új hozzászólás