Hat kérdéssel fordultak Coca-Cola felé. Ahogyan arról mi is beszámoltunk, elárasztották Budapestet a Coca-Cola új plakátjai, amelyen homoszexuális párok virítanak olyan mérhetetlenül elcsépelt szlogenekkel, mint „love is love” vagy „zéró cukor, zéró előítélet”. Ez sokaknál kiverte a biztosítékot, mi pedig megüzentük: szerintünk a család az család. Ezúttal a Hit Gyülekezete üzent a... Ahogyan arról mi is beszámoltunk, elárasztották Budapestet a Coca-Cola új plakátjai, amelyen homoszexuális párok virítanak olyan mérhetetlenül elcsépelt szlogenekkel, mint „love is love” vagy „zéró cukor, zéró előítélet”. Ez sokaknál kiverte a biztosítékot, mi pedig megüzentük: szerintünk a család az család. Ezúttal a Hit Gyülekezete üzent a multinak. 1. A Coca-Cola szabadságról beszél, de akkor döntésével miért erőszakolja meg azon fogyasztói lelkiismeretét, akiknek más a véleményük ebben a megosztó társadalmi kérdésben? 2. A szexuális orientáció, nemi identitás különösen védett személyes...

Forrás: vadhajtasok.hu
Feltöltő: durbincs
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

4 hozzászólásarrow_drop_down_circle

advocat
És ezek működtetik az "ellenzéki" ATV-t. Közben pedig ezerrel nyalnak.
advocat
@durbincs: Más ötlet? És ha majd a tiedet? Esetleg csak hazai?
Málna
Ritka hülye kérdések. Nem megyek addig hitgyülibe, amíg vissza nem vonják őket.
luiz
Ülj rá egy 2L Coca-colára, utána már nem fogsz félni a buziktól :p

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.