Az szabad szemmel is látható volt, hogy a magyar sajtót és közösségi médiát alaposan megmozgatták a Coca-Cola cukormentes kólát reklámozó plakátjai, amin egymásra mosolygó leszbikus és meleg párok is feltűntek. A Silberstein and Partners kommunikációs ügynökség és az Ynsight Research augusztus első két hetét vizsgáló kutatása a magyar nyelvű web2-n számszerűsítette is a sztorit, ami brutális, de így néz ki: Augusztus 1. és augusztus 14. közöttAz szabad szemmel is látható volt, hogy a magyar sajtót és közösségi médiát alaposan megmozgatták a Coca-Cola cukormentes kólát reklámozó plakátjai, amin egymásra mosolygó leszbikus és meleg párok is feltűntek. A Silberstein and Partners kommunikációs ügynökség és az Ynsight Research augusztus első két hetét vizsgáló kutatása a magyar nyelvű web2-n számszerűsítette is a sztorit, ami brutális, de így néz ki: Augusztus 1. és augusztus 14. között több mint 5200 online cikk és blogposzt foglalkozott a témával ezek több mint 180 ezer...

Forrás: alfahir.hu
Feltöltő: durbincs
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.