A magyar kormányfő a Türk Tanács VII. csúcstalálkozóján beszélt arról, hogy sok magyarban kipcsak vér van.

Orbán szerint sok magyarban kipcsak vér folyik

Orbán Viktor a keddi ülésen arról beszélt, miután Nurszultan Nazarbajev volt kazah elnök egy török kitüntetést vett át, hogy szeretne a kipcsakok nagy barátjának gratulálni a magas kitüntetéshez. Azzal folytatta, hogy a jelenlevők közül nem mindenki tudja, de Magyarországon vannak kipcsakok, sok magyarban van kipcsak vér, van önkormányzatuk és Nazarbajev a mindenkori elnöke a magyar kipcsak törzseknek is – derült ki az Euronews videójából.

"Minden évben küldünk neki üzenetet, amikor a kipcsakok éves gyűlése van nálunk"

- mondta Orbán.

Nurszultan Nazerbajevet még 2007-ben fogadta a Kunszövetség kapitányává. Magyarországon a kipcsakokat leginkább kunokként ismerik, ők a 13. században telepedtek le Magyarországon, majd az évszázadok során asszimilálódtak a magyarságba.

(Fotó: MTI/Miniszterelnöki Sajtóiroda/Benko Vivien Cher)

Forrás: hvg.hu

168 hozzászólásarrow_drop_down_circle

simmering73
-Türkdili. Az. Sok magyarban kipcsak vér folyik, őbenne meg a Gangesz vize.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
simmering73
-Türkdili. Az. Sok magyarban kipcsak vér folyik, őbenne meg a Gangesz vize.
advocat
Bennem nem. Mert a kunok nem magasak és barna hajúak, mint O.V. is. Benne folyhat, meg még más is. De ettől vagyunk jobbak, mert ennyi féléből még jó is lehet. Bár vannak rossz tulajdonságaink is. Mrajuk egymást ahol tudjuk... És Edogan egy gyilkos! Aki kersztényeket is! Viktor! Nem merted megkérdezni! Hű, de bátor vagy. Pedig nem tudnak újra bevonulni, vagy 150 évre. Bár???
grincss
@Mirabilis: Számból vetted ki!
Abból is a legrosszabb, a tolvaj!
kereső
Magyarország miniszterelnöke egy hibbant elme, aki nem tudja mit beszél. Bennem magyar!!! vér folyik te hülye, bármit jelentsen is ez. Csak azt tudom, hogy veled ellentétben én magyar vagyok-és európai.Te meg legyél az ami akarsz.
tudode
Nézzük csak mit, kiket kever össze ez a félresikerült mintapéldány!
.
---- ELLENSÉGBŐL KISEBBSÉG: MIÉRT ÉS HOGYAN OLVADTAK BE A KUNOK A MAGYAROK KÖZÉ?
.
qubit.hu/2018/06/10/ellensegbol-kisebbseg-miert-es-hogyan-olvadtak-be-a-kunok-a-magyarok-koze
.
Történelemből, kormányzásból elégtelen amiatt is hogy kerül az államfő helyett egy szarkabőrbe bújt csúszómászó a türk tanácskozásra!!!
vacsi
Nem tudom, kik azok a kipcsakok, de énbennem biztosan nem folyik ilyesmi!
papa.49
Csuti benned a Gangesz parti vér folyik, de ettől sokkal nagyobb baj, hogy még folyik !!!
papa.49
@vacsi: A kunok, ez a majom kunnak tartja magát, hát én ismertem kun származású családot, a mellettünk lévő házban éltek, a szülők akik valóban onnan származtak, meg a gyermekeik, de ez nem hasonlít rájuk kicsit se !!! Ez csak egy LÓKUPEC a messzi Gangesz partjáról !!!
CsipkeRózsa
Örüljünk, hogy az ország minielnöke még azt is tudja, hogy van olyan, hogy kipcsak vér.
Clavigo
Kár, hogy szegény Hofi ezt már nem érte meg..piros pötty a seggünkön,kipcsak vér,,meg a többi baromság..Kegyes Veziirünk körbe cummantotta a " félázsiai" muszlim haverjait,,,:):):) Kösztyénszájszagú felebaráti szeretetből..:):):):):):)
fahrenheit451
Nicsak, egy kipcsak!

Megy a kipcsak, megy az utcán,
Süt a nap, valahol rá.
Megy a kipcsak, megy az utcán,
Süt a nap, valahol rá.

Megy a kipcsak, megy az utcán,
Süt a nap, valahol rá,
Megy a kipcsak, megy az utcán,
Süt a nap, valahol rá,
Megy a kipcsak, megy az utcán.
————————————
Nem is gondol rám, rám…
Nem is gondol rám, rám...
Nem is gondol rám, rám...

Az a kipcsak, az a kipcsak,
Az a kipcsak, az a kipcsak,
Az a kipcsak, az a kipcsak,
Az a kipcsak, az a kipcsak,
Az a kipcsak, az a kipcsak,
Az a…

Na, jó, ha Neked jó, ne is gondolj rám, rám,
Ne is gondolj rám, ne, ne, ne is gondolj rám, rám.
Ne is gondolj rám, rám…
Ne is gondolj rám, rám…
Ne is gondolj rám, rám…

Ne is, ne is, ne is, ne is, ne is, ne is,
Ne is gondolj rám, rám,
Ne gondolj rám, ne gondolj rám.

Tudom, pici vagyok (de van sámlim), mit csináljak,
A Napóleon sem volt magasabb nálam…

Ne is gondolj rám…

(R-Go után szabadon)
Nessy
@Clavigo: Azok jó muszlimok! Azok közt nincs terrorista, csak a kibombázott menekülők között! A kurd népirtás, amit Erdogan rendez, az meg nekünk érdekünk mondta Szijjártó, a másik ész kombájn!
papa.49
@Nessy: Lehet, hogy a szargyártó is kipcsak ???
De hogy hóthülye a biztos !!!
fahrenheit451
Egy félázsiai piros pöttyös seggű kipcsak türk, hogy legyen így büszke magyar?

És bár Orbán, pénzeli közpénzből a keresztényeket, de mégis rendre - sokkal több alkalommal - inkább muszlimokat ölelget, és köztük érzi jól magát - hogy legyen így a nagyon magyar büszke keresztény?

Mikor ébred már fel a sok fideszes kognitív disszidens, Orbán igéző pávatáncának képmutató hazug szemfényvesztéséből?
Nyírfa
Ádert hiányolom a társaságból, neki aztán tényleg olyan türkös kinézete van. :)
Egy szomorú türk.
Jó lenne végre tisztázni, csakhogy meglegyen végre az identitásom, hogy akkor Kasmírból származunk, vagy sumérok az őseink, vagy az ural mentéről igyekeztünk efelé, netán keletebbről migráltunk a jó öreg Európa legnagyobb örömére? És akkor most kellene, hogy legyen piros pöttyöm, vagy hagyjam a csodába? És, ha kun vagyok, akkor egy DNS-vizsgálattal kideríthetem? Jaj, Istenem!
kereső
@Nessy: Egészen pontosan azt mondta: " magyar nemzeti érdek". Hogy nem sül le az álszenteskedő pofájukról a bór. Egy nép kiirtására ezt mondani- Nekem már elfogytak a jelzőim rájuk. Én kitagadom a magyar nemzetből ezeket,és mindenkit aki egyet ért velük.
Lepényleső
Az ő hazafi társaságában biztosan,hiszen elöl járnak az ország népének a kizsákmányolásban?
papa.49
@Nyírfa: Nem lóg az ki ő is Gangesz parti ivadék !!!
SystemError
Ez a kedvencem, amikor felnyal és még be is csicskúl ilyenekkel..
Nyírfa
@papa.49: Tőlem akárhonnan jöhet, csak ne legyen gazember.
papa.49
@Nyírfa: De ez tökéletesen beleillik a nerlovagok közé, a ,,vakondok kutató,, !!!
namihami
Na ne b@ssz@ már meg. Indián és eszkimó még nem volt, de csak utazzon arra, lesznek majd olyanok is.
fahrenheit451
Kipchuck Norris, mindent tud - még azt is tudja, amit nem tud.
Józsipapa
Gyönyörű társaság !!
A világban kell mutogatni elrettentő példaként ezeket !!
nemkati
Ez az ember tömény hányinger. Odamegy a kurdokat megtámadó Erdogánhoz és a kommunista diktátor Nazarbajevhez, és ordenáré módon nyalja a feneküket, mikor a világ nagy része fel van háborodva ezeken. Elképesztő, felháborító, undorító, és minden amit még akartok. Szégyen ez az ember Magyarországra!
bencemacska
@kereső: ma, 18:44
Megvilágosodtam! Ezért kellett a MTA-t eltüntetni!
Nem voltak hajlandók aláírni a vadonatúj fajelméleti találmányát, ezért olyan új kutató intézeteket hoz létre, amelyekben nem tudósok dolgoznak, hanem herék vakargatják azt, amit ő is szokott a zsebében.
Egy bomlott elme foglyai vagyunk!!!
És milyen borzasztó vér folyhat az ereiben neki?! Hogy cigány van benne , az biztos, de keveredik valami gonosszal.
bencemacska
@RonaGyuri: ma, 19:07
Nálad az igazság!!!
Fantomasz
@bencemacska: rafinált ,számító román származású zsidócigány manipulátor .
bencemacska
@papa.49: ma,19:17
Az nem lenne baj, hogy folyik, csak az hogy zárt rendszerben történik, nincs valahol egy lyuk rajta.!
bencemacska
@Fantomasz: ma, 22:17
Én is amondó vagyok, bár sokan tagadják ezt a variációt, mert a zsidók eszéből semmi nem jutott neki!
bencemacska
@Nyírfa: ma, 20:09
Mit akarsz bizonyítani? Nem lehet a klotyóig elmenni azzal, amit kinyilatkoztat. Pár nappal ezelőtt még Európa DNS-e volt.
Azt sem értettem, de mire megnyugodtam benne, hogy - el van a beteg, ne háborgassuk - , már nem is tudom micsoda lett.
papa.49
@bencemacska: fentebb írtam ilyet én is...
a zsidók se egyformák)))))))))
Nyírfa
@bencemacska: Bizonyítani akartam valamit?
bencemacska
@Nyírfa: ma, 22:55
Erre reagáltam:
"És, ha kun vagyok, akkor egy DNS-vizsgálattal kideríthetem? Jaj, Istenem!"
Mire megcsináltatod a DNS-t már nem kipcsak leszel, hanem hottentotta!
Nyírfa
Figyelitek, hogy az első adandó alkalommal elkezdtek zsidózni meg cigányozni? Azt hiszitek, ilyenkor viccesek vagytok?
Hát, nem. A tűzzel játszotok. Orbánt hibáztatjátok, hogy gerjeszti a gyűlöletet? Hiszen van táptalaja, és az Ti vagytok!
És, ha cigány Orbán, akkor mi van? Nem azért aljas, nem azért őrült, mert cigány, hanem mert ilyen emberré vált.
És a zsidók sem egyformák - mondod, papa.49, és ott a sok összekacsintó mosolyjel...
Minek kell még történnie, hogy felfogjátok, mit jelent az életünkben a rasszizmus, hogyan működik, hogyan kap erőre, és hová vezet? Vagy éppen ezt akarjátok? Bulit, pogromokat, hiszen olyan megnyugtató, ha nem vagyunk kirekesztve, ha nem a mi falunkban döngenek a bakancsok, nem a mi üzletünk kirakatát törik be...
És csodálkoztok, hogy még a II. kerületben is azért szavaztak a fideszre, mert jönnek a migráncsok.
Nyírfa
@bencemacska: Majd megszokod, hogy szívesen ironizálok. Sajnálom, ha nem jött át.
bencemacska
@Nyírfa: ma, 23:17
Én meg nagyon fáradt vagyok ma, és még nagyon fel is dühített ez a ...(inkább nem mondom ki!)
Nyírfa
@bencemacska: Én is köszönöm, aludj jól!
Borsodi
@Nyírfa: Nem kell egymásra haragudnotok hiszen mind kettőtöknek igaza van.Az biztos,hogy a cigányok között is van rendes de az nem a miniszterünk,mert ő valóban a gyűlöletet és a félelmet kelti szándékosan,kiszolgáltatottságra törekszik.
justhpeter
Vajon milyen pénzt vár ezektől a fáról lemászottaktól ?
Csizmás Kond
@Mirabilis: ...ha nem válaszolsz ne kérdezz.
Dr plágium
Akkor nincs is magyar az egész országban?
Macskaszem
Érdekes, időnként öröm, hogy kipcsak, japán, azeri, bahreini, jordániai, szaúd-arábiai, üzbegisztáni és egyéb vérek csörgedeznek a magyar erekben, máskor meg éppen ezzel lehet ijesztgetni, félelemben tartani buta magyar embereket.
kereső
@Macskaszem: " Nem akarunk kevert nép lenni"- mondja, amikor épp a migránsokról értekezik.Az a tény nem zavarja, hogy "kompország" népe évszázadok óta/alatt "kevert" nép lett.
"Anyám kún volt, az apám félig székely,
félig román, vagy tán egészen az.
Anyám szájából édes volt az étel,
apám szájából szép volt az igaz.
Mikor mozdulok, ők ölelik egymást.
Elszomorodom néha emiatt -
ez az elmulás. Ebből vagyok. "Meglásd,
ha majd nem leszünk!..." - megszólítanak."/József Attila- A Dunánál/
És orbán tagadja ezt, a fenti kijelentésével... fajelméletet hirdet.
sokanvagyunk
Úgy tudom, mikor "felszabadultunk", nem a kipcsák nevek és származás miatt magyarosított az ország lakóinak nem kis része.
papa.49
@Nyírfa: Nézd nem kell velem egyetértened, én már találkoztam ,,rendes zsidóval,, is meg rendes cigánnyal is akik nem titkolták a származásukat, de itt nem is ez a kérdés !!!
Ez a barom megpróbálja a népre kenni a dörgölődzését minden népnyúzó diktátorhoz, pedig az ország lakosságának nagy része inkább sváb, német, felmenőkkel rendelkezik !!!
Attól függ minden éppen hol lógatja a taknyát a csuti, akkor éppen odatartozunk, mondjuk én nem tagadom meg se a német, se a horvát felmenőimet, a két magyar családhoz tartozó dédnagymamákkal együtt !!! Csak ennyire KEVERT NÉP AZ ORSZÁG LAKOSSÁGA !!!
vacsi
Honnan vettétek ezt a piros pöttyöt?! Most már én is aggódva keresgélek...
papa.49
@vacsi: Ez a szartolcsi AGYMACSKÁJA volt pár éve !!!
Eladott Ország
Mi lesz a keresztény Európával és annak egyetlen igaz védelmezőjével , ha behívja a sok türk, muzulmán országot?Kaszim-Zsomart Tokajev márciusban lépett hatalomra, miután az országot közel 30 éven keresztül irányító elődje, Nurszultan Nazarbajev visszavonult. A diktatórikus Kazahsztánban a választások csak szimbolikusak, az elnök pártja 90 százalék körül szokott végezni. Az új elnöknek az első dolga volt, hogy a régi elnökről nevezze el a fővárost. Így lett Asztanátból Nurszultan. Minden megyei város központi utcája viselje a nevét, és a közintézményekben maradjon kötelezően Nazarbajev fényképe. Felkészülhet Felcsút is. Orbán mindkettőjükkel találkozott. Világos beszéd. Kazahsztán példa, ahol az embereket kézben kell tartani, meg kell mondani nekik, hogyan éljenek. Erre ő képes, nem kell itt demokratikus választásokat játszani, majd ő a kezébe veszi a sorsunkat, és így lesz stabil és sikeres országunk itten Európa közepén. A legborzasztóbb ebben, hogy Orbán így is hiszi, így is akarja. Mindezt az emberek manipulálásával – megkérdezlek benneteket, drága népem, lássátok, a javatokat akarom, írjatok, töltsétek ki a nemzeti konzultációs leveleket, együtt döntünk migránsokról, nyugdíjról, népesség szaporodásról, gazdaságról, Stop Sorosról… És, ha szükséges, módosítjuk az alaptörvényt a saját érdeketekben. Ez az Orbán-rezsim álságos legitimációja. Mindenki más kizárva: civilek, szakszervezetek, kamarák, és persze a parlamenti ellenzék.
vacsi
@görbetükör: Kösz a tájékoztatást! Ez a cikk valahogy elkerülte a figyelmemet! Most már azt értem, hogy a Matolcsy család gyerekeinek a fenekén miért van ott a piros pötty, mint a japánoknak - most meg már azt nem értem, hogy egy ennyi ésszel megáldott ember hogy lehet a MNB vezetője?!
kokopelli
...a "dakoták" csak ezek után jönnek!?
Nyírfa
@papa.49: Tényleg nem ez a kérdés? Szerinted, ha az ország lakosságának nagy százaléka nem mutatna hajlandóságot
a fajelméletek befogadására, Orbán fasizálhatná a magyarokat?
Általában egyet értek veled, és ezt jelzem is a "tetszik"-kel, de van, amire, úgy érzem, fel kell hívni a figyelmet - sokunkét -, mert automatikussá váltak, válnak olyan gondolatok, mint: " találkoztam már rendes zsidóval és rendes cigánnyal is ".
Nem érzed, hogy ezáltal megbélyegzel két népcsoportot?

Egyébként, igen, abszolút kevert nép vagyunk, éppen ezért nem értem, mire fel a fajtisztaságra való vágyakozás.
Nyírfa
@kereső: Nagyon ül, nagyon tetszik a József Attila-idézet. Számomra József Attila a költők fejedelme, és a ez a verse az egyik legcsodálatosabb, legérettebb. Köszönöm.
Nyírfa
@Borsodi: Szó nincsen haragról! Elmondtam, én mit gondolok.
silber13
Senki ne csodálkozzon egy önmagát önreklámozó, agyonzabáló, hájas, műveletlen pondrón, aki ma állítólag miniszterelnökünk megböffenésén...
kissé felnőttem
Vitya neked érdemes volt látod odamenni. Itthon is van ám egy Tiszta vér e a magyar ?
olvasd el. másik egy cill a 2019, okt 9-i Nők Lapjában 24-25 oldal utazás a valóságban. Aztán szényenkezni vagy pironkodni avagy dicsekedni majd eldöntöd!
papa.49
@Nyírfa: Nem érzem, hogy ez megbélyegzés lenne, mert nekem soha nem a ,,népcsoporttal,, hanem az egyes emberekkel van bajom, azért ez nem ugyanaz !!!
Nyírfa
@papa.49: Így megfogalmazva nem csak másképpen hangzik, de tartalmilag is rokonszenves minőség.
papa.49
@Nyírfa: Én mindig is ezt állítottam, soha nem mondtam mást !!!
Nyírfa
@papa.49: Azért olvasd el azt a hozzászólásodat, amelyre reagáltam. :)

Ugye, milyen fontos, hogy miként nyilvánulunk meg? És itt nem a sokat kritizált, formális PC-ről van szó, hanem az egymásnak megadott valódi tiszteletről.
papa.49
@Nyírfa: Most néztem vissza az elejéig, de sehol nem találtam olyan beírásomat ami alátámasztaná a te megállapításodat, ha csak nem az ,,vannak rendes zsidók is,, de ezzel mi a problémád, mert nem azt írtam, hogy a zsidók mind rosszak, csak annyit hogy vannak köztük is rendes, meg szar emberek is, ugyanúgy mint itthon is vannak ilyenek is, meg olyanok is, de ez tulajdonképp minden nációra elmondható !!!
Az emberek nem azért rosszak, aljasak, mert egyik vagy másik náció tagjai, hanem azért mert ÚGY VISELKEDNEK, ÉS EZ NEM NÉPCSOPORT, HANEM EMBERSÉG KÉRDÉSE !!!
nezelodo
Na, hát jobb, ha nemlétező kipcsak magyarokról beszél a vezér, mintha a vasárnapi elsöprő fülkeforradalmat magasztalná!
RonaGyuri
Te Viktor, akikkel te ott kvaterkáztál, hogy viszonyulnak a kereszténységhez??? Többen elhíresültek arról, hogy vadul üldözik őket!!! =))
kokopelli
@RonaGyuri: ...és disznót sem vágnak! Nem kell félnie!(;-))
kokopelli
@papa.49: a zorbánék kiderítettékl,hogy bennünk olyan vér folyik,amelyik asszimilálódhat a megváltozó
környezethez,vagy a vendéglátókéhoz!! (...neki nem?...csak a magyaroknak?)
papa.49
@kokopelli: Neki semmi köze nincs a magyarokhoz, és ez nem teljesen etnikai kérdés, hanem ahogyan viselkedik az sokkal többet nyom a latban !!!
kereső
@papa.49: " Embernek hitvány, magyarnak alkalmatlan"- erre gondolsz?
Nyírfa
@papa.49: Tényleg nem azt írtad, hogy a zsidók mind rosszak, csupán azt, hogy vannak közöttük rendesek is.
És megkérdezed, hogy mi ezzel a problémám. Igaz, most már kétszer is helyesbítettél, és ezek a korrigálások ellent mondanak annak az állításodnak, amelyet bántónak és nagyon igazságtalannak éreztem.
Maradjunk annyiban, hogy ezzel a mondatoddal maximálisan egy hullámhosszon vagyok:
" Az emberek nem azért rosszak, aljasak, mert egyik vagy másik náció tagjai, hanem azért, mert úgy viselkednek, és ez nem népcsoport, hanem emberség kérdése. "

Egyébként a tegnap este 11 óra után írt bejegyzésemben nem csak téged említettelek, többes számban fogalmaztam meg az észrevételemet. Annyi utalás történt Orbán cigány származására a Gangesz folyó megidézésével, hogy az már sértette az emberi méltóságot, A cigány ember méltóságát, az ember méltóságát.
papa.49
@Nyírfa: Ettől függetlenül én tudom amit tudok, és legyél erős személyes a tapasztalatom ...
Miért sértő az ha valakinek a származására vonatkozó utalást teszek ???
Amit leírok sajnos igaz, nem szokásom a vagdalkozás, különben is a ,,politikusnak,, állnia kell az ütéseket !!!
advocat
Ezt a csikcsakot ha majd ha Kósa is ki tudja mondani. Majd akkor. De addig?@papa.49:
Nyírfa
@papa.49: Hogy miért sértő a származásra való utalás? Nem az, ha annak ismertető, informatív funkciója van.
Pl.: a hazánkban letelepedett, japán gyökerekkel rendelkező fiatalember tiszteletadó magatartása a japán nép legszebb hagyományait eleveníti fel.

De esetünkben szitokszó a zsidó és a cigány. Persze, nem csak itt, nem csak Magyarországon. És ez baj.

Most dolgom van, csak később leszek gép előtt - ha válaszolnál.
bencemacska
@papa.49: ma, 19:10
Én akkor is átmegyek az utca másik oldalára, ha egy két mázsás cigány jön velem szemben!
Ha zsidó jön nem megyek át mert:
- nem is tudom, hogy az (ha nem öltözött nemzeti viseletbe!)
- nem félek tőle, mert még sohasem támadtak meg.
papa.49
@bencemacska: Én mondjuk nem megyek át mert eléggé látszik rajtam, hogy a szél nem fúj el 120 kiló, meg 180 cm magas, igaz már 70 elmúltam, de a több mint 50 éve végzett fizikai meló még látszik rajtam...
papa.49
@bencemacska: Most olvastam a facén az ,,Orbán nem kipcsak, hanem lop csak ,, ))))))))))))))))))))))))
papa.49
@bencemacska: Kösz, az érdem nem az enyém, hanem azé aki a facéra feltette ...
Borsodi
Egy vér átömlesztés az ózdi kórházban sokat segítene a vezérünkön is.
csak úgy....
@Borsodi: még én is adnák néki,pár csöppöt a nem kipcsakbu.
kokopelli
Az a kipcsak vér nem sárga?Naponta többször látom a szinét!Nekem piros is van,amit a török gyerek vághatott
meg! A sárgából már sokszor adtam a "Daktariknak",amire aszonták,hogy jó!! Hál' a kipcsakoknak!
Eladott Ország
A kipcsakok már a Centrális Előtérben vannak Juj, annyira izgi, el sem tudom képzelni, meddig fajul még Macaristan állapota. Hamarosan törpelovakon fogunk száguldozni, faekével szántunk, miközben hátrafelé nyilazunk. Ódeszéplesz! Bár most úgy fest, mégsem fog az olyan zökkenőmentesen sikeredni, ahogy a törzsfőnök elképzelte a barlangjában, miközben körbeülte a tábortüzet, pacalcsontot szopogatott és arról az időről álmodozott, amikor az egész kontinens kötelezően röhögni fog a hülye viccein. olkt.hu/wp-content/uploads/2019/10/72293621_769022666873104_5954316812614107136_n.jpg
Most már legalább tudjuk: Macarisztán. Nem azzal van a baj, hogy ott nyalakodik, hanem hogy óriási hitelt ad az Exim bank, amit ki tudja hogy kapunk vissza. Az orosz beruházási bankot is megsegítjük, hogy versenykèpes legyen. A Samsungnak is fizetünk. /Ez már az EU figyelmèt is felkeltette/ Szóval ha valaki nem tudná, van pènz dögivel.
vacsi
"Magyarországon vannak kipcsakok, sok magyarban van kipcsak vér, ezeknek van önkormányzatuk és Nazarbajev (kazah) elnök úr a mindenkori elnöke a magyar kipcsak törzseknek is."
Ezt akkor úgy kell érteni, hogy a Magyarországon élő kipcsakok (talán kunok?) nem a magyar kormány alá tartoznak, hanem a kazah elnök alá?! Esetleg bármikor el is vihetik őket - mint ahogy a történelemben hasonlóra volt példa...
Pálinkafőző Rézüst
A kipcsákba, mik vannak... :)))
@vacsi: mint kiderült, nyomokban sincs ilyen "kipcsak önkormányzat". Csak kamuzott megint egy nagyot a more...
kokopelli
@papa.49: ...azért szeretném megtudni,hogy a "távolkeleti piros pont",vagy a "kipcsak vér" a győztes! A fin-
ugorok már kiestek a versenyből?
papa.49
A csuti ,,nem kipcsak, hanem lopcsak,, !!!
tudode
Na akkor döntse már el, ha egyáltalán tudja hol hordja a sütni valóját
.
---- Orbán: Minden magyar turulba születik
.
nol.hu/belfold/orban__minden_magyar_turulba_szuletik-1336025
.
Ilyen is volt, amin a fél ország röhögött, hogy -ba, vagy be-, vagy hogy mászkáltunk ki!
.
Az bizonyos, hogy az üfélék
.
www.youtube.com/watch?v=llEmY6yushQ
.
!!!
vacsi
@Pálinkafőző Rézüst: Akkor bármikor, bárkire ráfoghatják?
Pálinkafőző Rézüst
@vacsi: rá! Te is kipcsak vagy vazze, ne tiltakozz!!! :)))
Csizmás Kond
@Mirabilis: ..én vagyok aki vagyok, de az okos parasztságodat te is leírtad itt fent...
csipetke
Ettől még az idióta dakota közmondásai is jobbak voltak. Még az ATV-n is azt mondták a politológusok, hogy hálásak orbánnak ezért a mondatért, mert sírva röhögtek percekig. Én se értem, miért nem lehetett egyszerűen azt mondani, hogy kunok. Azt a szót mindenki ismeri.
vacsi
@Pálinkafőző Rézüst: Nem így volt a szidóknál is? Aki nem tudta igazolni, hogy nem az...
Eladott Ország
Az úgy volt, hogy bejöttek a spájzunkba a németek, a németeket kizavarták az oroszok, megint üres lett a spájzunk. De aztán szólt a Kósa nyelvész úr, hogy csináljunk helyet a spájzunkban a hut, huti, tuszu, tuszi, huti, vagy valami ilyesminek. Melléjük költöztetett Kásler professzor úr eurázsiai rokonokat. Hová a kánya kínjába lettek a finn-ugorok? Végre mindenkit kisöpört a spájzunkból az Ókovács Szilveszter, mert ott afroamerikaiak kívántak vonyítani. Mi ezt nem bírtuk ép ésszel, és elzavartuk mindet. Erre tessék: most meg az Orbán garázdálkodik az üres spájzunkban, de nehogy azt higgyék, hogy sonkát, szalonnát, hagymát (a krumpli elfogyott) kaptunk. Tudják, mivel töltötte föl? Kipcsakokkal. Immár kipcsak vér csorog a házunkban. Magyar kipcsak vér. Úgy volt, hogy jön a IV. Béla király is, de lemondta a látogatást, nem akar ujjat húzni Orbán királlyal. Neki mára úgyis elmentek otthonról, az ő vére LOPCSAK. Vigyáznunk kell ezzel az emberrel, egyszer már kizavarta az oroszokat – ruszkik, haza! -, hát nem visszakönyörögte őket.
kokopelli
@papa.49: (okt.16 ,08:59) Ma reggel pl. a tv-ben!Tegnap már valamelyik EU-s plénum szünetében (Brüsszel?)
az A. Merkel és a Brexit-et "megvitató" politikusokhoz dörgölődzött! Éppen szünet lehetett és ő középpályást ját-
szott,mert az egész terepet befutotta!
bencemacska
@vacsi: tegnap, 17:06
"Esetleg bármikor el is vihetik őket " ez engem nem is zavarna, ha vannak olyan hülyék, hogy kazah - magyar kettős állampolgárok!
Én attól tartok, hogy idejönnek Nazarbajev alattvalói, mert ő az elnök itt is.
Még átgondolni is borzasztó egy ilyen agymenést!!!
vacsi
@bencemacska: pl. a zsidók nem voltak kettős állampolgárok: magyar állampolgárok voltak! Egyébként igazad van!
nemkati
@bakcsubakka: ma 19:33
Ezt? Mindent! Minden eszement agyszüleményét illetően miránk hivatkozik. Én például kikérem magamnak!

Mondjuk, sokra megyek vele. :(
Nyírfa
@bakcsubakka: Mi a bajod azzal, hogy a köztársasági elnöknek türkös kinézete van? De nem is. Inkább mongolos.
bencemacska
@vacsi: ma, 14:37
Azt az "elvitelt" kifelejtettem, mert nekik éppen nem is volt államuk!
Bennem csak az merült fel, hogy ez az őrült úgy cserélgeti az állampolgárokat mint más a fehérneműjét!
DE szerintem ez már túllépett a "festőn" is.
Azon csodálkozom, hogy az EU-ban senki nem veszi észre, hogy megőrült, nem szabadna vele komoly dolgokról tárgyalni!?
Nyírfa
@bakcsubakka: Ha úgy gondolod, hogy genetikailag meghatározottak vagyunk a viselkedésünket illetően, az téves. A rasszok elsősorban külső megjelenésük alapján különböztethetőek meg egymástól. A fejlődésüket , életmódjukat befolyásolja a mindenkori környezetük. De olyan nincs , hogy egy rassz vagy egy népcsoport születetten tipizálható.
Nyírfa
@bakcsubakka: @Nyírfa: Azt hiszem, félreértettelek. Mentségemre szolgáljon, hogy alukáltam kicsit.
Szóval, oké! :)
Nyírfa
@Nyírfa: Na, a félreértés a 20.36-os megjegyzésre vonatkozik.
kokopelli
@bencemacska: ,ahogy én olvasgatom és más csatornákon nézem a dolgokat,úgy vélem hogy megmondó
embernek használja őt az EU-s pártja! (Mi az öcsénkkel csináltuk ezt,de anyánk mindig "átlátott" rajtunk!)
Mekkora "agytröszt lehet Őfelsége,ha ő ezt nem kapisgálja? (:-))
bencemacska
@kokopelli: ma, 12:37
Én meg azon csodálkozom, hogy miért bánnak ilyen kesztyűs kézzel vele? Szerintem mindenki előtt világosnak kellene lenni, annyit hazudik, hogy már saját maga sem tudja: kinek, miről, mikor mit mondott.
Aki nem érezteti vele és partnereivel, hogy nem hisz neki és nem bíznak benne, az maga is megbízhatatlan.
Nyírfa
@bakcsubakka: Tudom, azért is jegyeztem meg utólag, hogy félreértettelek. Abszolút félreértettelek. :)
Bocs'!
Az ifjúság nem véletlenül vette a szájára. Göncz Árpád óta nem volt olyan köztársasági elnökünk, akit ne kellett volna szégyellnünk valami miatt. De: ahogy megalakul a III. Köztársaság, paralel megválasztjuk az igazit, egy tiszta szívűt, egy tiszta kezűt, egy tiszta elméjűt.
Nyírfa
@RonaGyuri: Jó cikk. De hát a b1 blogcsalád a blog,hu sztárcsapata, úgyhogy nem csodálkozom. Nem láttam a Propelleren, igaz, távol voltam egy darabig.
kokopelli
@bencemacska: Aki beszéli a magyart és olvassa a magyarokat érintő híreket az tudja!A többi nyugati polgárnak
van elég baja a saját kormányával,a kerületi-területi képviselőjével is! A jobboldalnak az Orbán a megmondóember,
ergo marad a baloldal! Abban igazad van,hogy pl. a németek képesek lennének egy akcióra,mert ők anno a H.Kohlt
is elzavarták a 3,14-csába 60.000DM fekete zsé miatt,holott az csak a CSU-nak, és nem privát zsebbe ment! A saját
pártja vágta őt taccsra,az akkori "neveltlánya" A.Merkel felhívására!
Nyírfa
@bakcsubakka: Én is azt mondom, hogy nem genetika. :)
És nem értem, hogy mi okod lenne neheztelni. Azért örülök, hogy nem teszed.
Az én elvem, hogy semmi nem determinál, csak befolyásol, de Te döntesz. Merthogy szabad akarat van.
De oké, zárjuk le a témát.
Jozefina
Ahogyan a csoportképet elnézem, valószínűleg az ő agyában igen!!!
Rockxy
nemavér számít, hanem az, hogy mi van a mivan a csávó agya helyén
silber13
: @durbincs: kuss vén buzeráns román!
Csizmás Kond
@Mirabilis: ...bennem nem hiszem...de te szőke vagy barna vagy...mert erre nem válaszoltál.
Qqberci
Már Ady is megénekelte:" Kipcsak Máté földjén"...
Sámannus
Súlyos identitászavar rendkívüli károkat okoz az országnak.
Már csak a hátsóját nem kínálta fel a másik diktátornak, akár a borkai-féle videóban a kurvák. Utálatos dörgölődzés, még a jelenlévőknek is visszatetsző. Pontosan olyan perverz, és visszatetsző, és egy cseppet sem keresztény. Kár, hogy a Harrach ezt még meg is próbálja magyarázni.
Az én véleményem szerint csak egy India felé elkóborolt, majd hazánkba tévedt kipcsak képes ekkora otrombaságot állítani, akit sokadik kezelés sem képes normális emberré változtatni.
nezelodo
Azért nem kellene ennyire összezavarni a zembereket, akiknek a gyerekeik seggéről még el sem múltak a Matolcsy-pöttyök, most meg már kipcsak vér folyik az ereikben! Hát persze, nem tudja kicsoda, amire felnő, hát megutál mindenkit, ahogy a mostani állampárt szeretné, az oszt meg és uralkodj elv mentén. Eljött az ideje a szomszédok, ismerősök ismeretlenek gyalázásának, az életről másként vélekedők vegzálásának, a kazal gyújtogatásnak, a sírgyalázásnak. Mindenki hibás lesz az el...t bunkó, alkoholista, dologtalan életéért, csak saját maga nem.
Csizmás Kond
@Mirabilis: ..ja...és te ?...mert itt úgy teszel mintha látnoki képességeid lennének, de szerintem csak szélhámoskodsz...
..és szőke vagy...hisztiszőke...:)
...és szőkék voltak a kipcsakok is.
Eladott Ország
A kipcsakok már a Centrális Előtérben vannak. Kipcsakok ha összefognak:
hirklikk.hu/images/docorig/364312.jpg
youtu.be/XLgTZpfBp0s
Én nem tudom, hogy ezt már akkor mondta, amikor evett szépen, bevette a gyógyszereit, elegendő alkoholmentes folyadékot is fogyasztott, pihengetett. Mert ha igen, akkor ideje lenne szakember kezére adni, mielőtt még eszébe jutna a kipcsakok élén lovasrohamot vezényelni a Budai várból, hogy kiverje a fővárosból a baloldali hordákat.
A békemenet lehet a kipcsak törzsi gyűlés? Vagy az a kormányülés? Juj, annyira izgi, el sem tudom képzelni, meddig fajul még Macaristan állapota. Hamarosan törpelovakon fogunk száguldozni, faekével szántunk, miközben hátrafelé nyilazunk. Ódeszéplesz! Bár most úgy fest, mégsem fog az olyan zökkenőmentesen sikeredni, ahogy a törzsfőnök elképzelte a barlangjában, miközben körbeülte a tábortüzet, pacalcsontot szopogatott és arról az időről álmodozott, amikor az egész kontinens kötelezően röhögni fog a hülye viccein.
Csizmás Kond
@Mirabilis: :)...hagyjuk...de nem vagyok kopasz és szürke sem...
A bizonyíték sem érdekel csak azért kérdeztem rá mert tudtam, hogy ha véletlenül talál a jahszíned fel fogsz mérgelődni...:)
Csizmás Kond
@Mirabilis: A kipcsakok szőkék voltak...csak te hiányoztál a történelemórákról.
" "z európai források kunok, kumánok, polovecek, kipcsakok, kanglik néven is ismerték őket. A kumán az ótörökben „fakó, halvány sárgás”, a polovec az oroszban „halványsárga, sápadt” jelentésű. Ezek a névváltozatok a szárik, azaz „sárga” ujgurok nevéből jön, akik szőkés hajukról kapták ezt a jelzőt, ami a tokhárokkal való korábbi keveredésük következménye."
...és több hajam van a fejemen mint rajtad az egész testeden szőrzet...
kereső
Orbán Viktor ki is használta az alkalmat, és az előadás előtt közös fotót készíttetett a prédikátorral a Karmelita kolostor teraszán. A Facebook-oldalán megosztott fotóhoz azt írta:

Soli Deo gloria,

ami magyarul azt jelenti: "egyedül Istené a dicsőség".
A fotón orbán térdepelve "imádkozik" Nick Vujicic-al.
Milyen "vér" folyik orbán ereiben? Sátáni"Gonosz?"Krisztus (keresztény) gyalázó?
csak úgy....
@Csizmás Kond: "...és több hajam van a fejemen mint rajtad az egész testeden szőrzet... " úgy nézhetsz ki,mint egy francia barack! szörös és ütödött...
Csizmás Kond
@csak úgy...: ...és mond, az aki folyton belekotyog valamibe úgy hogy soha nem kérdezik az milyen ?
Csizmás Kond
@csak úgy...: ...ja...mert folyton én szólok hozzád...
csak úgy....
@Csizmás Kond: csak akkor szólok,mikor már a hülyeségeid csípik a szemem...
csak úgy....
@Csizmás Kond: további kellemes nyervákolást!
Csizmás Kond
@csak úgy...: ..az a mi a szemedet csipi nem az én hülyeségem...úgy mondják annak csipa.
csak úgy....
@Csizmás Kond: mondja ezt egy csipás macska...
Csizmás Kond
@Mirabilis: ...nagyon foglalkoztat a dolog...szóval szőke vagy...:)...és kipcsak...:))
Csizmás Kond
@Mirabilis: a pozitívum nem a fatól függ hanem az embertől.
Csizmás Kond
@Mirabilis: ..igazad van...kimaradt egy betű...és az neked katasztrófa...és még te mondod hogy a másik hülye...
Csizmás Kond
@Mirabilis: ..ja... neked és a magyaroknak...tehát tényleg nem vagy magyar...huba...:)
Csizmás Kond
@Mirabilis: Nem hiszem, elég mongoloid formám van.
Gáon Mordehaj
Helyes a megközelítés!
Hiszen Ogúz- kipcsak- szeldzsuk- oszmán-ottomán etnikai és hatalmi-birodalmi történelmi kontinuitásról beszélünk. Az ogúzok-úzok-gagaúzok, olyan ural-altáji-turáni népek, amelyek etnogenetikai, archeo-genetikai közösséget alkottak az úgynevezett "proto-magyarsággal" . A magyarországi kunok is kipcsakok és karakalpakok.(kara= fekete kalpak, meg kalapot jelent) Ezt néprajzi hagyományok és genetikai (génmarker vizsgálat is alátámasztja)
Nyilvánvaló, hogy Magyarországra betelepedett, betelepített svábok, szlávok, cigányok és zsidók és ezek különféle keverékei nem érintettek ebben a témában, sőt nem is kompetensek, hogy megjegyzéseket fűzzenek hozzá!
Lásd: i.imgur.com/fcpn69L.jpg
Csizmás Kond
@Mirabilis: ..mert milyen kéne legyen a magyar forma ?
Csizmás Kond
@Mirabilis: .Te nem tanultál történelmet ?
Gáon Mordehaj
@Szeparepa2: Te állandóan ezzel a "NÁCIVAL" mit akarsz kifejezni?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.