Nem értenek egyet a lapunk által megkérdezett sportközgazdászok abban, hogy valóban jó befektetés-e, hogy jövőre 7,7 milliárd forintért Budapestről indul az olasz kerékpáros körverseny, a Giro d'Italia. Jövőre Budapestről rajtol a Giro d'Italia olasz országúti kerékpáros körverseny és Magyarországon rendezik meg a verseny első három szakaszát is. A rendezés 7,7 milliárd forintjába kerül a magyar adófizetőknek. Az idei költségvetésből 2,2 milliárd forintot, a 2019-es költségvetésben pedig 5,5 milliárd forintot kell majd beterveznie erre a célra.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Giro rajt Budapesten
A napi.hu cikkében sportközgazdászok értékelik „valóban jó befektetés-e, hogy jövőre 7,7 milliárd forintért Budapestről indul az olasz kerékpáros körverseny, a Giro d'Italia.”. Nos a dologban a legszomorúbb, hogy ez is csak utólag kerül megtárgyalásra.
Nos az elhangzott mondatok – amiben vannak valós elemek is, de a zöme inkább tájékozatlanságukról árulkodik – közül van kettő amit nem árt meggondolni:
Egyfelől; „Ugrótorony is épült már hárommilliárdért”, ami többszörösen találó mivel nem csak az anyagi racionalitása, hanem a valós összeg vonatkozásában is hasonló a két dolog.
Másfelől; az a hiú reménykedés, hogy „jó lenne, ha a 7,7 milliárd forintot átláthatóan, racionálisan költenék el, és a költségek nem emelkednének napról napra, mint például a 2017-es úszó-világbajnokság esetében”!! =))