Az elektromos járművekre átállás csak jelentéktelen mértékben járulhat hozzá a szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséhez Németországban a müncheni egyetem ifo gazdaságkutató intézetének tanulmánya szerint. Az ifo intézet (ifo Institut – Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München e. V.) közleménye megállapítja, hogy az elektromos járművek forgalomba állítása nem járul hozzá számottevő mértékben a közlekedés szén-dioxid-kibocsátásának csökkentéséhez. Ehelyett a […] A hír ifo-tanulmány: az elektromos autók nem jelentenek megoldást a szén-dioxid-kibocsátás csökkentésére először Racingline.hu jelent meg.

Forrás: Racingline
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

7 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Eladott Ország
Az elektromos autók, bár helyben valóban nem szennyezik a levegőt, az áram megtermelésének helyén, az erőműben ez már nem feltétlenül igaz, főleg, ha az áramot kőolajból vagy szénből nyerik. Csak százharmincezer dollár lesz a Porsche elektromos szuper sportkocsija. Kettőt veszek, hogy egy mindig a töltőn legyen. Áramütésként ért a hír, rohanok is és veszek egyet a komornyikomnak is.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Peller Anikó
Természetesen semmi jelentősége az elektromos autóknak, mivel az energiát nem zölden nyerik.

Az emberiség túlszaporodott, ez a probléma rejtett oldala. Sokkal gyorsabban szaporodik, mint ahogy elektromos vagy valóban zéró kibocsátású autókra, repülőkre, harckocsikra, rakétákra váltana az emberiség.

Máris végzetes késésben vagyunk, az időjárás bevadul, a felmelegedés miatt rengeteg élőhelyet elönt a tenger, az ott lakók milliói keresnek emiatt lakhatást. Nem 50 év múlva. Már benne vagyunk.

De most még csak a sivatagból menekülnek az emberek. Vagy egymást irtják. Most még.
Eladott Ország
Az elektromos autók, bár helyben valóban nem szennyezik a levegőt, az áram megtermelésének helyén, az erőműben ez már nem feltétlenül igaz, főleg, ha az áramot kőolajból vagy szénből nyerik. Csak százharmincezer dollár lesz a Porsche elektromos szuper sportkocsija. Kettőt veszek, hogy egy mindig a töltőn legyen. Áramütésként ért a hír, rohanok is és veszek egyet a komornyikomnak is.
kokopelli
@Peller Anikó: Az erőművek sokkal magasabb hatásfokkal állítják elő a vill.energiát,mint ahogy
azt a benzines-dieseles autók felhasználják! A házilag előállított vill.energiával is lehet az E-autókat
feltölteni!A nagyobbik "ebadtám" egy "0-energiás"-házban lakik,amely alkalmas a töltésre,mivel sok-
szor éppen "rekuperál" (visszatáplál) a hálózatba!Sajnos a műhelykocsija még nem alkalmas rá!
Peller Anikó
@kokopelli: Szuper.

Már csak 7 545 654 261 embert kell rávenni, hogy ugyanígy termeljen energiát.

Bocs...354 et, jaj nem, ...429- et.

Arossebbe, de gyorsan szaporodtok.
kokopelli
@Peller Anikó: a fiam olyan országban él,ahol sok éve óta ez megy a családiház építésnél állami
segédlettel! Az ár-apáy- ,szél- ,tározós erőmüvek,akár az atomerőműveket is kiváltják! Keress utá-
na,hogy a kulcsrakész "Zwentendorfi" atomerőművet miért nem kapcsolták máig a hálózatra! Az ilyen
megoldások miatt! (A Paksot meg habokra továbbfejlesztik!)
Peller Anikó
@kokopelli: Jó, akkor vonjuk le mondjuk Európa lakosságát az egészből és akkor megkapjuk azt a számú embertömeget akik soha de soha nem fognak zéró, de még csak kevés fogyasztású életet sem élni (és akkor piszkosul túlbecsültem a zöld / takarékosok halmazát)

A szegény (szapora) nemzetek kiirtják az erdőket, lehalásszák a vizeket (= kiirtják a halakat), leölik az állatvilágot, teleszemetelik az egész világot, telepöfögik a levegőt, elégetik a kőolajat, földgázt. lenullázzák az ásványkincseket.

Nade itt vagyunk mi, az okos, felsőbbrendű naívák, mi nem vagyunk ilyenek. De.
papa.49
Amíg nem találják fel az energia tárolás teljesen új módit addig a teljesen elektromos hajtású verda nem ellenfél a robbanómotoros verdáknak. A másik verzió az energia vezeték nélküli továbbítása a járművekhez, mert ez esetben kimaradna az 1 tonna súlyú akku telep is, meg az igen környezet szennyező gyártás, és főleg az elhasználódott telep megsemmisítése is. Ezek még váratnak magukra Egyébként pont a szakmámból adódóan az elektromos hajtást tartom a leggazdaságosabbnak, csak vannak még igen jelentős akadályok . Amíg egy korszerű motorral felszerelt autó 800-1000 km megtesz 1 tank üzemanyaggal addig a legjobb esetben is az aksival 300-400 km tehető meg, és nem mindenütt van alternatív energiából előállított vill. energia, hanem esetleg a bűzös lignit erőmű szolgáltatja az áramot . Szerintem még korai azt hinni, minden megoldódik, ha mindenki villany autóval kezd járni, ez szerintem még nyugaton se igaz .

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.