Túl vagyunk a Gyulai Memorial-on. A tegnap délután öttől este nyolcig közvetített verseny elég jól sikerült az M4-en. Az Európában túrázó sztáratléták, köztük olimpiai- és világbajnokok két Gyémánt Liga-rendezvény között kiruccantak a kimondhatatlan nevű városba, Székesfehérvárra. A szokásos…

Feltöltő: RonaGyuri
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
Nagyobb, sokkal nagyobb ebben/itt a gond

A derék tanár-úr – szokása szerint – meglehetősen felületes tájékozottság mellet alkotott véleményt

Hogy stílusos legyek – ez a kifejezés sport-riporterektől származik, ahogy sok más még ennék is butább – a derék Zöldi mester beszólása most is meglehetősen véleményesre sikerült. Most éppen egy olyan területre tévedt, ahol sokat, nagyon sokat lehetne morgolódással tölteni, mind sport-, mind média-szakmai oldalról. „Médianapló - Miért lett felemás az ország legrangosabb atlétikai versenye?” című postja a minapi a Gyulai Memorial-ról kedd délután az M4 –en öttől este nyolcig közvetítésről szól.
Felvetései nagy részéről akár érdemes is lenne elmélkedni, de minek. Azonban a legfontosabb mondandója továbbgondolásra, vagy csak apropóra???, érdemes.
„vajon miért kellett hirdetési blokkal többször is megtörni a közvetítést?” – teszi fel a kérdést. Ami a közTV-ről van szó akár releváns is lehet. Azonban ennél sokkal fontosabb jelenségre is mutat.
Nem, nem csak azért hozom fel a bringát, mert ez az egyik kedvencem, de ennek – tekintettel a jövő évi Giro rajtra – igazi apropója van. Ha valaki szokta nézni az EUSP közvetítéseit az tudja, hogy nagyon sok – már-már amcsi szintű mennyiségben – a reklám. Ami egy dolog, de sajnos a magyar EUSP ezek nagy része helyett unalomig ismételt bornírt filmecskéket nyomat. Kitöltendő az időt, amíg más országokban reklám megy.
Na kérem itten van az a bizonyos eb elhantolva. A magyar műsor a világ legnagyobb versenyein sem kap elegendő reklámot!! Valamiért a hazai hirdetési „szakma” nem tartja hatékonynak.
Na így – ennek fényében - már sokkal érdekesebb – ahogy Giro rajt megrendezése is – az közTV-s reklámozás!!!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.