18. Kezdésnek foglaljuk össze írásunk elején egy mondatban, hogy miről szól a cikkünk. 19. A sztori kezdésként ne a cégünkről, termékünkről, szolgáltatásról szóljon, hanem az emberekről, azok cselekedetéről, mi történt velük? 20. A fókuszban az legyen, hogy milyen előnyei vannak, mennyire hasznos a termékünk, szolgáltatásunk, a nézők, a hallgatók, vagy az olvasók számára. Ne csak egyszerűen arról beszéljünk, hogy milyen csodálatos lenne, ha megvenné a termékeinket, használná a szolgáltatásunkat.
Forrás:
berblogger.hu
Feltöltő: Canada
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás