Az eredeti feltételezéseket igazolva bebizonyosodott, hogy gyorshajtás okozta Paul Walker amerikai filmszínész halálát; a pénteken nyilvánosságra hozott halottkémi jelentés szerint az őt és barátját szállító Porsche Carrera GT ugyanis óránként több mint 160 kilométeres sebességgel haladt.

Az útszakaszon, ahol a tragédia történt, legfeljebb 72 kilométeres sebességgel lett volna szabad hajtani.

Kiderült, mi okozta Paul Walker halálát

A Halálos iramban című akciófilmek 40 évesen elhunyt sztárjának, valamint az autót vezető, 38 éves Roger Rodas vérében sem alkoholt sem kábítószert nem találtak. A Los Angeles megyei halottkémi hivatal közleménye szerint a tudatmódosító szerek utóbbi kategóriájából sem kokainnak, sem ópiátoknak, sem marihuánának nem találták nyomát a két holttestben.

A seriffi hivatal szóvivője közölte, hogy az autó sebességének pontos megállapítása érdekében további vizsgálatokat folytatnak. Mindkét halálesetet balesetnek minősítették. Walker az ütközés és az égés következtében szerzett sérülésekbe halt bele, Rodast pedig azonnal megölte az ütközés.

Walker, aki november végén szenvedett halálos autóbalesetet, a Halálos iramban című sorozat hetedik részén dolgozott. Az illegális autóversenyekről szóló filmekben civil ruhás nyomozóként ő volt az egyik főszereplő Vin Diesel mellett.

8 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
orogordog
Luxus autó mitől gyulladt ki, erre mi a válasz.
Szvetlana
@orogordog: Ha egy benzines jármű 160-al ütközik a falnak, persze, hogy kigyullad
orogordog
@Szvetlana: Miért is, 2014 van. Biztonsági előírások a modern autógyártásban annál komolyabbak. Válaszodra visszatérve, inkább azt mondanám, hogy nagyon ritka a frontális ütközésnél, hogy kigyullad az autó.
Szvetlana
@orogordog: Csak azért kommentelek ám itt, mert a kedvencem a porshe, amúgy tök hülye vagyok a témában:))
Na persze, mint minden konstrukció ez is le van próbálva alaposan, és ahogy a német autógyártást "ismerem" ezekben az autókban hiba nem lehet. Ezzel a kocsival lehet száguldani, de falnak ütközni 160 -al , az elég macera lehet.
Jártam egy p. múzeumban Gmünd városában, ez a múzeum Helmut Pfeifhofer tervezőmérnök tulajdona, az ő fia Christoph Pfeifhofer autóversenyző. Ő egy P 911ST2,5-ös típussal versenyzett. Mit nem adtam volna, ha 1 percet ülhettem volna egy ilyen kocsiban:))
orogordog
@Szvetlana: Semmit mondó cikkek helyet inkább írnák meg, mi volt a hiba, vagy az nagy vissza esést jelentene valami autó buherátor szerviznek. Nem volt részeg, sem drogos, sem amatőr a pilóta, akkor csak a vas volt a szar. 160 km/h ennek az autónak olyan mint a Suzukinak a 80 km/h, elméletileg kilehet belőle szállni. Paul ha lehet híni a firkászoknak, még élne, ha nem ég a vas.
Szvetlana
@orogordog: Valóban, írnák meg az igazat. De hát ha az autóban lett volna a hiba, akkor az nagy presztizs veszteség lenne a gyártónak:(( Figyu, küldök neked egy linket ahol megnézheted, hogy hol van a múzeum. Továbbá 2002-től a legújabb kiadású p. -at is megnézheted. Böngéssz egy kicsit:))
www.auto-museum.at/fotogalerie/index.html

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.