Sándor Szandra tíz év alatt megcsinálta azt, ami sokáig lehetetlennek tűnt Magyarországon. A legsikeresebb magyar márka, a Nanushka alapítójával beszélgettünk. Emlékszel még arra, mi volt a célod tíz évvel ezelőtt, a márka megalapításakor? Már akkoriban is egy nemzetközi márka létrehozásában gondolkodtam. Londonban, ahol a divattervezést tanultam, sok kedvenc boltom és áruházam volt. Azt tűztem ki célul,…

Forrás: instyle.hu
Feltöltő: Ginevra
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.