A 2016-os év legnézettebb nagyszabású szórakoztató műsora több mint másfél millió nézővel A Nagy Duett lett. Az év legsikeresebb kábelműsora a Sztárban Sztár + 1 kicsi, amely hetek óta vezeti a nézettségi toplistát és minden idők (1997-től) legnézettebb programja a kábelcsatornák műsorkínálatában a teljes lakosság körében. A nagyszabású portfólió-fejlesztésnek köszönhetően háromszorosára nőtt a TV2-csoport kábelportfóliójának piaci részesedése.
Kimagasló eredményeket tudhat magáénak a TV2-csoport és az IKO Műsorgyártó. Az idei év legnézettebb nagyszabású szórakoztató műsora A Nagy Duett lett a teljes lakosság és a 18-59 évesek körében is. A TV2 szuperpordukciójának legsikeresebb adását több mint másfél millió néző követte a nyomon. A 4 évesnél idősebbek körében a toplista második helyén a Sztárban Sztár végzett, amelynek legnépszerűbb epizódját közel 1,4 millióan választották.
De nemcsak a TV2-n tarolnak a nagyszabású showműsorok, a Sztárban Sztár + 1 kicsi hetek óta vezeti a kábeles toplistákat, minden idők eddigi legnézettebb kábeles produkciója a teljes lakosság körében. A vasárnapi adás közönségarányát tekintve a műsorfolyam eddigi legsikeresebb része volt, a 18-59 évesek körében (15,7%) és az összes tévénéző közt (17,3%) is, idősávjában az országos kereskedelmi csatornák kínálatát is maga mögé utasította.
A 2016-os nagyszabású portfólió-fejlesztés eredményeként a médiacsoporthoz tartozó kábelcsatornák főműsoridős közönségaránya megháromszorozódott a teljes lakosság (a tavalyi 2,89% után 9,46%) és a 18-59 évesek 3,85% után 11,46%) körében is. A SuperTV2 az 50. héten a teljes lakosság körében főműsoridőben és teljes napon is magáénak tudhatja a vezető kábelcsatorna címet.
A Propeller kiadója az IKO Digital Kft., az IKO Media Group tagja.
Te jó ég, ennyire igénytelenek lettek az emberek?