Megszorongatná a Gazdasági Versenyhivatal a celebeket, akik sokszor anélkül reklámoznak termékeket, hogy azt egyértelműen jeleznék a követőik felé. Erről Mádai Vivien a Mokkában Zimány Lindával beszélgetett, remélve: a modell jogi tanáccsal is szolgál.
Ez mondjuk nem történt meg, ám Zimány annyit elmondott: nem meglepő, hogy a GVH előállt az ötlettel, ugyanis külföldön a celebek már régóta burkoltan reklámoznak – igaz, ott már a legtöbben #ad vagy #sponsored címkékkel jelölik az ilyen posztokat.
A modell saját bevallása szerint nemigen használ címkéket, legfeljebb olyanokat, hogy #elégvoltamunkából és #nagyonunatkozom. Hozzátette: bár sokan megtalálják valamilyen termékkel, ő nem adja bármihez az arcát. Íme, a teljes beszélgetés:
Hát, ezzel a lófejjel bármit nem is, csak zabot lehet reklámozni.
Nem eszik a p*na lencsét.