Megszorongatná a Gazdasági Versenyhivatal a celebeket, akik sokszor anélkül reklámoznak termékeket, hogy azt egyértelműen jeleznék a követőik felé. Erről Mádai Vivien a Mokkában Zimány Lindával beszélgetett, remélve: a modell jogi tanáccsal is szolgál.

Ez mondjuk nem történt meg, ám Zimány annyit elmondott: nem meglepő, hogy a GVH előállt az ötlettel, ugyanis külföldön a celebek már régóta burkoltan reklámoznak – igaz, ott már a legtöbben #ad vagy #sponsored címkékkel jelölik az ilyen posztokat.

A modell saját bevallása szerint nemigen használ címkéket, legfeljebb  olyanokat, hogy #elégvoltamunkából és #nagyonunatkozom. Hozzátette: bár sokan megtalálják valamilyen termékkel, ő nem adja bármihez az arcát. Íme, a teljes beszélgetés:

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

lampa laz
"ő nem adja bármihez az arcát"

Hát, ezzel a lófejjel bármit nem is, csak zabot lehet reklámozni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.