915 ezer követője van a Facebookon, 100 ezer az Instagramon.
Egymilliárd forintot érhet Kasza Tibi Facebook-oldala egy közösségi médiás szponzorációkra specializálódott szakértő szerint – olvasható a Blikk cikkében.
Kasza Tibor Facebook-oldalának több mint 915 ezres követőbázisa száz százalékban organikusan jött létre, ami nagyon ritka Magyarországon. Dinamikusan fejlődik és hat-nyolc éves távlatban nézve kijelenthető, egymilliárd forintos értékkel bír és ez a tendencia egyre növekszik.
Az ereje abban rejlik, hogy Tibor rengeteget kommunikál a követőivel, napi 16 órában interakcióban van a hozzászólókkal. Ezáltal az a heti elérés, amit az oldala biztosít, ideális új kampányok beindításához
- mondta el a lapnak Pintér Szabolcs social media stratéga.
Kasza Tibi természetesen örül a hírnek, a lapnak elmondta, hat éve kezdte el építeni az oldalát, az Instagramon pedig már 100 ezer követője van.
A legnagyobb hazai cégek szeretnek velem dolgozni, mert nem csak a kampányokhoz biztosítok nagy követőbázissal rendelkező felületet, hanem a stratégiák megalkotásában is részt veszek. Napi szinten öt-tíz megkeresésre kell nemet mondanom, mert a kapacitásomba jelenleg csak olyan megállapodások férnek bele, amelyek minimum fél évre, de inkább egy évre szólnak
- mondta el a lapnak Kasza, aki azt is elárulta, mik a tervei az oldalával.
Ebben az évben az a célkitűzésem, hogy TV csatornává alakítsam az oldalam és minden nap legyen önálló, gyártott videós tartalmam, mert ezeket 500 ezer -1,5 millió ember nézi meg, ami elképesztő szám Magyarországon.
Kasza Tibit a cikk szerint teljesen beszippantotta a közösségi média reklámvilága, több cég kampányában is részt vesz grafikusként, fotósként, vagy videósként, és a stratégiák kidolgozásába is beszáll.
Új hozzászólás