Tihanyi Ildi realisztikus, szomorkás terében felértékelődnek a gesztusok, a nézések, a csöndek. Egy takarítónő és egy menekült kapcsolatát dolgozza fel Alföldi Róbert nem kertelő, több tekintetben kegyetlenül fájdalmas rendezése az Átriumban. Hernádi Judit, mint takarítónő belép egy németországi bárba. Fején eső elleni kendő, a vendéglátóhelyen külföldi vendégmunkások időznek. Egyikük a marokkói Ali (Bányai Kelemen Barna) kiszúrja a nőt, és bár jóval idősebb nála, mégis felkéri táncolni. A gesztus kedves poén is lehetne, de hamar kiderül, hogy ennél jóval többről van szó. Két ember egyszer csak találkozik és elkezdenek egymáshoz kötődni. Mindegy, hogy ki hány éves, honnan jött, semmi sem számít. Tihanyi Ildi realisztikus, szomorkás terében felértékelődnek a gesztusok, a nézések, a csöndek. Alföldi Róbert új rendezésében az Átriumban Fassbinder A félelem megeszi a lelket című alkotásának színpadi adaptációjában sok esetben kilépett a megszokott eszköztárából. A történetet...

(Forrás: nepszava.hu, durbincs által)

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

szep napot
Azon gondolkodom hogy egy buzi zsido (szo szerint,nem bantasbol) miert tamogatja a muszlim/neger migransokat (menekulteket???)?.
Lehet, hogy mondjuk Robi elvezne Marokkot ahol egy buzicsok utan szajbabaszna a jokepu rendor a gumibotjaval, majd egy par evig (vagy ameg birna) emelgethete a szappant a bortonben. Mert igen; a muszlim/afrikai orszagok tobbsegeben a buzulast a torveny bunteti (a zsidokat sem szeretik nagyon).
durbincs
@szep napot: de lehet remek mint rendező ? akkor papucsot reá ?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.

Ingyenes hírlevél